Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Mejosje: Sinaasappelen? Dat had ik bij de jongens, allebei! Mijn moeder ook bij mijn broer en IEDEREEN die ik ken en gek was op sinaasappels tijdens de zwangerschap, kreeg een jongen, dat zou wat zijn, ben nu al benieuwd wat jij krijgt! Wil je het weten trouwens?

Carpe: wat vervelend dat je je zo ellendig voelt steeds :(

Meandor: Geweldig, die babyshower! Oh, wat zal ze dat leuk vinden, veel plezier!

Daphne: Pas daar maar mee op, die salmiak is écht niet goed voor je bloeddruk!

Sassie: Super dat het beter gaat!

Fietje: Have fun met shoppen!

2. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    ic i know daarom heb ik het ook maar weggegeven net aan me schoonmoeder haha

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik wil het absoluut weten dit keer. Bij mijn dochter wist ik het pas toen ze eruit was, dat heb ik nu meegemaakt, nu wil ik het dus wel weten. Heb ik dat ook een keer meegemaakt :)
    Ik zou een jongen ook leuk vinden trouwens. Ik heb alleen helemaal geen verstand van jongens. Ik kan me er ook nog helemaal niets bij voorstellen als we idd een jongen zouden krijgen hoe dat dan is. Hoe veeg je bv als hij een poepbroek heeft?

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    IC wauw wat leuk een meissie!!

carpediem dikke knuffel meid

cybi sterkte met het nemen van de beslissing of julle wel/geen vervolgonderzoek gaan doen

daphne verstandig dat je de salmiak hebt weggegeven hihi

Hier sinds 2 nachten slecht geslapen, ik ben een echte buikslaper en je weet wel dat het straks niet meer zal gaan, maar sinds 2 nachten heb ik dus opeens het gevoel op een tennisbal te liggen. Kan mijn draai dus maar niet vinden, wat voor slapeloze nachten zorgt en overdag val ik in slaap... Nou ja, hopelijk vind ik de komende nacht wat sneller een fijne 'slaappose' ; )

5. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    Haha een poepbroek bij jochies is simpel, gewoon blijven vegen tot alles schoon is:p bij meisjes vind ik juist veel irritanter, daar moet je persee van voor naar achter vegen, maar wat als ze aan de schijterij zijn en het van boven tot beneden zit?:p

Haha we gaan weer weg bij overgrootoma, was erg gezellig!
    En.. Ik heb gister de baby vanaf de buitenkant gevoeld, hij/zij schopte en ik had mn hand er op en voelde het heel duidelijk:)

Ic, jeeej een meisje!

Moet nu weg, reageer straks nog even uitgebreid:)

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Van de billen richting het piemeltje ;) Precies andersom als bij een meisje dus :)
    Jongens zijn ook heel leuk en je leert er net zo mee omgaan als met je meisje hoor :)

Daphne: Verstandig ;)

December: Balen van je nachten....

Sweetmarije: Leuk dat je je kleintje al zo goed voelt! Niet te geloven zeg :)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh meiden, dit is té erg.....

net even de stad in geweest en wéér wat gekocht, alles blijft aan mijn vingers plakken...

8. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hier eindelijk een beslissing genomen welk het het gaat worden haha. Eindelijk knopen door gehakt dus morgen papieren in vullen en duimen dqt het ons gegunt is haha

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Daphne: Dat welke het of wat het gaat worden? Je maakt me nieuwsgierig :)

10. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Huis we hadden keuze tusse. Twee huize een met een pleintje ( leuk als ons kindje wat ouder is kan het spellen met andere kinderen) en een zonder plaatsje en zonder tuin maar die was groter maar we hebbem toch voor het huis gekozen met het pleintje achter en een klein tuintje :D

11. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ IC wat super leuk een meisje !! Gefeliciteerd !!

Dragen jullie allemaal al positiekleding ? Ik kan overdag nog prima mijn eigen broeken aan, ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren..
    Kan al wel duidelijk de rand van mijn baarmoeder voelen, net boven mijn schaambeen, wel bijzonder.

Dat er al meiden zijn die hun kleintje kunnen voelen, lijkt me echt zo bijzonder.. Kan niet wachten !
    Hier morgen weer voor controle naar vk, hartje luisteren. Ben heel benieuwd, nog steeds wel beetje spannend..

12. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat ik onder vreetbuiten versta? Heb vanmorgen ontbeten met chips en appelkoeken. Komt wel doordat ik ruzie met mijn man had, maar toch. De rest van de dag wel gewoon gegeten.

Ik snoep gewoon veel meer doordeweeks dan anders. Naast mijn normale eetpatroon dus... En dat terwijl ik hoopte niet te veel aan te komen, omdat ik al te zwaar ben. Dat gaat zo niet lukken. Toch maar proberen te matigen en iig doordeweeks niks lekkers in huis te halen.

Ik kan mijn gewone kleren nog aan, al zie je het wel nu.

IC: Wat leuk een meisje!

Daphne: Gefeliciteerd. Wanneer is het plan om over te gaan?

Cybi: Wanneer weten jullie meer? Of gaan jullie geen vervolgonderzoek doen?

Ik wil ook de baby voelen!

13. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Loth we hopen zo snel mogelijk ga morgen alle papieren inleveren.

14. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Zoo, wat is er veel gekletst dit weekend!

Hier niet zoveel te melden. Alleen had ik vannacht gedroomd dat ons kindje dood geboren werd met 20 weken. Niet zo gek natuurlijk gezien wat wij hebben meegemaakt, maar het was echt een nare realistische droom, blegh.

