@Me83, wat een vreselijk slecht nieuws.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd..
@Me83 wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte de aankomende tijd! (en ik dacht nog wel even leuk bij te lezen, niet dus. Drukt je met de neus weer keihard op de feiten!)
bedankt voor de lieve reacties..het is een beetje bezonken.. heb geaccepteerd dat het zo is .. en nu wachten op woensdag..dan word ik ingeleid.. elke 4 uur moet ik vaginaal pillen inbrengen tot het op gang komt.. krijg dan erge krampen en zodra ik een drukgevoel krijg komt het eruit.. je hoeft niet echt te persen ofzo.(is ook geen volledige ontsluiting nodig zeg maar). maar beetje meedrukken.. vaak gaat het heel snel en in 1 keer floept het eruit zeg maar. het zal dan zo rond de 12 cm zijn.helemaal compleet..dat wel.. maar wel heel klein. via de navelstreng gaan ze het geslacht natrekkenals het niet zichtbaar is met het blote oog. zodat we het ook een naam kunnen geven. wij hebben wel besloten geen sectie te laten doen op het kindje.wil niet dat het open word gemaakt. en ze kunnen al een hoop zien uit bloed of placenta. al is het zelden te achterhalen waarom het hartje is gestopt. na de geboorte is het wachten op de placenta.. die vaak niet uit zichzelf loslaat. dan word ik onder narcose gecuretageerd.. duurt ong een uur. maar dan is ook alles schoon. het nabloeden kan nog een paar dagen tot een paar weken aanhouden. ligt eraan hoe snel het gat van de placenta geneest. het kindje zelf laten we daar.. dat word gecremeerd met alle andere vlindertjes die rond dezelfde tijd zijn geboren.. ik mocht het ook mee naar huis nemen maar weet niet goed wat ik er dan mee aan moet.. en kan het zelf ook niet begraven bij opa ofzo.. omdat het geen eigen graf is. na bevalling mogen we uiteraard het kindje zien en zal ik wel een paar foto's nemen als herrinering.. voor in me plakboek bij alle andere brieven en echo's . nou dat is zo beetje wat me te wachten staat.. wilde het een beetje uitleggen voor degene die niet weten hoe en wat er gebeurt rond deze tijd met een overleden kindje rond dit termijn. ik laat nog wel weten hoe alles ging als ik uit het ziekenhuis ben.. en hoe het met me gaat enzo.. gelukkig veel steun hier.. dus we slaan ons er wel doorheen!
Heel knap Me dat je er zo nuchter instaat! Het zal ontzettend moeilijk zijn, het rotte is, dat het is zoals het is en je er niets aan kan veranderen helaas. Gelukkig heb je zo te lezen fijne mensen om je heen die je goed steunen! Nogmaals veel sterkte en een dikke knuff!
cybi, je hebt een pb jeetje me83, wat een klote situatie zit je in zeg! en wat ben je sterk! hopelijk valt het qua pijn enz. allemaal mee, maar de emotionele schade is natuurlijk groot. snap heel goed dat je geen sectie wilt laten verrichten. pfff zit hier met tranen in mn ogen!!! dikke knuffel vanaf hier!
