Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Wat zijn we t gezellig eens zo op de vroege ochtend :D
    Alweer druk op stage? Bijna klaar toch?

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Meandor: Ja he :D Haha.

Ja bijna klaar! Kan echt niet wachten, ben zooooo zat van de 36 uur in 4 dagen maken haha. Ben echt MOE.
    Morgen is mijn laatste dag. Vandaag dus aan het afronden, mn dossiers aan het overdragen en mijn cliënten berichten dat iemand anders mijn dossiers overneemt. Heerlijk!

3. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    goedemorgen.

hier een slechte nacht gehad met rare nachtmerries, vandaag ook nog steken dus maar ff een dagje rustig aan. dank jullie voor de tips over maagzuur.

mijn schoonmoeder zegt dat je bij je eerste kindje pas met 20 weken iets kunt voelen is dat ook zo?

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    thnx yummy en meandor.. maar denk wel dat het harde buiken zijn.. voelt echt alsof er een gigantische bal onder me huid word opgeblazen en het voelt heel naar. maar heb flink gegoogled en schijnt wel vaker rond de 13 14 weken te beginnen bij de zoveelste zwangerschap, omdat dan je baarmoeder al wat geirriteert is, laat mijn baarmoeder nou afgelopen jaar heel wat klappen hebben gehad dus lijkt het logisch dat het harde buiken zijn. ik maak me er niet druk meer om en hou het in de gaten met hoevaak ik het krijg. ik heb geen vk he dus die kan ik niet bellen, en momenteel heb ik ook geen gyn omdat we bij die ene van vorige week zijn weggegaan en pas 3 februari bij een ander terecht kunnen..

@dapphne nachtmerries horen erbij hebbe we allemaal zo nu en dan ;) en wat betreft je schoonmoeder, de ene voelt het al ronde de 15 weken ( 1e kindje) en de ander pas met 22. niks van te zeggen dus!

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    woehoeeeeeeeee 14 weken vandaag!!!!

ben ik dan nu al 2 weken in het 2e trimester of pas sinds vandaag?
    alle sites geven wat anders aan hahahaha

6. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Aloha: dat bedoelde ik ook, harde buiken..! En wat die tremesters betreft, hmzz.. Na je 12e week zit je in het tweede tremester, zodra je 13e begint dus.. Zo heb ik t altijd begrepen tenminste!

Hier de eerste laag verf op de muur, heel mooi! Nu lekker met een broodje op de bank en zo weer verder..!

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Aloha: Het zijn ook wel harde buiken, maar niet het echte werk zeg maar ;) Als je later in je zwangerschap écht de harde buiken krijgt (die vaak ook wel iets betekenen) dan voel je wel het verschil.

Een harde buik is niets anders dan het hard worden van je buik. That's it. Kan vanalles zijn, van groeien van je baarmoeder tot beginnende weeen.

8. vernon

vernon Niet meer actief

Hallo!

Ik heb geen tijd om bij te lezen, ik hoop dat alles goed gaat bij iedereen en dat de kindjes allemaal mooi groeien :)

Ik zit nog steeds in de opvang, 30 januari krijg ik de sleutel van mn huis. Mini is morgen alweer 14 weken, dus ik ga zo maar eens naar FBTO bellen voor de pretecho die vergoed wordt, want ik wil een afspraak maken voor geslachtsbepaling!

Vorige week ben ik een paar keer flauwgevallen en de dag erna kreeg ik een bloeding. Schrok me helemaal dood maar alles bleek godzijdank goed, dus waarvan het kwam is iedereen een raadsel.. Nu bedrust, mag niet stofzuigen enzovoorts en moet heel rustig aan doen.

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Nu geen zorgen maken, kan van je bekken komen. Hou het wel in de gaten, bij mij begon het bij de oudste ook met 14 weken. Het kán dus wel degelijk.

Rust en beweging voldoende afwisselen....

