Aloha gaaf zeg die kinderwagen gekocht, hopenlijk win je het bedrag terug Lilage mooie echo, leuk 3 mannetjes Kleertjes, als ik een meisje krijg, kan ze alles van kim aan, want ik ben rond dezelfde tijd weer uitgerekent. Ik ben zo benieuwd wat het is, kan niet wachten Vanmiddag met Kim naar het Cb, 18 maanden controle. Ben benieuwd hoelang ze nu is, denk wel 87 cm ofzo en 12 kilo Zal voor haar wel wennen worden als ik weer moet werken, ze is er helemaal aan gewent dat ik nu thuis bij haar ben. Tis de hele dag mama doen haha. Ben wat minder draaierig en flauw gelukkig in huis xx
Goedemorgen! Hier vandaag weer een mijlpaal 17 weken zwanger! Het gaat zo hard! Over drie weekjes hebben we alweer de 20 weken echo. Super spannend! Carpediem: Succes bij het CB! Zal inderdaad wel wennen worden voor Kim als jij weer moet werken haha. Lilage: Gefeliciteerd met jullie mooie echo én een zoon dus! Wauw, super leuk! Mooie foto's hoor!
Hoi meiden, Ik schrijf hier eigenlijk nooit iets omdat ik het gewoon niet bij kan houden...hahaha. Maar nu heb ik wel een vraagje. Ik ben nu 17 weken en hoef sinds twee dagen 's nachts niet meer uit bed om te plassen, hebben jullie dat ook? Groetjes
Goedemorgen allemaal! Lilage, wat een mooie echo's! Ik mag vandaag weer voor controle, erg spannend weer, hoop dat we ons kleintje ook mooi schoppend en zwaaiend te zien krijgen. Fijn dat het ietsje beter gaat Carpediem. Heb je nog gezeur gehad van je werk of laten ze je nu met rust? Noa, ik heb dit ook sinds een paar dagen. Volgens mij komt het omdat ik weer ietsje later naar bed kan en daardoor de nacht door kan slapen. Moet dan 's morgens wel gigantisch nodig en veel plassen. . Zo, ik ben aan mijn laatste week mvm begonnen, fijn hoor als die flessen en kan uit de badkamer mogen verdwijnen. Poemi, fijn weer een mooie controle! Wat betreft kleertjes, ik merk wel dat ik daar nog niets vanaf weet. 100,- geef ik voor een broek voor mezelf ook niet uit, en ik heb ook nog nooit nagedacht of ons kindje dan dezelfde kleding zal hebben als de andere kindjes op het kdv. Voorlopig koop ik lekker zachte neutrale pakjes bij de Prénatal. Wat betreft kinderwagens enzo, ik ga als we een mooie 20-wekenecho hebben wel een dagje rondjes rijden in zo'n grote babyzaak en dan beslissen wat ik precies wil (en niet op de dag zelf op me in laten praten, want dat willen die verkopers dan vast. ) Mare, ik ben nog niet begonnen, juist omdat ik nog goede wol zoek. Vind het een beetje lastig, heb een heel leuk boekje, maar dat is in het Engels en daar staat dan specifieke wol bij van een Engels merk, dat kan ik online in Nederland niet vinden. Misschien toch weer eens langs de wolwinkel hier, of kijken als we op vakantie zijn in Engeland. Ik wil ook een dekentje gaan breien (als we tegen die tijd uit de naam zijn met de initiaal erop) en een teddybeer, heb zo'n snoezig patroon gevonden.
goedemorgen dames. hier gaat niet zo goed lichamelijk wel en met de kleine maar tussen mijn en me vriend niet we hebben zins het weekend al ruzie zondag begonnen maar dan waait het over dacht ik en gisteren we gingen etenen ik had iets te weinig jus en me vriend helemaal uit zijnstekker dus ik lag om 8 uur al op bed en we negeren elkaar compleet nu. en dat om een beetje jus. ik weet het gewoon niet meer momenteel doe ik momenteel niks goed bij hem. krijg alleen maar te horne bij iedereen gaat de zwangerschap goed en bij jou is er vanalles stemmingswisselingen flauwvallen extreme moe blaasontsteking net of ik daar iets aan kan doen pffff ik weet het echt niet meer sorry moest het even kwijt
Wat vervelend Daphne! Is er een bepaalde reden dat jullie nu ruzie hebben? Hopelijk komen jullie eruit! Beetje raar van hem ook om zoiets te zeggen over je zwangerschap, ten eerste zou hij toch gewoon bezorgd om je moeten zijn in plaats van boos, ten tweede kun je niet vergelijken en ten derde: hoe weet hij dan dat al die andere zwangerschappen wel "goed" verlopen?
