Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cybi, nogmaals sterkte met de keuzes, hopenlijk kun je snel naar de verloskundige voor advies.

Cursus. Ik ga dit keer de gewone gym doen en misschien nog yoga of haptonomie. Vorige keer zwangerschapsfitness gedaan, dat was geen vaste groep dus niet zo gezellig.

Borstvoeding ga ik weer proberen. Ging bij mijn zoontje heel goed, hij was alleen ook erg allergisch waardoor we overstapten op speciale voeding.

Vandaag weer opeens misselijk:(. Dacht er net vanaf te zijn!

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Meandor Dat soort programma's kijk ik ook nooit, kan er echt niet tegen...

@Pipi Hopelijk is die misselijkheid maar voor korte duur.

Hier vavavond even het 9 maanden dagboek bijgewerkt tot deze week. Nu ga ik het proberen netjes bij te houden. Best wel grappig trouwens, dat boek!

@Aloha Las toevallig bij week 14 (of 15 misschien..) dat het kindje dan wat kan gaan horen, dus zou goed kunnen dat de beeb reageerde op de muziek!

3. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi meiden,
    vandaag bij de gyneacoloog geweest voor de twaalf weken controle. Eerst wilden ze geen echo maken omdat ik die met 7,5 weken al had gehad. Na wat doorzeuren toch gemaakt. Helaas konden er geen foto`s geprint worden en heeft mijn vriend met de telefoon een foto kunnen schieten. De arts zou de foto`s naar mijn email opsturen. Hopelijk doet ze dat ook. Ze hebben maar 5 minuten gekeken en nog geen hartje gehoord helaas. Wel sprong hij/zij lekker in mijn buik rond. En hartje kloptte goed. Over twee weken hebben we de speciale hart echo en dan zullen we het wel horen. en wordt er wat lange +- drie kwartier naar gekeken. dus vragen we gelijk nog meer foto`s. Het was wel een beetje een domper dat het zo ging. We hebben wel besloten dat we met beide ouders nog een pret echo gaan maken rond de 16 weken zodat die nog lekker bewegelijk is. En met 30 weken ongeveer een 3d echo gaan maken. zodat het gezichtje mooi in beeld is.

Gelijk na de echo kamertje besteld die we graag wilden hebben en de kinderwagen dat is de bugaboo geworden.
    Dit is de kinderkamer.

Ledikant - Commode - Hanglegkast Baby Maison | TWF | Baby-Dump

Ook box erbij besteld en matrasje.
    Wie van jullie gaan er ook naar de negen maanden beurs??
    Ik ga met mijn vriend op 22 febr is er speciale papa dag en mogen as vaders gratis naar binnen.
    zodra ik de foto`s op de mail heb zal ik ze erop zetten.

O ja wie kan dat op de lijst veranderen op 25 juli ben ik uitgerekend!! alvast bedankt.

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ola!

Zeg Meandor, dan krijg ik snel die foto:)

Voeding...Ehm, ik zou graag BV geven, maar dat ging bij de eerste twee niet goed....ehm...Ook stort ik na een bevalling in (geestelijk) en dat is Kl*te...deze keer wil ik dat proberen te voorkomen...In het laatste geval met medicatie vooraf, dan zal bv er helemaal niet inzitten. Maar goed, mss geeft dat wel het meeste rust en duidelijkheid direct. Mijn twee mannen zijn er goed op gegroeid!

5. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    hoi Meiden!!

@cybi... Jeetje dat is schrikken! Succes met de keuze voor vervolgonderzoek! Ik heb een vriendin waarbij de kansberekening 1 op 2 was (en dus 50%), zij hebben vervolgonderzoek laten doen en daar bleek dat de baby het NIET had.
    Dus het kan ook anders!

@Wagens: wij hebben een bugaboo bee via MP gekocht. 200,- incl cocon, parasol, voetenzak. De voetenzak en cocon waren nog nieuw en die zijn normaal al 200,- in de winkel. Dus wij hebben volgens mij wel een goede deal gemaakt.

@carpe... wat balen dat het werk maar ook de arbo zo tegenwerkt. Dit brengt alleen maar stress met zich mee! Willen ze dat dan??

