Ik doe de dozen niet meer omdat je gegevens allemaal doorgespeeld worden. Maar goed, dat is reeds gebeurd geloof ik als je deze al aangevraagd hebt. Knuffeldoekje zit idd ook in de etosdoos in 2009, met een aantal pampersbonnen, spuugdoekje... baby dump doos heb ik nooit aangevraagd, dus geen idee. De doos van de prenatal zat ook iets van een romper in die ik nooit gebruikt heb en ook weer veel folder troep. Miss ga ik wel een dagje eindhoven doen... eens even kijken of ik nog mensen in de buurt heb wonen waar ik het mee kan combineren (...geloof het niet trouwens :s)
Eindelijk, ik ben er weer.. een hele dag weggeweest en 369 pagina's bij te lezen! Aloha: het enige wat ik van de babydump weet is dat er een knuffel zeehond inzit, beetje suf Verder heb ik deze keer alleen die van prenatal aangevraagd, met een niet bestaand telefoonnummer.. werd bij M. gek van alle energieleveranciers die me belden. Ben er trouwens nog steeds van overtuigd dat er bij jou twee inzitten Cursus bv: Maakt op zich niet heel veel uit, maar ik zou het niet te vroeg doen. Als je het wat later doet heb je meer kans dat het blijft hangen Ben zelf best veel vergeten van mn cursus, terwijl ik toch 3 avonden had. Zou ook een goed boekje of naslagwerk kopen, altijd fijn om in je kraamweek bij de hand te hebben! Ukkie: Hoe ist met je? Beetje meer rust in je situatie? Rosemarie: Gelukkig dat je zelf nu wel een vast contract hebt. Rotsituatie zeg. Het is volgens mij overal zo dramatisch in de kinderopvang.. IC: Kan niet missen hoor, dat het een meisje is. duidelijk!! Jurkje: Bedankt, haha, ben er zelf ook heel blij mee.. en dat van de, je gelooft het niet.. C&A! Ik kom daar nooit, maar wist dat ze in groningen wel positiemode hadden. Dát was te lelijk voor woorden, maar verder best wel wat andere leuke dingen gevonden! Eten: Nieuwe verslaving.. pindakoeken met chocola, en sinaasappels! Lekkerrrrr! Kleding: 30 pakjes?? Serieus!? :O Jeetje.. hahaha.. ik had bij M geloof ik iets van 10, en dan 15 rompers.. meer dan genoeg aan gehad! Loth: Bedankt voor de Hema tip!! Heb meteen effen lakentjes voor wieg en ledikant besteld. Ga ze zelf wat leuker maken met een rand, maar dit is wel een mooi begin! Wel jammer dat ze niet echt leuke dekens ofzo hebben! En nu weet ik het allemaal niet meer hoor! Vriendlief is weer heerlijk thuis. Lekker uitgeslapen gister en omgehangen. En de zolder opgeruimd.. pfff.. met het oog op verhuizen moest het echt, en nu kan ik het nog. De helft weggegooid, heerlijk! Mn vriendin van de babyshower komt zo langs. Iemand zei het nog over het aankaarten van de naam. Om als we een jongen krijgen m toch ook zo te noemen. Zou ik dus niet doen. We zien elkaar heel veel en zou behoorlijk ingewikkeld worden als we twee Brammen zouden hebben! Heb nog tijd zat om iets anders te verzinnen!
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (1e kindje??) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 18 jan - lilage controle vk 19 jan - Tamendon controle v 23 jan - Poemi controle vk 23 jan - Lilage pretecho 24 jan - LuckyBlue controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 30 jan - mejosje controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 31 jan - Meandor controle VK 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Fietje86 controle VK 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo
Hier ook een vriendin die er met de jongensnaam vandaar is gegaan. Semih (Semmie) wordt het dus niet meer hier. Wat een drama zeg, jongensnamen...
