Ik koop voor Kim ook veel merkkleertjes op markplaats, dan heb je een merk setje voor een tientje, wat er nog super uitziet. Ben daar niet vies van
Ik vind tweedehands ook prima hoor! Vooral de spijkerbroeken voor mijn zoon koop ik vaak tweedehands. Ik koop voornamelijk (ivm de pasvorm) spijkerbroeken van Diesel en Armani voor hem en het scheelt vaak wel 70 of 80 met de nieuwprijs. Ik betaal voor een nieuwe Diesel broek al gauw 100 tot 110 voor hem, terwijl ik ze via marktplaats koop voor 15 tot 20. Ook koop ik vaak in de uitverkoop bij winkels, dan zit er al gauw 50 tot 70 procent korting op. Scheelt ook flink als het gaat om broeken van rond de 100.
Daphne, jullie zijn lekker snel met namen!! Zijn er al meerdere die al een naam hebben? Mijn man en ik zitten helemaal niet op een lijn wat betreft namen dus dat wordt nog wat! Kleding, ik ben ook nog niet echt gaan shoppen, ik vind het leuker om te doen als ik eenmaal het geslacht weet! Als het een jongen wordt dan an ik veel van mijn zusje overnemen, zit echt prachtig merkspul bij! Cybi, volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar wat fijn dat de uitslag goed was! Maedra, ben je al begonnen met breien? Ik zit eraan te denken om een dekentje voor in de Bugaboo te breien maar wat voor wol kan ik daar het beste voor gebruiken?
Tja, wij hebben zelf ook een dure smaak hihi Mijn vriend zijn broeken zijn sowieso boven de 150 en die van mij vaak ook wel. Maar onze zoon heeft ook wel gewoon kleding van de H&M of Zara hoor. Ik vind het duurdere spul toch vaak veel mooier zitten, vooral spijkerbroeken. Namen: De namen staan hier vast! Het worden er 3 net als onze zoon. De eerste naam is gewoon de naam die we het mooist vinden en de tweede en derde naam zijn vernoemingen.
Ik ben ook al over namen aan het nadenken. T is denk ik wel makkelijker als je weet wat het is. Nu gaan mijn gedachten nog alle kanten op! Wil graag een 'normale' naam maar niet een die iemand heeft die ik ken.. pfff best lastig nog
Yeeah zojuist een afspraak gepland bij Fontys, als vrijwilliger voor echo onderzoek. Ben dan 20 weken, dus kunnen ze mooie plaatjes schieten En mijn moeder mag mee, extra leuk dus! Z, dat was mijn ego bericht, lees zo ff bij! X
mijn blaasontsteking is over!vanmorgen nalaten kijken bij de ha! de pijn die ik nu nog heb zijn volgens de verlos mn banden en baarmoeder omdat deze zo snel gegroeid is vertelde ze me. het zijn ook geen krampen maar echt steken en zeurend gevoel. vooral als ik veel gedaan heb. vanmorgen gaf ze ook weer dringend advies rustig te doen dus heb met mn baas afgesproken als ik het niet meer trek eind van de dag dat ik gewoon naar huis mag! was wel zenuwachtig om het te vertellen maar hij was zo lief! gelukkig!dus ben net thuis en ga zo ff op bed liggen rusten! __________________
Pfff.... namen... we zijn nog niet echt actief aan het zoeken naar een naam maar vind het wel weer moeilijk hoor! Ben wel blij dat het een jongen wordt want dat vind ik toch makkelijker dan een meisjesnaam, die bij die van mijn dochter past. Maar goed, we hebben nog even dus alle tijd. Bij mijn dochter hoorde we het op tv, en we waren er direct uit dat dat het ging worden. Hoop erop dat het dit keer ook weer zo gaat!
oooooo wij hebben de kinderwagen gekocht!! heeeeeeeel erg de joolz day jeans.. nieuw.. we zijn knettergek! maar moeders betaald de helft dus dat scheelt.. en 2e hands is die 500 euro dan willen we een nieuw matrasje is ook gauw 50 euro en dan nog de maxi cosi die 140 kost.. dus voor iets meer heb je alles nieuw en compleet. we kregen maxi cosi cabriofix en de voetenzak erbij en de easybase voor de helft. o en weet je wat het wezenlijke verschil tussen de maxi cosi pebble en de cabriofix is.. de pebble mag in het vliegtuig die past op de stoelen! goh hahahaha stond ervan te kijken.. o en we kunnen het aankoopbedrag terug winnen.. hele maand januari alle verkochte joolz komen in een zak en daaruit word een winnaar getrokken en die krijgt het bedrag terug! en er zijn er amper verkocht nog deze maand! kon nogal goed met verkoopster en die melde dat er tot nu toe 1 per week verkocht is haha dus kans is nu 1 op 4!!!!!
