Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    @lilage :)
    & Pannekoeken ook erg lekker.

2. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    Hier al iets beter maar voel me nog steeds niet lekkrr maandag denk toch me bloeddruk maar laten meten

3. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Daphne: Ook dit hoort er gewoon bij.. goed eten, veel drinken, als je je flauw voelt zout eten..
    Je lichaam heeft 1 1/2 keer zoveel bloed als normaal, hierdoor kun je je best duizelig en licht in je hoofd voelen

DAmes, ik heb een probleem.. Ik doe het weer.. :( hahahaha, shit, had gehoopt dat deze verslaving me dit keer bespaard zou blijven maar helaas. Ik trok de zak open en werd helemaal wild.. ZUUUUUURKOOL! :D Hele zakken heb ik dr van leeg gegeten bij mn eerst. Ohohoh wat is het lekker, hup, rauw uit de zak.. numnumnum..!!

Lilage: Hannes, wat een ontzettend leuke naam! :D

BV: Ik ga me niet mengen in de discussie want vind dat iedereen volkomen vrij moet staan in zijn of haar keus. Je bent geen slechtere of betere moeder als je voor het een of het ander kiest. Iedereen doet wat voor haar het beste is en voelt. punt. (maar yummy, ben het wel met je eens hoor, alle fv reclame maakt me soms wel wat boos ;))

Hier de hele dag heerlijk geshopt.. was leuk!! Ontzettend goed geslaagd! Nieuwe broek, eindelijk, leuke skinny spijkerbroek.. verder wat shirtjes, jurkjes, vestjes.. tralala.. heerlijk! :D Nu nog even aan het knutselen voor mn vriendinnetje. Morgen heeft ze haar babyshower.. heb ik in het geheim voor dr geregeld, echt heel veel zin in!! Maar moet nog vanalles doen, en uiteraard op het laatste moment ;)

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    whahahaha meandor zuurkool?????????????? en dat zo uit de zak ;-P
    wel lekker gezond....
    have fun morgen!

5. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ja, zo rauw uit de zak :D Zálig!

6. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Zuurkool...Laatst had een dinnetje zuurkoolschotel uit de oven gemaakt...Super lekker!!! Gezonde verslaving hoor:)

Meandor, thanx:) Hate it or love it, de naam Hannes volgens mij:p

Net pannenkoeken gegeten...whahahha, honger! en hoppa daarna nog maar een ijsje..Heb zo'n moods swings vandaag..Tijdens het eten even een gevoel van totale gelukkigheid, euforisch haast..
    En dan morgen wss balen van het feit dat ik vind dat ik teveel gegeten heb net...Ajajaj..

Meandor, trouwens, de kilo is op? Dan zit ik in de wachtstoel hoor;)

7. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Enne, voeding? mee eens dus, doen wat goed voelt...

Enne, wat FV betreft...laat je niet leiden door Nutrilon...Kruidvat eigen merk is net zo goed, scheelt een hoop:) hahahaha

8. Rooiwyn

Rooiwyn Lid

Dec 31, 2011
    88
    0
    0
    Anesthesie Verpleegkundige
    Stadskanaal
    :)Bijna 14 weken.. morgen om precies te zijn.
    En zoooooooooooow wat heb ik een stemmingswisselingen..
    Gister huilend in slaap gevallen, vandaar de parkiet bijna vermoord...
    ieksss....
    Nu voel ik me weer beter en liever gelukkig.

Hier ook voorkeur voor zuur, maar dan liefst sinaasappels

9. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, Rooiwyn, volgens mij ligt het ook aan vandaag, die moodswings..er hangt iets in de lucht:)

En, aan de ene kant denk ik ook, ach de weken gaan sneller nu, aan de andere kant kan ik niet wachten tot ik echt een mooie buik heb en een flink rondspartelende beebie:)

Komt Ilse, komt...

10. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Er mag geen reclame worden gemaakt voor FV nummer 1 en de eerste flesvoeding mag ook nooit in de reclame/afprijzing in NL. Dat is bij wet verboden.

Ik zou heel graag BV geven, maar ik vind dat ieder het voor zich moet weten. Ik zie er wel een beetje tegenop. Heb meerdere vriendinnen waar het niet/zeer moeizaam verliep. Ik wil per se BV geven, omdat we als de baby een paar maanden is we naar de schoonfamilie willen. Daar is geen schoon water te krijgen (ben zelf ook altijd ziekig), dus voor de baby is beter als ik dan BV geef. Ik ga dus wel op cursus en dergelijke om me goed voor te lichten. Ook omdat ik dus ingetrokken tepels heb.

11. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Iemand trouwens een tip tegen vreetbuien?

12. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    Hier ook stemmingswisselingen heb momenten dat ik me katten achter het behang wil plakken haha.

Ik weet nog wat ik wil bv lijkt me wel super maar het afkolven Zie ik tegen op weet niet waarom een tik denk

13. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Daphne: Werk je? De eerste maanden als je thuiszit hoef je sowieso amper te kolven (als alles goed loopt..), alleen als je bijvoorbeeld een avondje weg wil zonder je kindje.

Ik heb een opruimbui. Mn dochter is het weekend bij haar pappa dus kan heerlijk mn gang gaan.. lekker is dat! :D

14. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    Nee werk niet zit in de ziektewet.

15. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Loth...vreetbuien...

Jeetje lastig...Weet je waarom je ze hebt? Das misschien handig om te weten...Uit verveling, honger of iets anders?

En kwalijke voedingsmiddelen vervangen door de wat gezondere dingen, helpt dat?

16. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Daphne, Kolven is nou eenmaal niet zo'n feest, misschien daarom:) Maare, je moet het toch eerste proberen voordat je weet wat bij jou past!

Geen zorgen, komt allemaal dik in orde:)

17. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

we krijgen een

MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We zijn vandaag bij een pretecho bureau geweest in België, zij kan het vanaf 13 weken zien en als ze het met zekerheid weet, zegt ze het pas.
    Ze heeft het ons van 20 invalshoeken laten kijken en uitgelegd waarom het écht geen jongen kan zijn :)

Mijn gevoel zat dus heel de tijd goed!!!! Oh jippie, wat ben ik blij zeg :D

Ik probeer ff snel te reageren en kruip dan gauw terug op mijn roze wolk!

18. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Aloha: Have fun met je moeder!

Meandor: Ging jij nou shoppen? Hoe was het? :D
    Wát? Zuurkool uit de zak? Wat zwangeren al niet lekker vinden... ;)

Yummy: Hier ging het ook heel lomp, deze keer wordt waarschijnlijk ingeleid en dan meteen met ruggeprik, dus zal wel heel anders gaan :)

grace: Prachtige foto!

Mejosje: Jeej, eindelijk op 12 weken! Je bent bijna de hekkensluiter van ons he?

Daphne: Lage bloeddruk denk ik PLUS, dat vertelde de gyn me bij de een na laatste controle, 'normaal' heb je een of ander klepje dat bij het opstaan zorgt dat niet al je bloed naar beneden 'zakt', maar bij zwangeren werkt dat niet (zo goed) en daar kun je ook draaierig van worden, zelfs van flauwvallen, maar het kan geen kwaad.

SweetMarije: Was het gezellig bij overgrootoma? :D

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Whaaaaa IC gefeliciteerd!!!!!!! Zoals we zelf hier allemaal weten... meisjes zijn heeeeeeel leuk :)

Loth: vreetbuien...wat eet je dan? fruit en groente zou ik me gewoon laten gaan. Vette hap, even bedenken of je het echt nodig hebt (antwoord is volgens mij altijd nee). Aandrang? Glas water drinken. En ja, gewoon sterk in je schoenen blijven staan.

Ik eet me momenteel helemaal de schompes aan sinaasappelen en tomaten. Heerlijk! Allemaal vers het liefst. Alleen sinaasappeljam gaat er ook goed in.
    Voor de rest heb ik me laatst vergrepen aan een stuk leverworst in het zuur. Had zo een hele pot op kunnen eten, maar ja de vitaminen A bom die je dan binnenkrijgt weerhoud me er gelukkig wel van. Van dat stukje heb ik wel genoten :)

Ik baal er voor de rest heel erg van dat ik al ondertussen maanden bijna niet meer een normale nacht heb gedraaid. Soms lig ik er ook wel erg vroeg in, dan geef ik ook echt mezelf de schuld. Maar dat is echt niet altijd het geval.
    Tips gezocht om mijn slaapritme weer een beetje normaal te krijgen dus!?

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    ic wat ben ik blij jaaa voor jullie zeg

Daphne naar dat je je ook zo flauw voelt.

Flesvoeding Ga ik geven. Borstvoeding bij Kim geprobeerd, ging niet, en vond het prettig met de fles uiteindelijk

Ik voelde me gisteren ook weer niet goed, we gingen even wandelen en wat drinken, en dacht dat ik weer neer ging daar.
    Snel naar buiten gegaan, pff

xx

Share This Page