Ik werd tpchal gebeld dankzij de dozen alleen dan voor vorige zwangershappen dus laat ze dan nu nasr bellen voor deze En meandor Ik denk ook steeds dat er hier 2 zijn maar bij de echos zien ze echt maar 1.. lijkt me niet dat die 2e alsnog gemist is na alle echos die Ik gehad heb... Oja telefoon auto correct grrr
goedemorgen dames hoe is het hier iedereen lekker geslapen? ik heb gisteren rot avond gehad veel pijn tot traenen toe. me vriend de vk gebeld omdat hij het niet vertrouwde. gelukkig niks aan de hand. me baarmoeder groeid waarschijnlijk snel en daardoor woorden me banden opgerekt en heb ik zo buikpijn. vanacht wel slecht geslapen maar nu gaat bter allen wta hoofdpijn dus een paracetemol in nemen. voor de rest vandaag ff rustig aan doen.
soms wel haha maar ik neem het voor lief alles voor onze kleine kees (zo noemt iedereen hier de baby)
Ik heb ook van die dagen dat ik mijn buik niet meer trek van de banden... maar het zijn geen melkzuursteken dat het mis aan het gaan is. Daarom maak ik me eigenlijk nooit echt zorgen. (& ik ben echt geen zorgeloos type hoor, maar hier maak ik me dus niet druk om.. misschien raar?) Nee idd geen tweelingen tot nu toe, dat is ook misschien wel een beetje raar? C&A: heb ik vorige zw 1x iets van gekocht en het had na 1x wassen bij mij meteen geen pasvorm meer. Ik ben nu voor de goedkope dingen van de h&m aangevuld met wat mama licious en duurder spul dat ik dan haal bij een positiekledingwinkel (ruimschoots vlakbij bij het gelderlandplein voor mensen die rond om Amsterdam wonen, vind het wel echt een aanrader qua winkel). Namen: ik wacht gewoon even af wat we in eerste instantie krijgen en wat de namen zijn van alle kinderen die voor onze kleine geboren wordt krijgt. Van 1 stel in onze omgeving weet ik bv dat ze een meisje krijgen en absoluut namen in dezelfde stijl mooi vinden. Hen zien we ook regelmatig. De rest kan ik niet echt inschatten nog.
nou ik had toch iets geks vannacht, had een hele warrige droom en droomde steeds dat ik iets moest doen als ik wakker zou worden ivm buik of zwangerschap ofzo. toen ik een half uur voor de wekker ging wakker werd, dacht ik ineens 'huh, wat moest ik nou doen?' en ineens wist ik het weer dus kon weer verder slapen. voor mijn gevoel was het iets heel belangrijks en nu weet ik dus echt niet meer wat het was. :S Nu heb ik een heel vreemd gevoel, alsof er iets niet klopt... namen: hier hebben we echt een probleem, alles waar ik mee aan kom zetten is niet goed volgens vriendlief. hij heeft in zn hoofd dat de baby Audrey moet heten als het een meisje is (zo heet zijn oma) ik vind het dus echt een verschrikkelijke naam en had al geopperd dat als zijn oma 'broodje poep' had geheten, hij dat dan ook wilde voor onze baby en dat gaf ie nog toe ook. het gaat hem dus helemaal niet om de naam hij blijft er maar over doorzeuren, deed dit ook al bij de 1e zwangerschap maar toen hadden we uiteindelijk voor de naam Jasmine gekozen (djesmin) maar die naam wil ik niet nog eens gebruiken, plus dat als je de s en n weghaald, er jamie staat. gelukkig heb ik de mazzel dat vriendlief niet het recht heeft om baby zelf aan te geven na de geboorte, ik moet dat samen met hem doen omdat we niet getrouwd zijn. (hier hoef je baby niet al voor de geboorte te erkennen)... Denk dat dit nog heel wat stress gaat opleveren
Haha sweetmarije broodje poep haha. Vind Audrey ook niet leuk nee daphne naar dat je zon last had zeg, gelukkig is alles wel goed namen voor een meisje weten we het wel, een jongen niet. Ik vond bas leuk, maar mijn man niet babydozen, niet veel byzonders vind ik, maar wel leuk, en het is toch gratis. heb ze wel weer aangevraagd Kiespijn valt nu mee, vannacht niet wakker geweest, ben benieuwd. Kim alweer bijna 1,5 , wat gaat de tijd toch snel zeg, jemig. kan me alles nog zo goed herinneren als de dag van gister, met de bevalling enzo