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    thnx incognito!

en wat heftig vernon, je zal het alleen hier wel niet lezen dus ik heb je op fb een berichtje gedaan;) hou vol meis!!

rustig met de echo's enz deze dagen of niet?

ennn ik ben benieuwd na jullie buikjes!!! showennnnnn!!

11. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hey meiden,

@ Carpe, jeetje meid wat heftig allemaal dat gedoe op je werk! Kan je nu juist er helemaal niet bij gebruiken, wat een zeikerds !
    Gewoon thuis blijven en telefoontje morgen afwachten van de Arbo-arts. Sterkte en rustig aan...

@ Aloha, geen ervaring met hard worden van mijn buik. Maar lijkt me onschuldig als ik je verhaal zo lees en de reacties van de anderen..

@ Vernon, wat vervelend van dat flauwvallen en die bloeding. Gelukkig dat alles wel goed was en gaat ! Maar lekker rustig aan doen. Fijn dat je over een paar weken de sleutel krijgt van je huisje, eindelijk een beetje rust en een plekje voor jezelf.

Hier gister voor het eerst hartje gehoord met de doptone op mijn werk, collega heeft even geluisterd, echt zo bijzonder !! Wel handig als je dan dichtbij het vuur zit, wat betreft echo's etc.

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Wij hebben hier net een kleintje gezien dat heerlijk zat te spelen. Koppeltjes duiken en even zwaaien etc.

Ik ben al wer voor de helft vergeten wat er geschreven is... #zeef!
    Las iets over harde buiken. Heb het nu nog niet gehad, maar bij de vorige zwangerschap had ik het elke keer wanneer we intiem waren en dan... moment suprême, grrrrrr!

13. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ summer wat fijn dat je idd dicht bij het vuur zit, toch fijn om te weten dat alles goed is daar binnen :)

@aloha die harde buiken herken ik wel. de laatste 2 dagen heb ik dit ook ben dan ook wel druk geweest en dan word ik vermoeid en dan lijkt het wel of dat er een bal in mijn buik komt
    las idd op internet dat je dan een rust moment moet in lassen

@mejosje wat fijn dat de echo weer goed is :)

@vernon gelukkig dat alles goed in met de beeb! lekke rustig aan doen nu zou wel schikken geweest zijn
    fijn dat je over een paar weken een huisje hebt.

14. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    meiden hoe zit het met jullie buiken? al in zicht? hier niet echt wel iets maar niet veel

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mwah hier begint er nu langzaam een buikje te komen. Maar ondanks dat ik al vaker zwanger ben geweest ligt mijn baarmoeder volgens de VK erg diep en ook nog vrij laag (keurig zoals zou moeten als het je 1e is zeg maar haha)

's Avonds begin je het wel echt al een beetje te zien, maar als je niet weet dat ik zwanger ben denk je waarschijnlijk gewoon dat ik een kilootje meer heb door de feestdagen haha.

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    er is een lichte bolling, maar die is al een tijdje aanwezig. Beginpunt was ook al een klein buikje. Groeit dus nog niet erg hard. Ik kan mijn normale kleding qua broeken niet meer aan... jurkjes, die ik veel draag zijn allemaal nog geen probleem.

17. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    dit is foto van 9 weken en vandaag (zwarte trui is 9 weken groen vandaag)

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    je ziet het al wel iets opbollen hoor dapnhe!
    yummy typisch dat je bij jouw nog zo weinig ziet en je baarmoeder nog netjes op zijn plek zit haha hier zit die al bij me navel zeiden ze vrijdag! wow! maar goed ondanks dat ik geen voldragen zwangerschappen gehad heb schijnt het toch echt door de mken te komen. ik plaats zo ook wel weer een nieuwe foto! echt schokbarend al vind ik het zelf haha

mejose wat goed dat de echo goed was!! woehoeeeeeee

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    14 weken exact.

20. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011