Hoi!! @Me83..... heel veel sterkte in het ziekenhuis! @Aloha.... dat is leuk he? alles erop en d'r aan! en als je het aankoopbedrag nog terug wint is het helemaal leuk, 25 procent kans, is best hoog! @namen.... hier had ik al een klein lijstje gemaakt met namen die ik leuk vond. 3 meisjes, 2 jongens.... Manlief vond op 1 na alles bagger.... Fijn is dat..... Hij wacht ook liever tot de 20 weken echo, dan hoeft hij er nog maar 1tje te verzinnen ipv twee.... @wagen.... wij hadden via Mp al een bugaboo bee aangeschaft. Alleen de kap moest vernieuwd worden, de rest was nog super. Zaterdag bij babypark geweest en daar een nieuwe kap gescored in de juiste kleur voor 10,-! normaal was hij 50!!! en ook een seatliner, die was 40% afgeprijsd.... dus wij hebben goede zaken gedaan!
Aloha: Oh super! Wij hebben toentertijd ook gewoon een nieuwe gekocht, die gaat nu voor de derde nog een rond mee en voor nummertje 4 (als het ons gegund is) ook nog wel... Dan valt de prijs ook weer super mee (Hij is nu gewoon al 3 jaar oud...) Tayaro: Dan hebben jullie ook zéker goede zaken gedaan
Hey meiden, Vanmiddag bij de vk geweest en alles was goed. Ik ben nu totaal al 3,5 kilo aangekomen . Bloeddruk was netjes en m'n baarmoeder zat nu halverwege het schaambot en m'n navel. En we hebben ook het hartje gehoord gelukkig! Helemaal gerustgesteld weer na de nare berichten hier En nu donderdag dus de geslachtsbepaling. @Aloha Dat is dan nog best een grote kans om het bedrag weer terug te winnen! @Yummy Wat een prijzen zeg, voor een kinderbroek . Zelf geef ik ook nog wel 100,-/ 120,- uit aan een broek, maar voor de kleine vind ik dat wel een beetje te gek. Maar als je ze via marktplaats een stuk goedkoper kan krijgen is het nog wel te doen. @Namen Hier zijn we er nu wel uit, voor een jongen en een meisje. Nu donderdag maar afwachten welke het gaat worden
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 23 jan - Lilage pretecho 24 jan - LuckyBlue controle vk 24 jan - Maedra controle gyn 25 jan - Maedra pretecho 25 jan - Sweetmarije controle vk 25 jan - Anjeli controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 30 jan - mejosje controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 31 jan - Meandor controle VK 31 jan - Chans controle vk 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Yummy extra echo Fontys Eindhoven 10 feb - sas27 controle vk 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - Yummy geregistreerd partnerschap 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - Poemi controle vk 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 01 mrt - tamendon 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo 06 mrt - mejosje 20 weken echo
Aloha: Wat super zeg! Gefeliciteerd met jullie mooie aankoop Poemi: Wat super dat alles goed was! Ik ben ook al 3 kilo aangekomen, t schiet al op haha. Bij mijn zoontje kwam ik in totaal 24 kilo aan, dus ik weet wat mij te wachten staat Had overigens ook niets met veel of verkeerd eten te maken, dus ik maak me er niet druk om. Kleding: Uiteraard is het wel zo dat mijn zoon inmiddels 3 is en dus in grotere maten zit, vandaar dat de broeken ook duurder worden. Ik vind 100 voor een kinderbroek niet goedkoop, maar we kunnen het missen en ik merk dat je voor een Vingino broek ook al snel 60 betaald. En die broeken zijn binnen no-time stuk en het halve kdv loopt dan in dezelfde broek. Deze duurdere broeken zitten mooi, zijn kwalitatief goed én ook goed te verkopen als ze te klein zijn Tayaro: Dat is inderdaad goed zaken doen!
Ola! Net terug van de pretecho Kit zag er goed uit, bewoog flink, alleen ligt mijn placenta ervoor...Dat verklaart waarom ik wel geduw en geschuif voel, maar geen trapjes nog, hahaha, dat komt nog wel! Enne, het is een vroege, maar waarschijnlijk ben ik weer zwanger van een jongetje! Mijn derde man, heerlijk Ik vind het allemaal fijn, mannetje, vrouwtje...als het maar een gezond boeleke is! heb nog wat fotootjes, mss niet allemaal zo duidelijk als daar op t scherm, maar bon!
Leuke echo's weer en er word flink geshopt Hier vandaag een minder dagje, vanmorgen wakker geworden met hevige buikpijn,(mijn darmen zitten verstopt), na laxeermiddel een paar keer na toilet geweest en de pijn is nu iets gezakt. Vandaag maar wat minder gegeten. Verder gaat hier alles goed, nog weinig beweging te voelen maar met mijn darmen voel ik zoveel, dat ik niet meer weet wat ik voel. Sorry voor mijn zeur berichtje.