Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    #4101 Loth, Jan 16, 2012
    Last edited: Jan 16, 2012
    Het is zijn cultuur niet gebruikelijk je met dat soort zaken bezig te houden. Mannen worden daar bijvoorbeeld ook niet toegestaan bij de bevalling, alleen in privéziekenhuizen.

Hij probeert zich al heel erg aan te passen aan de gewoontes hier, maar ik ga hem niet 'dwingen' tot dingen die hij echt niet wil.

Maar goed zowel jij als IC zeggen dat het handig is als de man meegaat, dus ik ga mijn best doen hem mee te krijgen, haha.

De avond is trouwens eens in de twee weken. Mij leek een maand of 1,5 - 1 voor de uitgerekende datum ook het handigste. Ga ik eens even kijken wat te combineren is met mans rooster.

Voor de meiden met facebook. Ik heb mijn naam in de club gezet, dus als je het leuk vindt kun je me toevoegen.

2. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

even kort...

Sinds gisteren niet meer echt iets vernomen van beeb....Vk is hier geweest en heeft even geluisterd...zij kon het hartje horen, ikke niet, zat wss ver weg en schoof steeds heen en weer...

Last van mijn buik, maar dus wss een blaasontsteking...Daardoor veel plassen, last van buik en denk ook geprikkelde Bm waardoor beeb niet echt meer doorkomt! Woensdag nieuwe kans voor hartje tijdens controle:)

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    hier ook vandaag bij de vk geweest voor de intake, we zouden geen echo meer krijgen omdat we deze al hadden gehad in het zlk met 12 weken, maar we kregen als nog een echo hihi hartstikke fijn. beebje lag lekker te trappelen en dee het goed
    weer opgelucht :)

Ik moet nu gaan werken
    fijne avond allemaal

4. Liem

Liem Niet meer actief

Hoi Meiden,

Hier ook weer een goede echo. Beebje was lekker actief en af en toe flink de beentjes aan het strekken. En een handje bij het mondje. Goed gegroeit ook weer, het hoofdje tot het einde rompje is nu 7,5 cm., doorsnee hoofdje was ong 2,5 cm. Heb weer 5 mooie foto's gekregen, zal hieronder wat showen.:D

Vanaf het ruggetje:

close-up van het hoofdje met handje:

5. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    hallo dames.
    Wat wordt hier veel gekletst zeg, ik hou het haast niet bij hahaha. Wil jullie even een fijne avond wensen!

sas altijd fijn zo'n extra echo, daar zeggen wij geen nee tegen hahaha.

Ik heb de 7e febr een gratis echo op de fontys hogeschool in Eindhoven, dus voor degene die in de buurt wonen of een dagje winkelen willen combineren met een gratis echo misschien een leuke tip. Ik neem de 2 oma's mee, eerst gezellig shoppen en de dag afsluiten met lekker naar de kleine kijken. : )

Nieuws | Fontys

6. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    wallie mooi pics meid!!!

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    @december dat is ook niet gek een gratis echo, goed bezig! idd een gezellige dag leuk ook dat de oma,s mee gaan

@walli mooi echo, fijn dat alles goed is

8. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Wallie: Mooie foto's zeg! Je hebt ze alleen op de kop staan ;)

Sas: hihi, een extra echo is altijd leuk :D

December: Dat is waar ook, heb ik bij de 2e ook gedaan, denk dat ik me weer ga opgeven, altijd leuk :D Bedankt voor de tip!

9. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    Wat fijn dat de echo's vandaag weer goed waren !!
    Mooie foto's Wallie !!

Ik mag zometeen naar vk voor controle, blijft beetje spannend nog wel..

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mooie echos meiden, super

Yummy ik had met kim ook een voorlichtingsavond over borstvoeding, dacht toen ik 28 weken zwanger was.
    Was wel leerzaam

Liliage, gelukkig was het hartje toch te horen, je schrikt dan he

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    o ja, de tandarts

Nu zei de tandarts er zit een vulling niet goed meer onderin, (zou lekken) en heeft die kies opnieuw gevuld.
    Weer verdoving, ik baal ervan.
    Als ik pijn houd wil die bij die kies een wortelkanaalbehandeling doen van de week.
    Terwijl ik onder geen pijn voel maar boven. Zo vaag

12. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

#4112 Ukkie1982, Jan 16, 2012
    Last edited by a moderator: Jan 16, 2012
    Hoihoi
    Hier ook weer terug van weggeweest :) Wel mee gelezen!! Veel mooie echo's gezien :) Super zeg!
    Ik heb ook al een paar weken positiebroeken aan. Niet dat ik al heel dik wordt ofzo, maar kan mijn eigen broeken gewoon niet meer lekker aan hebben. Buikje begint nu wat te komen. Mijn borsten zijn al wel veel gegroeid en pijnlijk zeg :/ Menn.

Ik las iets over een gratis echo bij Fontys in Eindhoven?? Waar kan je je daar voor opgeven dan?? Kan het niet online vinden.... :(

13. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ ukkie: Nieuws | Fontys staat een mailadres bij. Even mailen en dan neemt zij contact met je op.

14. Nennie

Nennie Actief lid

Nov 16, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik lees ook gewoon mee hoor, is alleen wel pittig aanpoten als je fulltime werkt en alleen maar thuis mee kunt lezen, stelletje kletskousjes :p

@ Wallie, supermooie foto's meid! Wauwie!;)
    @ iedereen die het geslacht al weet, wat lijkt me dat spannend en
    onwerkelijk, maar superleuk!