namen hier zijn we het eens over een meid maar de jongen komen we nog niet over een hij wil kees maar dat vind ik zo ouders wets haha
Heyy meisjes, wat lees ik toch allemaal voor vervelde de berichten...allemaal klachten en kwaaltjes!!! Pfff heb echt met jullie te doen en voel me soms bijna schuldig omdat ik exgt niks voel...ti's dat de angelsounds toch echt overduidelijk een hartje laat horen anders zou ik haast gaan twijfelen hahaha! Carpediem; je moet die kies echt laten verwijderen! Ik heb zo 3jaar gelopen bij ee klote tandarts en alle antbiotica en witte kanaal behandeljnnden end gehad die je maar kung bedenken! Uiteindelijk bij dc kaakchirurg beland en die schrok zich kapot! Zo'n kies moet meteen verwijderd worden incl de ontsteking want f is heel gevaarlijk daarmee rond te blijven lopen... Wil je niet onnodig bang maken maar op t gebied van tanden en pijn ben ik een expert hahaha helaas... Wat weten er al veel wat t word zeg pffff!!! Hier manlief nog steeds degene die t tot nu toe niet wilt weten en voor nu vind ik dat prima...as ie van mening verander is dat leuk zoniet ook prima! Hebben er geen meiden meer een 20weken echo na mij??! Hahaga zie de lijst niet meer langer worden?! Fijne dag allemaal x vlinder...
Goedemorgen meiden, Schrijf op het moment haast niet mee ivm erg druk en savonds erg moe. maar wil jullie toch even melden dat we vanmorgen voor het eerst het hartje hebben gehoord!! Alles gaat goed en voel me nu heeeel happy. Fijne dag allen xx princess
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (1e kindje??) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 18 jan - lilage controle vk 18 jan - Yummy controle VK 19 jan - Tamendon controle v 23 jan - Poemi controle vk 23 jan - Lilage pretecho 24 jan - LuckyBlue controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 30 jan - mejosje controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 31 jan - Meandor controle VK 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Fietje86 controle VK 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 13 feb - Yummy 20 weken echo 14 feb - Yummy geregistreerd partnerschap 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo Het is een wonder! Na ruim een week heeft de VK eindelijk gebeld voor de afspraak.. Heb haar eerlijk verteld dat ik het niet echt netjes vind dat ze helemaal niet terug heeft gebeld en dat ik ook vond dat ik nogal vreemd te woord werd gestaan. Ze zei dat ze zich hier niet bewust van was geweest en dat ze niet wist dat ze gezegd had nog terug te bellen.. Nou dat had ze dus echt wel! Maargoed, morgen een afspraak en heb hem dus ook maar even op de lijst gezet samen met onze afspraak voor het geregistreerde partnerschap!
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (1e kindje??) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 14 juli - Meadra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Pipi (2e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 21 juli - Grace79 (2e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 18 jan - lilage controle vk 19 jan - Tamendon controle v 23 jan - Poemi controle vk 23 jan - Lilage pretecho 24 jan - LuckyBlue controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 30 jan - mejosje controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 31 jan - Meandor controle VK 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Fietje86 controle VK 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 10 feb - sas27 controle vk 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo __________________
yummy mooi dat je weer een afspraak hebt, hopelijk blijft het bij deze ene gekke ervaring met de vk. anders maar lekker een ander zoeken toch. @princess mooi dat alles goed is! geniet er maar lekker van