@all... weekend is hier begonnen.... morgen naar de Vk voor controle. heb vandaag de gendertest binnen gekregen..... morgen proberen, ben benieuwd!!

@afscheiding.... erg herkenbaar! gebruik eigenlijk al vanaf het begin inlegkruisjes......

@aloha... wat grappig dat de baby er op reageert! zou erg goed kunnen hoor volgens mij...

@borstvoeding. Ik twijfel nog heel erg. Bij zoonlief heb ik het 4 weken geprobeerd met had het gevoel of er accuklemmen op mijn tempel werd gezet. Ik had telkens het gevoel van: onee.... hij moet weer eten. Huilde heel veel.... Ben toen gestopt en voelde mij daarna veel beter, hij reageerde beter, ik ook op hem. Aan de ene kant wil ik het toch proberen, maar aan de andere kant denk ik : hell no!

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    kinderziekenhuis heb ik de 1e 5 minuten ff snel gekeken, vond het zo mooi hoe die vader dat meisje op zn borst legde, zo klein, jeetje!

@borstvoeding: hier heel graag weer een poging wagen. Bij jamie niet gelukt, achteraf door zijn hartafwijking, we noemden hem altijd een beetje lui met eten (ook flesvoeding ging niet van harte) en achteraf toen we er dus achter kwamen dat hij een ernstige hartafwijking had, voelde ik me zo schuldig dat ik hem 'gewoon een beetje lui' had genoemd...
    hij legde ook niet goed aan en ik heb na 3 weken aankloten en afkolven opgegeven en kreeg er een heel ander kind voor terug.
    Nu wel proberen, maar als het niet gaat ben ik daar nu ook makkelijk in, dan stop ik gewoon. wat een ellende als je inderdaad zoals tayaro het beschrijft, het gevoel hebt alsof er accuklemmen op je tepels worden geplaatst. Dat gevoel en die pijn vergeet ik nooit meer. Als er iemand richting mijn borsten keek moest ik al bijna huilen van de pijn:(

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @cybi: zo dat is geen leuk nieuws een slechte kansberekening. Maar als je ongeacht de uitkomst het kindje niet wil laten weghalen... waarom dan een vervolgonderzoek? De enige reden dat ik me kan voorstellen is omdat je nu in de stress zit en je de onzekerheid weg wil nemen.

@carpe: hoe gaat ie met je... probeer je wel je rust te nemen?

@borstvoeding: ga wel weer een poging wagen, het is nooit goed opgang gekomen ongeacht hulp van een lactatiekundige. Maar goed, verleden is geen garantie voor de toekomst, dus we gaan het weer proberen.

@aloha: baby kan zeker wel op geluid reageren. Weet alleen niet meer precies vanaf welke week ik ook daadwerkelijk reactioe voelde. Bij mijn dochter voelde ik haar sowieso pas bij 21 weken pas ofzo. Ik weet nog wel dat ik bij een weekje of 27 in het concertgebouw zat en tijdens het concert zat ze helemaal te dansen in mijn buik. Nu vind ik dat ook niet heel vreemd... ze danst op elk deuntje muziek die we hier aan hebben staan.

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012!

Uitgerekende datum:

01 juli - Mm7 (3e kindje)
    02 juli - Me83 (1e kindje)
    03 juli - Yummy (2e kindje)
    03 juli - Lefbekkie (3e kindje)
    04 juli - Freggle (1e kindje??)
    05 juli - Sassie81 (1e kindje)
    06 juli - Sweetmarije (2e kindje)
    07 juli - Red88 (2e kindje)
    07 juli - Loth (1e kindje)
    08 juli - Daantje30 (...)
    09 juli - MirandaV (...)
    10 juli - Poemi (2e kindje)
    10 juli - vernon (1e kindje)
    10 juli - LuckyBlue (2e kindje)
    11 juli - Pavera (2e kindje...)
    11 juli - Rosemarie ( 1e kindje)
    11 juli - Aloha (1e kindje)
    12 juli - Amse (2e kindje)
    12 juli - Mare (1e kindje)
    13 juli - LittleOne80 (3e kindje)
    14 juli - Meadra (2e kindje)
    14 juli - Lilage (3e kindje)
    14 juli - Jo1984 (1e kindje)
    14 juli - Fietje86 (1e kindje)
    15 juli - Maudje (3e kindje)
    15 juli - Pipi (2e kindje)
    15 juli - Kaatje1985 (1e kindje)
    15 juli - Anjeli (1e kindje)
    15 juli - Pindanootje (niet de 1e)
    16 juli - Ameera (1e kindje)
    16 juli - Carpediem2010 (2e kindje)
    17 juli - tamendon (1e kindje)
    18 juli - Tayaro (2e kindje)
    18 juli - Wallie81 (1e kindje)
    18 juli - Vlinder13 (1e kindje)
    19 juli - InCognito (3e kindje)
    20 juli - December (1e kindje)
    20 juli - Summer1983 (1e kindje)
    20 juli - sas27 (1e kindje)
    20 juli - Labrador (1e kindje)
    21 juli - Grace79 (2e kindje)
    22 juli - BabyxButterfly (1e kindje)
    22 juli - Ukkie1982 (1e kindje)
    23 juli - Kiera (1e kindje)
    23 juli - Cybi (2e kindje)
    24 juli - Meandor (2e kindje)
    24 juli - Seanli (2e kindje)
    25 juli - Nursie31 (?? kindje)
    26 juli - Nennie (1e kindje)
    26 juli - Ose (1e kindje)
    26 juli - Susy (3e kindje)
    28 juli - Princess79 (1e kindje)
    28 juli - mejosje (2e kindje)
    28 juli - Kayke (1e kindje)
    29 juli - Mallle (1e kindje)
    30 juli - Daphne26786 (1e kindje)

Afspraken:

12 jan - Nursie 31 termijnecho
    12 jan - Fietje86 Controle

16 jan - Tamendon controle vk
    16 jan - Wallie81 2e echo
    16 jan - intake vk sas27
    18 jan - lilage controle vk
    23 jan - Poemi controle vk
    23 jan - Lilage pretecho
    24 jan - LuckyBlue controle vk
    26 jan - InCognito controle gyn
    26 jan - Poemi Geslachtsbepaling
    26 jan - Labrador Controle VK
    27 jan - Wallie81 controle VK
    27 jan - Daphne26786 termijn echo
    29 jan - LuckyBlue geslachtsecho
    30 jan - Nursie 31 speciale hartecho
    30 jan - vlinder13 controle vk
    30 jan - Loth controle vk
    30 jan - mejosje controle vk
    31 jan - sweetmarije speciale hartecho
    31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling
    31 jan - December controle VK
    31 jan - Meandor controle VK
    03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn
    06 feb - Kiera controle VK
    06 feb - Nennie controle VK
    06 feb - Meandor geslachtsbepaling
    07 feb - Fietje86 controle VK
    08 feb - Mallle controle VK
    09 feb - Daphne controle VK
    13 feb - Yummy 20 weken echo
    13 feb - Sassie81 20 weken echo
    13 feb - Nennie Geslachtsbepaling
    15 feb - Sweetmarije 20 weken echo
    20 feb - Poemi 20-weken echo
    20 feb - mejosje geslachtsbepaling
    22 feb - Loth 20 weken echo
    02 mrt - vlinder13 20weken echo

@nursie aangepast!

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nursie: Balen dat het zo ging, maar wel fijn dat alles goed is. En wat een mooi babykamertje hebben jullie besteld zeg :)

Tayaro: Die gendertest, die dan roze of paars kleurt? Spannend, ben benieuwd of het werkelijk uitkomt ;) Wat kwam er bij jou uit?

Pijn bij het voeden: Hier ook heel erg gehad, maar het is waar wat ze zeggen; dat is alleen in het begin...

10. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    goedemorgen dames

lekker geslapen? hier zo als gewoonlijk veel wakker maar wel uitgeslapen vandaag

11. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Pipi: Misselijkheid weer over?
    Nursie: Wat raar dat ze niet nog een echo wilden doen! Met 12 weken is toch de termijnecho, met 7,5 week is 'extra'. Maar fijn dat alles goed was, en meteen een kamer besteld, leuk!! :D Zit zelf ook over de 9 maandenbeurs te denken, twijfel nog wat, gekkenhuis daar denk ik! ;)
    Lilaga: Wat heftig zeg..!! Geen fijn vooruitzicht.. kan me voorstellen dat je dan zo'n rustig mogelijke strat wil hebben.
    Tayaro: Ben we heel benieuwd naar die gendertest, en of het ook echt klopt straks! Hoe werkt zoiets?

Pijn: Pijn bij het voeden, had ik in het begin ook, vreselijk, en helemaal icm naweeen. Legde mn dochter niet goed aan en toen ik dat beter onder de knie had werd het minder.. maar pffff.. pijn!!

Hier: Druk dagje.. Dochter is nu naar de psz, daarna even snel eten en door naar het consultatiebureau.. laatste keer, woehoeee!! Maar goed, dat betekend ook dat ze haar laatste prikken krijgt, ben benieuwd hoe dat gaat.. Daarna even samen een taartje eten in de stad en dan door naar pappa. Maar, vanavond lekker helemaal niks..! :D

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Gaat hier nog niet lekker, ben flauw gevallen vanmorgen, voelde het niet aankomen ook. Ik zat aan tafel, en werd opeens niet goed.
    Mijn man heeft me opgevangen, daarna moest ik spugen, en een suis in mijn hoofd. Gek he.
    Mijn man is thuis gebleven vandaag, lief he. Was bang dat het weer zou gebeuren

xx

13. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    heyy carpe wat erg weet wel lief dat je man is thuis gebleven neem lekker je rust vandaag en ga lekker hangen op de bank of in bed. hoop dat je een beetje tot rust komt nu je man thuis is en je lekker vertroeteld

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meandor: Is je dochter bijna 4 dan?

Carpe: jeetje meid, dat klinkt écht niet goed. heb je de huisarts gebeld? Want juist dit soort zaken moet je wel laten vastleggen... Sterkte

15. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    hier begon de dag zo goed alleen nu branden met plassen weer een blaasontsteking weer naar de ha :(

16. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    IC: Ja mn dochter wordt in april 4.. ontzettend spannend! Vind het best moeilijk allemaal, alleen de keus voor een basisschool heb ik al nachten wakker van gelegen! Maar ergens is dit ook wel weer een prachtige leeftijd hoor, ze wordt zo zelfstandig.. echt een grote meid! En ze is helemaal klaar voor de basisschool!

Carpe: Bel je dokter en zorg dat dit geregistreerd word. Die arbo en je baas kunnen zeggen wat ze willen maar zo KUN je niet werken.. pas op meid, dat de stress je niet teveel wordt he! Kop op..! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer wat rust te nemen!!!

Heb net even een lekker dutje gedaan op de bank.. ik hou van dutjes!

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    carpe goed op je zelf passen hoor, lijkt mij niet goed dat je zo onderuit gaat ik zou ook even de huisartd bellen
    lief dat je man bij je blijft.
    rustig aan doen!

18. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijkheid hier alweer minder gelukkig, maar nog niet weg. Zal wel komen door de drukke week.

@Meandor, mijn zoon is ook 4 en gaat sinds kort naar school, ideaal! Voor je kind is het leuk en jij hebt weer tijd voor jezelf, en straks de tweede...

@Carpediem, dat klinkt niet goed. Heb je al een keer je bloeddruk laten meten of bloed laten prikken?

@Daphne, ook succes bij de huisarts!

19. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Pipi: Ja daar kijk ik ook wel naar uit hoor, wat rust in huis. Helemaal omdat ik dan de laatste maanden van mn zwangerschap wat rustiger aan kan doen. Ben nu constant aan het vliegen met dr, en aan het 'bezighouden'.. mevrouw wil gewoon naar school, ze kan niet wachten! :D

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meandor: Dat is ook spannend, zo'n mijlpaal weer! De oudste bij ons is net 3. Keuze voor een basisschool hebben we helaas niet, wonen in een piepklein dorp ;) Lijkt me wel heerlijk voor hem hoor, als hij mag gaan :D
    Kijkt je dochter er ook zo naar uit?

Deel Deze Pagina