Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Goedemorgen hier al iets beter. Lekker geslapen ook

Ic gefeliciteere met je meisje leuk!!! :D

Carpe ja heel vervelend gewoon wat rustiger aan doen denk

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Leuk Incog! Fotoooooo ! Uit alle 20 hoeken graag ;)

Loth gewoon eten waar je trek in hebt je bent zwanger dus waarom niet.

Mejosje iedereen ligt wakker is het niet van de hormonen dan is het wel over zorgen om andere dingen. Best makkelijk juist want zo wennen we vast aan de nog gebrokere nachten straks ;)

Carpe even dextro halen en in je tas stoppen en nemen als je je Wat minder voelt.

3. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Loth: Zolang je je niet vergrijpt aan dingen die slecht zijn tijdens je zwangerschap, gewoon lekker eten! Zolang je niet dagenlang leeft op slechte dingen is het heus niet erg.. gewoon lekker aan over geven!
    IC: ieieieiieiee.. leuk!!! :D Helemaal na twee jongens (toch?).. ik wil het ook weten.. grrrrrr! NUnunununu! Droomde vannacht dat het een meisje was en toen ik het hoorde heel erg moest huilen, hahaha, niet best!

Ik heb standaard een flesje water, wat dropjes, druivensuiker en een liga in mn tas.. altijd handig als je je wat minder voelt!

Oeeee.. ik ben zo zenuwachtig voor de babyshower!! Zoveel geregeln achter de rug van mn vriendin om. Hoop zo dat ze het niet door heeft! Ga straks nog soesjes maken. Die dippen in gesmolten chocola en dan in de bluawe muisjes.. en dan ben ik er helemaal klaar voor!! :D

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Meandor: Mijn tas heeft echt exact dezelfde inhoud qua eten als die van jou haha! Een flesje water, extra zoute dropjes, druivensuiker en een liga :D

Incognito: Gefeliciteeeeeerd!! Wat super zeg, een meisje na 2 knullen haha! :)

Slapen: Heel eerlijk? :) Ik slaap heerlijk.. :) Ik val zelfs vaak al rond half 8 in slaap en slaap dan tot 6/7 uur de volgende ochtend. Love it!
    Ben trouwens wel altijd tussen 6 en 7 wakker maar dat komt omdat mijn zoon rond die tijd wakker wordt en dat gewoon ons ritme is.

5. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    meandor geniet ervan vandaag ik hoop dat het gezellig en leuk is en dat je vriendin niks door heb gehad

6. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Slapen... Ik val pas laat in slaap (overlast van de buren) en diezelfde buren maken me rond 7 uur weer wakker.. ben dr inmiddels wel aan gewend. Als ze op vakantie zijn word ik rond dezelfde tijd wakker ;)
    Maar helemaal als je kindje dr straks is.. je slaapritme blijft dan constant veranderen, je past je aan op je kindje.. en ook dat overleven we! :D Ik viel na de voeding altijd weer als een blok in slaap.. nooit echt last gehad van die gebroken nachten. Meisje sliep naast mn bed dus draaide me om, legde dr aan, tadaaa! Vond het altijd wel iets heel erg gezelligs hebben..

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Meandor: Ja dat deed ik ook. Zoon sliep in een co-sleeper aan ons bed vast en ik merkte er dus ook weinig van dat hij 's nachts nog 2 of 3 (of 4 of 5 :p) voedingen wilde. Ik legde hem gewoon aan (terwijl ik half sliep) en wanneer hij klaar was legde ik hem weer terug. Zonder onder de dekens uit te hoeven of ook maar overeind te komen: heerlijk.

Veel plezier op de babyshower trouwens! En die muisjes klinken wel erg lekker (en leuk!) haha.

8. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ja he? :) Heb ik toen mn dochter geboren werd ook gedaan, ipv beschuit.. hou niet zo van beschuiten..! Gewoon bevroren soesjes dippen en klaarmaken en snel weer terug in de vriezer. Als er dan visite kwam haalde ik dr een paar uit en was het klaar, ideaal! :D Leuke reacites op gehad ook..

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dat klinkt ideaaal yummy! vooral in de winter haha in de zomer is het ( als het goed is) te warm voor dekens haha KAN NIET WACHTEN!!

Oeeehhh soesjes met chocolaa!!!! ik zeg BRENGEN!! Hier Nu! haha
    Veel plezier vandaag is vast helemaal leukleukleuk!!

Ik heb trouwens ook overal een flesje water bij me alleen dan inclusief roosvice ferro erdoor.. niet veel want vind het vies maar heeeel licht ;) net dat beetje extra krachtwater ;)
    en ipv liga heb ik sultana yo fruit! ;)
    Eigenlijk heb ik een grotere tas nodig om alles mee te slepen.. excuusexcuusexcuus voor shoppen vd week!!

