nieuwe zwangere, gefeliciteerd!! zo ik ben ook wel moe hoor, pff op mn werk ook, loop maar te gapen haha. en probeer geen koffie te drinken.. @ labrador: wij hebben ook een labrador ik zal me ook nog even voorstellen: ik ben 25, mn vriend ook, we hebben dus een hond. ik werk op een kinderdagverblijf, 4 dagen. mn vriend werkt als operator bij de shell. @ aloha, snap dat het wel moeilijk voor je is. als het al 5 keer fout gegaan is... is het toen vroeg fout gegaan elke keer? ik duim heel erg voor je dat nu alles goed gaat!
goedemiddag dames! jeetje weer veel nieuwe meiden erbij, gezellig! gefeliciteerd allemaal! hier eindelijk een iets betere nacht. we hadden ons zoontje uit voorzorg maar in ons bed gelegd en ik ben er naast gekropen en vriendlief heeft op de logeerkamer geslapen. hij heeft voor het eerst sinds 3 dagen lekker doorgeslapen en heeft haast geen jeuk meer, het gaat de goede kant op we werden ook pas om 10 uur wakker wat betreft werk, ik werk al sinds mijn vorige zwangerschap niet meer. financieel gezien is het niet nodig en ik had vorig jaar sept. weer een paar dagen per week aan het werk gewild, maar net toen dat allemaal geregeld was (zou invalwerk op basisscholen gaan doen als onderwijsassistent) kregen we te horen dat ons zoontje een ernstige hartafwijking had. het werk dus op een laag pitje gezet en nu dus weer zwanger. wie weet als de volgende baby wat ouder is, dat ik dan een paar dagen per week ga werken, maar vind thuisblijfmoeder net zo fijn
varierent van 4.6 tot 13 weken. maar geen enkele keer een kloppend hartje. bij die van 13 weken was het een kindje van 13 weken alleen zonder hart en misvormd. hartje ging nooit kloppen maar de rest groeide wel zeg maar. ben toen ook met spoed ect op ok beland blabla horrorhorror andere keren was het steeds rond de 5 6 weken elke keer net voor de echo. die kwamen allemaal vanzelf 'gelukkig'. maar goed krijg dus ook meer te horen over iets anders wat niet goed was en toen weer wel.. waavan ik niet weet hoe dat kan enz. dus wellicht vandaar dat ik wat stiller ben hier momenteel wil jullie er niet mee confronteren
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dit is leuk! Eerst samen in oktober 2010 en nu samen in juli 2012!!!! Gefeliciteerd!
Ja idd erg leuk om te zien dat de testen steeds donkerder worden. Wordt er in ieder geval blij van als er weer zo'n mooi streepje verschijnt @ Aloha, vervelend die onzekerheid en spanningen. Maar kan je gevoel wel een beetje begrijpen, al heb jij al veel meer door moeten maken. Dat gevoel zal eerst wel zo blijven totdat je bij je echo een mooie goed kloppend hartje ziet. Dat heb ik tenminste, bij de MK ook geen hartje zien kloppen, dus hier ook de spanning volop aanwezig. Blijven duimen en hopen op allemaal mooie juli 2012 kindjes !!
Loth: Vervelend van je misselijkheid Carpediem: Ai, zou ik ook van schrikken, maar maak je geen zorgen. Ik heb 2 weken lang rozige afscheiding gehad, soms zelfs rood, maar ben toch hartstikke zwanger Zal inderdaad wel een gesprongen vaatje zijn... Krouwel en Pavera: Gefeliciteerd en welkom hier! Aloha: Dikke knuffel meid! Komt vast helemaal goed! Sweetmarije: oh jeetje, je zoontje een hartafwijking... hoe gaat het nu dan met hem? MvM: Gekke vrouwen zijn dat, ze zeiden dat bij mij ook tot 2 keer toe; als je nog zo vroeg zwanger bent, zal de test misschien negatief zijn; beide keren knalpositief.... Zouden ze dat soms overal zeggen/
Alle nieuwe zwangeren van harte! Hier nog steeds geen klachten.... begin me bijna zorgen te maken of het allemaal wel goed zit. Maar gisteren kv test gedaan en de teststreep stond er eerder dan de controlestreep. En hij was nog donkerder ook. Je leest hier zoveel dat het mis gaat of kan gaan. Hoe weet/voel je nou dat dit bij jou niet zo is. Ik probeer me maar steeds voor te houden dat zolang ik niets voel er ook niets verkeerd kan zijn..... in afwachting......
Kaatje, ik heb in juni dir jaar ook Een miskraam gehad, had m'n eerste echo en geen kloppend hartje helaas... je merkt dat helaas zelf niet t enige is dat mijn gevoel Al 2 à 3 weken zei dat t niet goed zat...waarom weet ik niet gewoon gevoel... Nu voel ik op dit moment ook niks en merk dat me dat weer heel onzeker maakt...gister wel de hele dag moe geweest en m'n (.)(.) licht aanwezig...vandaag weer niks te merken grrrrr zo vervelend deze weken van onzekerheid...en ik maar denken dat die 2wacht weken erg waren hahaha...pfff nog 2weken en 6dageb voor m'n eerste echo... Wanneer mag jij?! Summer, zag dat jij ook een miskraam Hebt gehad en jij ook onzeker bent nu...pfff hier ook! Jij bent 1dag minder ver dan mij hihi ben heel benieuwd!! Wanneer heb jij je echo?! Neem aan dat jij ook recht hebt op een vervroegde echo?!! Ik 5decembwr...laten we hopen op een mooi Sinterklaas kadotje!!!