Wij hebben net besloten dat we ook nog even niets kopen, vind het zo vroeg om al grote aankopen te doen. Als we de 20 weken voorbij zijn gaan we beginnen Maedra: Succes op controle! En ik had ook geen flauw benul van kinderkleding, maar wij houden zelf wel altijd al van de wat duurdere kledingmerken. Dan ga je toch sneller dat ook voor je kindje kopen denk ik. Vooral wat jongenskleding betreft vind ik de goedkopere winkels vaak echt 10x niets, vooral de Hema en C&A, V&D enzovoort. Voor meisjes vind ik de Hema wel weer super leuk. Alleen als ik dan soms al die pasgeboren meisjes in hetzelfde Hema pakje zie liggen dan is dat voor mij weer een reden om dat pakje niet te kopen haha. Ik ben gewoon een zeur!
Daphne: O jeetje, dat is enorm vervelend! Is het sinds de zwangerschap dat het niet zo goed gaat of daarvoor ook al? Misschien is het een idee om eens écht goed met hem te gaan praten over hoe je je voelt enzovoort? Veel mannen hebben geen flauw idee wat een zwangerschap met een vrouw kan doen en als je inderdaad boos wordt op je vrouw omdat ze een moeilijke zwangerschap heeft dan is dat wel enorm ongepast! Dikke knuffel meid!
yummy ik heb al zo vaak verteld zins ik zwanger ben wat ik voel en dan krijg ik het antwoord dat ik me overal te druk om maak en dat het allemaal wel goed komt op zijn tempo en dat ik me moet aanpassen maar we moeten ook nog verhuizen wat dit huis is veel te klein en meneer denkt dat als ik 6 maanden zwanger ben dat ik nog wil verhuizen
Zo, heeeehe.. ben ik weer! Heerlijk weekend gehad!! Zondag zijn we vroeg richting mn moeder gegaan. (Ze wilde wel zondag op maandag oppassen!). Dochter daar gebracht en door naar amsterdam. Daar bij vrienden geweest en toen de stad ingeopen. Heerlijk geluncht, ergens wat gedronken, uit eten geweest en daarna door naar de premiere van Marike Jager. Wát een prachtig optreden zeg, was zwaar onder de indruk!! Ik zat naast (oud)minister Plasterk, wat een leuke man Echt een onwijs fijne dag/avond gehad... Gister nog even omgehangen bij mn moeder en toen door naar mn schoonmoeder.. Daar lekker gegeten en gezeten. Dochter was zo flink en gezellig.. uiteindelijk lag ze pas 9 uur in bed,onvoorstelbaar.. Echt een topweekend!! Maar dus, nu moet ik ook op alles gaan reageren he? Ben ik wel weer even zoet mee! Wat een heftig nieuws van Me88.. ben me rot geschrokken!! Denk je dat je in je veilige termijn bent, krijg je zoiets. Denk nu ook een stuk minder luchtig over de pretecho over 2 weken, maar goed. Kleertjes: Tsja.. ik koop mn kleertjes via marktplaats/H&M/Hema/V&D/Primark en ohwee, zelfs bij de zeeman en wibra. Ik vind het persoonlijk echt pure onzin om veel geld aan kleertjes uit te geven waar ze binnen een maand uitgroeien.. en als je goed zoekt vind je genoeg leuke dingen! Kinderwagen: Net via Marktplaats een complete bugaboo gevonden voor 500,-. Een nieuw model in de kleur die we willen. Met voetenzak, adapters en meerijplankje. Ben helemaal blij dus die halen we volgend weekend op.. ziet dr nog heel mooi uit dus kunnen we over 2 jaar ook weer voor een mooie prijs verkopen. Ideaal Namen: Zijn we nog niet uit.. wel zitten we in dezelfde richting te zoeken.. maar willen wachten met echt goed zoeken tot we weten wat het wordt.. nog twee weekjes, kan niet wachten!! Aloha: Wat leuk!! Heerlijk zeg, die aankoop kunnen doen!! En nu hopen dat jullie het ook nog eens terug winnen, zou helemaal heerlijk zijn! Lilage: Leuke fotos! Waarom zijn ze zo wazig trouwens? Komt dat door je placenta? Okay sorry.. hier hou ik het even bij.. anders wordt het huis nooit schoon! Oe, nog even leuk. Heb een weekendje Oslo geboekt! Mn vriendinnetje woont daar, en aangezien we deze zomer niet op vakantie kunnen, en vriendlief net op wintersport is geweest, vond ik dat ik ook wel mocht! Heerlijk even bijkletsen en omhangen.. heel veel zin in! Moet nog even wachten tot april maar wel een lekker vooruitzicht!!
