Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat alles weer goed was Fietje!

Hier ook eens per nacht wakker om te plassen, maar daarna meteen weer in slaap.

2. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    YES! Ik eet weer chocola.. woeeee... Heeft me de hele tijd zo tegen gestaan.. begon al te kokhalzen bij het idee. Kreeg zondag van mn oom een kilo (!!!!) leonidas bonbons en ze stonden zo zielig op de bar.. dus heb dr een genomen; ZALIG!!! :D Ik vier een klein feestje hier... hahaha!

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hej IC, Misschien niet veel beebbuik nog, maar nondepie, wat ben je mooi slank:)

Zo, en dan komen straks alle complimenten op je mooie beebiebuik:)

hier ook af en toe een foto droppen? doe ik een duit in het zakje, sorry voor degene die hem al voorbij hebben zien komen...scrollen!!!

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Meandor, whoooooot! geniesen, enne, dik worden we toch wel, hahahaah, losgaan!

5. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Die kilo gaat op! ;)
    Wat een buik lilage.. dat beloofd nog wat voor de komende maanden! ;)

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, wacht maar, tot jij de kilo bonbons op hebt:p hahahahahaha

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Waaaauw Lilage wat een super buik!!!! Mooi hoor!

8. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    wow lilage wat een mooie buik zeg cool

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    lilage mooie buik al zeg

Meandor wat lief zeg van je vriendinnen, super

Fietje fijn he het hartje horen

Hoe staat het met jullie gewicht meiden? Ik zit tussen 1 en 1,5 kilo dat ik ben aangekomen

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hij blijft mooi lilage!

En nu wil Ik ook bonbons grrrr

Eerst me bed maar eens uitkomen lig al sinds 9 uur wakker in bed haha probeerde me op de buik te concentreren maar voel echt niets helaaas
    En Ik bedacht me vanaf wanneer je ertegen móet praten Ik vind et zo raar idee... Vent praat continu tegen me buik maar ikzelf nog nooit...

11. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Aloha: Ik kon dat écht niet.. kon me er gewoon niks bij voorstellen. Nooit gedaan dus. Wat bij mij altijd wel zo was dat als ik mn hand dr oplegde ik voelde dat het kindje daar naartoe bewoog, en begon te trappelen, heel leuk. Probeer het nu ook al eens maar tis nog te vroeg..

Lilage: Als ik die bonbons op heb plaats ik wel even een fototje.. ;)

12. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Argh.. probeer al een tijdje via marktplaats een mooie bugaboo te vinden, maar die dingen worden steeds vlak voor mn neus weggekaapt.. grrrrr!

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #3853 Yummy, 12 jan 2012
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
    Haha ik ben ook aan het speuren naar een goede kinderwagen voor een leuk prijsje!

Wat vinden jullie redelijke prijsjes voor een tweedehands:

- Stokke?
    - Bugaboo?
    - Maxi cosi mura 4?

(Ze komen eigenlijk bijna allemaal uit 2008/2009)

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Carpediem: Ik zit al ruim een maand thuis. Mijn werkgever is erg meelevend. Wel moet ik binnenkort naar de arbo arts, maar meer om te kijkenhoe lang ik uit de running ben. Want hun moeten een invaller zoeken voor mij.
    Mijn werkgever gaf zelfs aan dat als vrouwen zo'n start vd zwangerschap hebben, ze vaak niet voor de volle 100% terug komen.
    Wat een verschil he met jou. maar laat je niet gek maken, ziek is ziek!

Gewicht: Ik ben 6.5 kilo afgevallen (ik ben dan ook misselijk en geef elke dag over)

15. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Yummy: Vind het heel moeilijk om er een prijs aan te geven. Wij willen voor een bugaboo max 500 betalen maar dan wel zo nieuw mogelijk.. soms zitten er ook extra's bij zoals maxicosi of meerijplankje enzo.. tsja.. wat kosten stokke en maxicosi mura nieuw?

16. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Labrador: Nog steeds zo aan het overgeven? Balen zeg.. hoop dat het nu toch wel snel over is.. !!

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Stokke is nieuw tussen de €900 en €1000
    Maxi cosi mura komt geloof ik rond de €700

& Bugaboo rond de €900 toch?

Ik vind het best lastig. Ik zie soms dat mensen voor een Stokke uit 2008 nog €450-€500 vragen en dat vind ik echt te veel. Voor een Stokke uit 2010/2011 wil ik dat nog wel betalen, maar een uit 2008 vind ik voor dat bedrag gewoon te oud..

En voor de mura die ik heb gezien wil deze man (wel inclusief maxicosi) nog €500 hebben, maar ik wil liever geen tweedehands maxicosi! ;) En dan vind ik €500 te duur..

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meandor: Helaas nog hier nog steeds aan het overgeven. Al lijkt het wel te minderen.

ik vind E500,- voor een kinderwagen uit 2008 ook wel veel.

19. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    jeetje lilage dat is al een beste buik:D

hier net vk gebeld en heb mijn eerste normale vk afspraak op 25 januari. alleen tot nu toe in november de intake gehad. is dat in nederland bij een 2e zwangerschap ook zo weinig? ik heb echt bijna het gevoel alsof ik een beetje verwaarlossd ben, ben dan 16wk 5dg en dan pas voor het eerst het hartje horen.

oh en helemaal blij hier, gister nieuwe internet aan laten sluiten samen met een nieuw tv pakket en hebben 60 nieuwe zenders erbij, waaronder home&health (1 van de discovery zenders) waar ze de hele dag door bevallings- en baby verhalen uitzenden. dit hadden we tijdens jamie's zwangerschap ook toen we nog bij sm woonden en hielp me door de slapeloze nachten heen:D

en supersnel internet waardoor ik alle nederlandse programma's kan kijken, loop al 2 afleveringen wie is de mol achter volgensmij, dus vanavond maar eens inhalen:D

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @labrador hier ook tot 13 weken gespuugd. met 12,5 begon het af te nemen met 13 weken nog af en toe en nu helemaal niet meer. er is hoop dus!! ben overigens nog wel misselijk soms en kokhalz soms nog maar minder erg en best dragelijk! heb ook weer zin in eten zoals je leest haha

@meandor.. ben blij dat in elk geval iemand het herkent.. het tegen buik praten/ vreemd gevoel verhaal haha

@marije oeeeh dat klinkt leuk die zender!! die wil ik ook!!!! ik weet niet zo goed wat normaal is kwa controles dus wellicht kan iemand anders hier beter antwoord op geven.

@yummy.. goede vraag.. geen idee ook.. maar 500 voor een 5 jaar oude wagen is wel heeel erg veel!

Iemand vroeg hoe andere 'zieke' het met werk deden. Ik mag niet werken van gyn en bekkenpeut en voel me ook niet instaat om te werken. "gelukkig' heb ik een eigen bedrijf dus kan ik me eigen uren indelen per dag. ergens erg fijn natuurlijk en een hele last kwa baas verhouding minder maarrr ik heb wel mijn stress over hoe het moet als ik bv echt niets meer kan enz.. maar goed daar gaan we gewoon niet vanuit! Ik krijg overigens via het uwv zwangerschapsverlof uitkering straks, is niet veel maar wel fijn even erbij!

Deel Deze Pagina