Hoi meiden, Wat is jullie ervaring met de angelsound? Ik zit er heel erg aan te denken om er eentje aan te schaffen maar zie ze al vanaf 30,- tot 100,-. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
M83, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte om dit verlies te dragen. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor mag je me altijd pben.
Me83, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik kwam speciaal kijken of er nieuws van je was, helaas slechts nieuws.... Heel veel sterkte de komende tijd!
@Me83 Wat een bizar en vreselijk nieuws meid! Dat denk je verdorie dat je over de "veilige grens" heen bent zeg en ga je "leuk" voor een pretecho pffff, zo zie je maar. Ik wil je echt heel heel veel sterkte en kracht wensen in deze ontzettende moeilijke rotperiode! Een heeeeele dikke knuff voor jou meid!
@rosemarie. je moet als je de lijst quote even de quote tekst die je dan tussen haakjes ziet staan weghalen. nu is het nog niet aangepast
Me83 ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeielijke tijd. Weet niet zo goed wat te zeggen veel sterkte *dikke knuff*
Voor degene die een meisje gaan krijgen, ik ga alles van mijn dochter verkopen nu wij een klein kereltje krijgen. Weet niet of er ooit een nummer 3 komt, dus nu gaat alles weg! Check mijn topic inclusief foto's en pb me even als je interesse hebt. http://www.zwangerschapspagina.nl/kinderkleding-meisje/330993-merkkleding-meisje-mt-50-68-noppies-lief-mexx.html