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de gemeente voor een geregistreerd partnerschap en natuurlijk eerst de partnerregistratie ( ondertrouw). Spannend:D haha, wij doen het nu ook voor het gemak en de voordelen m.b.t. papierwerk en dat we straks allemaal dezelfde achternaam dragen in dit gezinnetje. En ook omdat wel heel erg veel van elkaar houden natuurlijk ;) .Als onze kid(s) wat groter zijn gaan we "echt" trouwen met alle toeters en bellen:D. Lijkt me zo mooi als je kids onderdeel zijn/aanwezig zijn bij je huwelijk.

Positiekleding, Ik draag het al een week of 4, het zit écht zoveel lekkerder. Ik weet niet of er meiden zijn die van leggings houden?! De H&M heeft een zwangersschapslegging ( H&M Mama staat op de kontzak), die eruit ziet als een dunne zwarte broek, dus dichte stof, met kontzakken maar wel lekker stretch, naar de enkels toe "skinny" en kan dus in je schoenen/laarzen gedragen worden, maar staat ook met pums mooi. Kost maar 20 euro en gaat tot en met maat 46! Ik slaap er nog net niet in waahaha:p Ga maar even kijken of ze hem ook niet in andere kleuren hebben.

Hier nog steeds misselijk met vlagen en dan voornamelijk nog steeds 's nachts, wat een drama, 3 keer eruit per nacht om te plassen en dan op de wc biscuitjes eten en weer proberen om in slaap te vallen. Ben gesloopt en dan ook gewoon blijven presteren op je werk, best pittig:(
    Maarja, als dat het ergste is denk ik dan maar, heb ook meiden van dichtbij meegemaakt die letterlijk 9 maanden bij de pot lagen en niet eens een slokje water binnen hielden. Dan hou ik me maar voor dat ik het niet zo slecht heb...

Iedereen verder een héle fijne avond! Ik ga lekker optijd slapen....kijken of ik het tekort in kan halen;)

15. Liem

Liem Niet meer actief

Oh, ik zie nu ook dat sommige foto's op zijn kop staan, raar, dat heeft mijn camera zelf gedaan:(. Maar goed, het is te zien, daar gaat het om.

Zijn er al meiden die merken dat de misselijkheid minder word? Af en toe heb ik een goed dagje en hoop ik dat het nu is stopt, maar dan ben ik de dag daarna nog zieker als ervoor. Heb het er graag voor over maar ben nu toch al meer dan 7 weken vooral in de ochtenden ziek en spugen en merk gewoon dat mijn lichaam er een beetje op door raakt.

Kwa gewicht sta ik dus nog steeds -3,5 kg in de min.

16. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    hoi!

ik ben ook weer een btje bijgelezen:)

@ sassie: heb ook weken last gehad van een vertstopte neus.. irri! nu is het bijna weg jeej!

@ ic: wat leuk een meisje!!! gefeli!!

@ meandor: en was de babyshower leuk? vast wel!
    edit ik lees net van de naam.. balen!

@ sweet marije: wat leuk je dat je je beeb gevoeld hebt!

@ carpediem: gelukkig viel het gepsprek met je baas mee!
    balen dat je last heb van kiespijn!
    ik mag de 27e weer naar de tandarts om wat gaatjes te laten vullen..

@ daphne: leuk een nieuw huis! wanneer zouden jullie er in kunnen?

@ aloha: balen dat je ziek bent!

@ nennie: wij gaan het ook zo doen:) eind feb in ondertrouw en in maart gp.
    wij hadden geen zin om nu snel een bruiloft te regelen en het lijkt ons idd leuk om met onze kind(eren) te trouwen:)

vandaag gewerkt en mn collega van een andere groep heet te horen gekregen dat haar contract niet verlengd word! ( ze zou nu een vast contract krijgen)
    ik werk in de kinderopvang en op andere locaties gaat het dus slecht dus iedereen die in feb een vast contract zou moeten krijgen gaat eruit...
    echt zo balen! we hadden het ook niet verwacht..
    ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat!

17. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Carpe: Wat vaag..... hopelijk ben je toch nu van de pijn af!

Ukkie: welcome back ;)

Nennie: Jammer dat je nog steeds niet helemaal lekker bent, hopelijk ben je er snel vanaf!

Rosemarie: Jeetje.... hoe zit het met jouw contract, is dat wel al vast dan?

18. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    ja ik heb vorige zomer een vast contract gekregen, gelukkig

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Morgen dames!

Weet je Wat ik mr bedacht vannacht... Er zijn helemaal geen tweelingen gezien bij ons!

Enn weet iemand Wat er in de babydump box zit die je kan afhalen?
    Enn Ik heb bericht gehad van etos dat de zwanger box voor me klaarstaat, iemand die al opgehaald?

20. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Rosemarie: Gelukkig maar!

Aloha: Die etos box zitten wel wat leuke dingen in, maar vooral folders. Dat knuffeldoekje wat hier erin zit, is bij de jongste een groot succes geweest :)
    Bij de babydump zit er een rompertje in, sokjes, tuitbekertjes, een knuffel (Dumpy de zeehond) en ook wat foldermateriaal.

Allebei wel leuke dozen hoor, al moet je niet verwachten dat je overladen wordt met cadeaus; maar hee, het is gratis, dus ik vind persoonlijk dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken. Ik vind die dozen allemaal wel leuk :D

Share This Page