Ik heb 5 december intake. Dan wordt er een afspraak gemaakt voor een echo.... Dat duurt nog lang.....
Vanmorgen weer een test gedaan en nu was hij veel donkerder, dus wel weer wat geruster op, en ook is het bruinverlies sinds gister helemaal weg, dus dat is ook beter. Begin wel steeds meer aan mijn lichaam te voelen, hebben jullie dat ook? Ik ben trouwens 29 jaar, mijn vriend 31 jaar. Werk als tandartsassistente en verder heb ik een paard dus daar ook druk mee.
Hallo allemaal, Ik benhier net nieuw en ook uitgerekent in juli....13 juli ongeveer. Ik zal me even voorstellen, ik ben Jacqueline, 31 jaar moeder van 2 meiden (Chelsey 5, en Brooklynn 4) en nu zwanger van mijn 3e ukkie. Voor mijn vriend (vanaf 9 december mijn man) is het de 1e. Ookal is het de 3e, vind het weer helemaal opnieuw super spannend!! Vooral ook omdat ik na mijn jongste een flink PPD heb gehad. Daar probeer ik maar niet te veel meer aan te denken en geniet van iedere dag. Ik ben nu 5 weken en 4 dagen, maar begin al echt een buik te krijgen, heel apart. Bij mijn meiden had ik dat helemaal niet zo snel. Verder heb ik behoorlijk last van zo'n beetje alle kwaaltjes hahaha, maar dat nemen we voor lief!!
Hallo dames, Ik heb een vraagje, ik heb constant het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, soort menstruatie buik pijn. Het is niet heel pijnlijk maar wel aanwezig. Ik heb het nu al een week zo, hebben jullie dit ook?
littleone ook gefeliciteerd Ameera ik heb dat ook steeds, die krampjes, vanaf vorige week woensdag Ik ga met mijn man film kijken, morgen weer werken. Fijne avond allemaal xx
Alle nieuwe ladies gefeliciteerd!!! Net toen ik thuis kwam heeeeeel hard gehuild, gewoon omdat ik Zo bang ben...strax toen ik op t werk was uit paniek nog snel een kv test gehaald en de teerling stond er eerder dan de controle lijn en hij is ook heeeel donker maar toch...net lekker samen gedouchte en nu merk ik dat ik nog steeds erg emo ben...en moe bleh! Sorry vore m'n ego berichtje hoor maar moest t ff kwijt...
Heeej meiden! Ik kom me aanmelden!! Heerlijk om dat te kunnen zeggen! Dit is mijn 2e, en ons 1e kindje samen.. Heb al een dochter van bijna 4. Nu na 3 miskramen, weer zwanger.. Laten we hopen dat het dit keer wél goed gaat!!!
@Ameera die krampen heb ik ook, hoort erbij! @Aloha, spannende tijden zeg, ik duim met je mee. Hier is gisteren moeders voor moeders geweest. Zelfde vrouw als 5 jaar geleden, echt grappig. Heb nog gevraagd hoe het nou zit met andere landen. Ze zei dat Nederland inderdaad het enigste land was waar urine werd ingezameld. Dus die medicatie die ervan gemaakt wordt komt inderdaad over de hele wereld terecht... weet niet wat ik hiervan moet vinden. Ik ben sinds vanmiddag weer misselijk. In de ochtend is er niets aan de hand, maar aan het einde van de middag, als ik alleen al aan warm eten denk, krijg ik kokhalsneigingen...
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - InCognito (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Posh84 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3e echo 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Meandor afspraak Gyn 25 nov - Yummy intake en echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK en 1e vervroegde echo in ZH 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake Vk 07 dec- sas27 1 echo zkh 08 dec - Sassie81 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake +echo 13 dec - Fietje86 intake VK 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Carpediem2010 1e echo en intake verloskundige 23 dec - Lilage intake VK 27 dec - vlinder13 tm echo bij
@nieuwe dames, welkom! zetten jullie jezelf ook even op de lijst? weet alleen niet meer waat die is, een paar pagina's terug.. @mvm, gek toch, dat dat alleen in nederland wordt gedaan? ik had het al even op wikipedia opgezocht, maar daar stond het niet op. als het zo belangrijk is, waarom doen dan niet alle (westerse) landen er aan mee? vind het een beetje raar hoor. jullie met zn allen plassen voor over de hele wereld. en hebben ze ook nog zo'n klein landje als nederland uitgekozen, lekker handig:S @hartafwijking: hij heeft een ernstige en ingewikkelde hartafwijking. is sinds okt 2010 4x geopereerd, waarvan 2x een week in het ziekenhuis gelegen en een paar dagen op IC, wordt je niet vrolijk van ze hebben het probleem nog steeds niet verholpen maar willen dit volgend jaar zomer doen (lekkere timing van ons met deze zwangerschap) dan zou hij begin van de zomer een kleine ingreep moeten ondergaan en dan eind van de zomer een open hart operatie om zn hartje weer te 'maken' . Erg zielig, maar er is geen andere optie en tot nu toe slaat ie zich er dapper doorheen. daarom hopen we nu ook extra op een gezond kindje natuurlijk (kans is zeeeer groot gelukkig)