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Aloha: meestal is dat pas later in de zw... tenminste bij mijn dochter. Dan ligt die buik zo in de weg dat je echt geen houding meer weet. Nu wil ik graag nog wat energie hebben om dat aan te kunnen. Het is me echter niet gegund helaas :(

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    scheelt dat je wel een baby in je buik hebt en het er vast dubbel en dwars voor over hebt om dan maar beroerd te slapen haha

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ja ik neem alle ellende die een zw met zich meebrengt wel een beetje voor lief! ;) Het is en blijft toch een klein wonder...

13. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    hier een nieuwe slechte verslaving ken niet van de zwart wit ballen afblijven haha

14. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Er wordt hier zoveel en zo snel geschreven... het is bijna niet bij te houden!! Heb weinig tot geen last van kwaaltjes, alleen wat moeite met dingen onthouden :p
    Dus:
    @alle dames met leuk nieuws: gefeliciteerd!
    @alle dames met kwaaltjes: sterkte!
    @alle dames met lekkere trek: geniet er maar gewoon van!

En heb een vraagje. Zijn er nog mensen met tips voor het aanschaffen van positiekleding? Wat zijn de musthaves? Wat zijn leuke (online) winkels? En dan met name degene met leuke prijsjes :) De algemeen bekende online winkels zijn hier ook bekend, zoals de Wehkamp en Zalando, dus graag de minder bekende, maar wel erg leuke winkels!
    Alvast bedankt!

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
  16. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    heeee ladies!

weer even terug van lang weggeweest.
    ben weer een beetje aan het bijlezen (pagina of 50 :p) en heb al een hoop mooie buikjes voorbij zien komen!

bij mij nog niet veel te zien, tegen de avond wel, als ik dan mn buik een beetje laat "hangen" dan begint het al wat te lijken. maar ben door mn ernstige misselijkheid 5 kilo afgevallen, dus pas nog makkelijk in mn broeken. manlief klaagt al dat mn kont verdwenenen is ;) maar goed, mn borsten groeien wel, dus hij doet t er maar mee :D.

ben inmiddels weer 20 uur aan het werk en dat gaat eigenlijk best goed, moet nog wel mn conditie weer opbouwen.
    maandag bij verloskundige geweest en voor de eerste keer het hartje gehoord! baby groeit ook goed, dus dat is in ieder geval een hele geruststelling!

17. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

BV: Ik wil graag borstvoeding geven, hoop dat het lukt! Zo niet, helaas pindakaas, dan gaan we over op FV.
    Een vraagje; is het gebruikelijk dat je gekolfde melk meegeeft aan de kinderdagopvang? Of moet dit perse flesvoeding zijn?

Morgen ga ik lekker shoppen met mijn schoonzus. Bij de Prenatal is de positiekleding in de aanbieding. :D

En gewoon lekker rondneuzen bij de Hema.
    Heb voor €75,- cadeaubonnen, dus ga daar voor aankleedkussen + hoezen enz kijken. Leuk leuk!

X

18. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Fietje: Nee hoor, je mag ook echt wel moedermelk meegeven, zou niet best zijn als het anders was!
    Lekker zeg, even shoppen.. Vond alleen zelf de kleren van prenatal nogal tegenvallen! Ben zelf gister net bij de H&M geweest en dat was de enige winkel waar ik een leuke broek heb gevonden!

Mn soesjes zijn klaar.. jeeeeej.. ze zien dr heerlijk uit!!! :D Mjum.. Aloha, www. thuisbezorgd. nl ;)

19. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Wat een leuk idee trouwens van de soesjes! Vind zelf een beschuit met muisjes wel lekker, maar om dat nou weet ik hoeveel weken dat te gaan smeren...

20. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    zo, ben weer een beetje bij, wat een geklets zeg, erg gezellig!!

@cybi, wat een vervelend nieuws zeg, van die nekplooimeting. veel sterkte met je beslissing over het vervolgonderzoek en: er is ook een grote kans dat er helemaal niets aan de hand is!

@carpediem: wat een gezeik met je werk zeg. ben er zelf 5 weken uitgeweest en sinds kerst weer aan het opbouwen. allemaal lieve kaartjes en sms-jes van collega's gehad, totaal geen gezeur.

@incognito: wat leuk, een meid! gefeliciteerd!

@aloha: alweer ananas geprobeerd? ik heb al vanaf 5 weken last van veel slijm. dit blijft tussen neus en keel hangen en als ik het weg wil hoesten moet ik erg kokhalzen en soms ook overgeven. maakt bij mij niet uit wat ik eet, zit sowieso iedere ochtend eerst 2 uur te rochelen (lekker :p) voordat het weer beter is. niets eten werkt, maar dat is dan weer niet zo slim natuurlijk.......

Deel Deze Pagina