Hier hetzelfde, als het een jongen is heb ik zoveel meisjes dingen die ik weg doe, nog een weekje wachten Me ik vind het zio knap hoe je ermee omgaat, ik denk aan jullie
Me: Nogmaals ontzettend veel sterkte. Je keuze om geen sectie te willen snap ik heel goed. Meisjeskleding: Ik heb inmiddels al 2 dozen vol kleding gekregen van mijn schoonzus en nichtje. Ik zou eigenlijk nu al niets meer hoeven kopen hihi. Ik ben alleen enorm selectief én ik vind het veel te leuk om zelf te shoppen. Koop eigenlijk ook altijd de iets duurdere merken : Ralph Lauren, Tommy, Jottum, Mim-pi, Taille-0 enz. Gelukkig zijn die gekregen dozen ook allemaal van deze merken, dus bijna alles is wel mijn smaak. Ik was altijd zo verliefd op alle geweldige meisjeskleding als ik voor mijn zoon aan het kijken was haha. Dus ik vind het super knap dat ik gewoon nog NIETS gekocht heb (oké op 1 pakje na hihi) De H&M en Zara vind ik trouwens voor meisjes ook veel leuker dan voor jongens dus ook daar ga ik zeker wel slagen (en dat scheelt flink qua prijs hihi)
yummy ja meisjeskleding is zo leuk he. Ik koop voor kim veel setjes, tuniekje, legging en rokje. Daar ben ik echt gek van
Jaa super leuk! Ik merk ook dat ik echt van meisjes-meisje kleding houd en dus niet van stoere spijkerbroeken enz haha. Jurkjes, rokjes, maillot/legging, tuniekjes enz. Na al die jaren vol met stoere jongenskleding kan ik nu los in het zachte, lieve en roze setjes hihi.
goedemorgen dames me ik wil je als nog heel veel sterkte wensen lekker geslapen allemaal en leuk weekend gehad. hier redelijk gisteren een rot dag. nu een rot begin weer pijn met plassen dus weeer aan veel water ik ga nu maar standaard 1.5 liter water koud in de koelkast zetten want hier word ik niet vrolijk van. sorry voor het gezeik deze morgen haha
Me: wat een afschuwelijk nieuws!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies. Geslacht: wat ontzettend Leuk dat er al een aantal zijn die het geslacht weten, ik ben ook zooooo nieuwsgierig! Ik kan me maar moeilijk inhouden tot de 20 weken echo.
Meisjeskleding; Hier al veel geshopt hoor! Ben helemaal gek van die dingetjes in inderdaad Mim Pi, SD le chic en dat soort merken vind ik echt geweldig Cybi; ik ga eens rondkijken in je topic
Kopen jullie ook veel online? Ik doe dit voor mijn zoon wel, maar ik merk dat ik het nu veel leuker vind om gewoon in de winkels rond te lopen en alles te bekijken Daarnaast zijn er hier in het noorden maar weinig winkels waar ik écht kan slagen, dus voor de allerleukste pakjes moet ik sowieso richting Den Bosch of Eindhoven. Daar zijn zoveel mooiere boetiekjes.
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 23 jan - Poemi controle vk 23 jan - Lilage pretecho 24 jan - LuckyBlue controle vk 24 jan - Maedra controle gyn 25 jan - Maedra pretecho 25 jan - Sweetmarije controle vk 25 jan - Anjeli controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 30 jan - mejosje controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 31 jan - Meandor controle VK 31 jan - Chans controle vk 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Yummy extra echo Fontys Eindhoven 10 feb - sas27 controle vk 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - Yummy geregistreerd partnerschap 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 01 mrt - tamendon 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo 06 mrt - mejosje 20 weken echo Rosemarie86, zou je jouw aanpassingen opnieuw willen doen? Ik kon de lijst niet quoten uit jouw bericht! Vandaag weer bij de verloskundige geweest en de datum is 2 dagen naar voren gezet (nav combinatietest echo). Verder hartje gehoord, ben weer helemaal blij.
dames wat zijn we stil. ik koop nog niet veel omdat ik niet weet wat het word ik heb er erg veel zin in om te weten wat het is dan kan ik gericht kopen haha en stiekum hoop ik een meisje maar me gevoel zegt een jongen. meiden naam hebben we ookal en jongens naar komen we niet over een haha
Ik ben niet zo van de merkkleertjes. Ziet er prachtig uit, maar het wordt zo kort gedragen (zeker in het begin) en ik vind het ook wel erg duur... Dus ik koop meestal bij de Hema, H&M, WE, in het buitenland als we op vakantie zijn zie je ook leuke originele kleertjes. Voor een jongen is het wel lastig shoppen soms, ik houd niet van die grote drukke prints enzo. Wat dat betreft hoop ik op een meisje...