Fijn van jullie huis Daphne!

Rare cravings: sinaasappelen inderdaad, kan er kilo's van verstouwen,. Dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook trouwens, sowieso echt een fruitkick, ook van die zure Granny Smith appels, zo lekker. En ik heb ook vandaag zuurkool op, haha! Wel "gewoon" gekookt in de stamppot. Mr. Maedra is een paar dagen weg en hij lust het niet dus ik zag mijn kans schoon.

IC, gisteren ben ik ook weer bij Prénatal geweest, ben nu wel even klaar denk ik. Ik had het eerder al eens gevraagd volgens mij, maar hoeveel kleertjes heb je nu nodig van alle maten? Ik snap dat je van 50 niet teveel moet halen, omdat sommige kindjes daar vanaf de geboorte al niet in passen, maar bijvoorbeeld van 56? Hoeveel rompertjes en setjes en sokjes hebben jullie in die maten? Ik snap dat er geen standaard aantal is hoor, maar ik heb echt geen idee, dus ben wel benieuwd hoeveel jullie uiteindelijk nodig hadden.

En weet iemand misschien waar je een fijne buikband kan kopen? En hoe weet je wat de goede maat is? Ik merk dat ik nu al last van mijn banden krijg, mijn buik is echt "moe" aan het einde van de dag als ik veel gelopen of gefietst heb. Hij is ook best dik al. :) Ik weet dat het bij een tweede sneller gaat en ik ben effectief maar drie maanden "ontzwangerd" voordat ik weer zwanger werd, dus misschien zit alles nog een beetje los ofzo, maar ik lijk wel een week of 18, ehem. Nou goed, het is ook wel leuk eigenlijk dat er echt iets te zien is. :) Ik kan hierdoor ook echt mijn gewone broeken niet meer aan, terwijl ik in gewicht nog niets ben bijgekomen, maar mijn vorm is echt al flink veranderd.

Loth, vervelend dat je ruzie had met je man, is het weer opgelost? Wat bij mij helpt is gewoon gezonde dingen in huis halen, dus véél fruit eten. En mezelf eraan herinneren dat een volkoren boterham veel fijner is voor de spijsvertering dan een bakje chips. Het lukt me ook niet altijd hoor. Op zich valt het me wel mee dat ik nog niets ben aangekomen, maar de eerste weken was ik ook zo moe dat ik niet eens tijd had om iets te snaaien 's avonds omdat ik dan al in bed lag. En op mijn werk snoep ik haast niets (alleen met een verjaardag ofzo), alleen een cracker of fruit, dus dat is makkelijk.

Nou, inmiddels heb ik trek gekregen, dus ik ga nog even een sinaasappel om zeep helpen. ;)

15. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hej meiden! :D Leuke dag gehad allemaal?

Ik heb een zalig dagje gehad. Babyshower was een groot succes.. ZO leuk om te doen, en het gezicht van mn vriendin, prachtig, had niks door! Hele middag daar geweest en met een hele groep meiden spelletjes gedaan en gezellig gekletst. Erg leuk.. Toen naar huis, snel aan de zuurkool (prakje van gister ;)) en door naar de film. Ben naar the help geweest, ontzettend mooie film, aanrader.. dus, zalige dag! En nu, nog even een uurtje op de bank wachten tot mn vriend eindelijk weer thuis komt. Hij is een week op wintersport geweest, heb m gemist!!!

Ook nog even een belabberd slechte foto van mn buik (in mn nieuwe jurkje waar ik héél blij mee ben) .. ben een ramp in fotos van mezelf maken ;) Vind het zelf al een beste buik maar is niet heel goed te zien..

16. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Owja.. vanmiddag bij de babyshower.. de naam kwam ter sprake.. iemand had het geraden, kon wel janken.. was ook onze jongensnaam, hahaha..!! We lijken wat teveel op elkaar geloof ik! ;)

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyyyyyy dames,

Terug van weggeweest hier;)
    Pfffffff wat hebben jullie veel gekletst deze week! Heb ff poging gedaan te lezen maar heb t opgegeven... Hahahs!
    Heb volgensmij niet echt slechte berichten kunnen vinden gelukkig (voor wat ik zo snel ff gezien/gelezen heb)
    Zag wel dat incognito een meisje verwacht, gefeliciteerd!!! Daar hoopte je ook een beetje op toch?!;)

Hier nog steeds alles top, heb echt een topzwangerschap, heb nergens last van nog steeds niet! besef me heel goed dak van geluk mag spreken hoor!!!

Zijn er voor vandaag nog afspraken?! Weet namelijk niet of de lijst nog hier staat of dat jullie daar een weer een apart topic voor hebben gemaakt??! Was laatst spraken van vandaar;)

Maar iig iedereen die vandaag en vk-date heeft succes en geniet!!!

Liefs x vlinder...

18. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    goedemorgen dames

hier een zeer slecht begin van de ochtend heb de wc al 3 keer omarmt en ook heel slecht geslapen. probeer nu maar een droog beschuitje misschien dat dat helptvandaag de papieren van ons hopelijk nieuwe huisje in leveren en dan hopen dat we snel mogen beginnen heb er zo zin in :D

19. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Oh Meandor, klinkt als een leuke middag, maar wat balen van de naam! Leuk jurkje, waarvandaan?

Ik hoop dat je snel opknapt Daphe. Iedereen een fijne dag!

20. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012!

Uitgerekende datum:

01 juli - Mm7 (3e kindje)
    02 juli - Me83 (1e kindje)