daphne, jeetje wat vervelend zeg. was jullie zwangerschap gepland? mijn eerste zwangerschap was niet gepland (niet een ongelukje, maar een wondertje) en daardoor had mijn vriend erge moeite met het accepteren. Hij was wel superblij met de zwangerschap en heeft ook vanaf dag 1 gezegd dat wat ik ook zou kiezen of doen, dat alles wel goed komt en dat ie me steunde. Maar... het duurde heel lang voor hij eindelijk echt geloofde dat hij papa zou worden. we hebben ook verschillende keren erge woorden gehad, maar op een gegeven moment was ik er zo zat van dat ik heb gezegd; 'als je nu niet stopt zo kinderachtig te doen en overal een probleem van te maken, dan doe ik het wel in mn eentje. Als je niet inziet dat we hier samen in staan, dan heb ik je ook niet nodig. Daar is het gat van de deur!' Toen hij door had dat ik het meende is ie helemaal bijgedraaid (toen ik ongeveer 20 weken zwanger was) en voila, 3 jaar verder wonen we samen in een koopwoning met een prachtige zoon en baby nr. 2 in aantocht Ik denk dat het voor mannen, omdat ze een beetje aan de zijlijn staan, af en toe veel moeilijker is om zich in jou te verplaatsen en ik denk dat ze in sommige gevallen gewoon bang zijn. ze voelen zich financieel verantwoordelijk en zijn bang dat dit in de toekomst door de komst van een baby helemaal mis gaat en mannen komen gewoon van een andere planeet het komt vast wel goed gisteravond voelde ik baby ineens heel hard schoppen, echt alsof ik een electrische schock kreeg. vriendlief zn hand op mn buik gelegd en toen deed baby het nog 2 x en ik voelde het duidelijk op mn hand die op die van mijn vriend lag maar hij voelde het niethij was ondertussen een dvd aan het kijken en kan niet zo goed 2 dingen tegelijk dus daar zou het wel aan liggen)
@meandor.. het gebeurt ook echt zelden hoor meid! maak je niet te druk.. ik hoop dat ik de enige ben die het mee hoeft te maken.. wens het niemand toe! en meiden.. geniet vooral!! ook een beetje voor mij
daphne.. weet je dat mannen ook last krijgen van hormonen tijdens de zw schap van hun vrouw? is echt zo!! hij kan gewoon ze ei miss niet goed kwijt.. ik had voor mijn vriend het boekje van kluun gekocht.. help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.. heel luchtig geschreven en leest heel lekker weg(mijne leest nooit wat maar dit wel!) zo begrijpen ze ook meer hoe jij je nu voelt en wat er gebeurt in het lichaam. niet alleen bij jou maar ook bij hem!
heb echt nog niks gedaan zo rot voel ik me. steken in me hoofd en gewoon geen vut misschien vanavond toch maar eens een hartig woordje praten. het kindje was niet gepland maar zeker welkom in elke geval van mijkant en me vriendzegt zelf ook van zijn kant dus ga er van uit dat het ook welkom is bij hem. w moetn gewoon een hoop regelen en meneer denkt dat dat ook prima kanals ik 6 maandenzwanger ben omdat we nog tijd zat hebben
Dat kan ook wel hoor, maar daar moet jij je zelf wel prettig bij voelen natuurlijk. Mijn beste vriendin kreeg op 1 december de sleutel van hun nieuwe (koop) huis (eind oktober, begin november gekocht) en zij is op 9 januari (dus een ruime maand erna) bevallen van hun dochter. Je hoeft echt niet alles ver van te voren te doen, zoveel heb je in beginsel niet nodig voor een kleintje, zo'n kleintje heeft de eerste weken maar weinig andere behoeften dan zijn mama en een warme plek om te slapen. Maar voor jezelf moet je dat wel "kunnen" natuurlijk. Je hoeft nog geen kinderwagen te hebben, geen box, je huis hoeft niet perfect te zijn en ook een eigen slaapkamer is nog helemaal niet nodig. Wat moet er volgens jou nog allemaal geregeld worden? Wellicht is het handig om een schema te maken met wat er gedaan moet worden en voor wanneer je wil dat dit gedaan is?
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Yummy (2e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 23 jan - Lilage pretecho 24 jan - LuckyBlue controle vk 24 jan - Maedra controle gyn 25 jan - Maedra pretecho 25 jan - Sweetmarije controle vk 25 jan - Anjeli controle vk 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 30 jan - mejosje controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 31 jan - Meandor controle VK 31 jan - Chans controle vk 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Yummy extra echo Fontys Eindhoven 10 feb - sas27 controle vk 11 feb - sas27 echo geslachtsbepaling 13 feb - Yummy 20 weken echo 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - Yummy geregistreerd partnerschap 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - Poemi controle vk 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 01 mrt - tamendon 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 06 mrt - mejosje 20 weken echo
we hebben nu nog twee huur huizen dus we moeten zo enz een huis kwijt die hebben we vandaag opgezegt dus we gaan verhuizen naar mijn huis. onze huizen hebben een woonkamer slaapkamer keuken en douche/wc net wat je zegt hoeft de eerste maanden geen eigen kamer maar we willen beiden toch wel een groter huis. het his waar we opgereageerd hebben moet nog veel gedaan worden. misschien maak ik me ook wel veel te druk, maar dat komt ook omdat we finacieel gewoon niet goed zitten hij heeft nog schulden dat lossen we nu wel af en de kleine schulden zijn voor de baby er is afgelost maar hij heeft twee jaar geleden zijn huis via veiling moeten verkopen dus daar zit ook nog een flinke schuld dat is wat me dwars zit en omdat meneer nogal makkelijk iets koopt en zegt ja ach de baby is er nog niet dus ken wel sorry ken soms een zeikerd weze
Heb het lijstje aangepast, even mijn echo erbij gezet en de 20 weken echo. @me83 wil je erg veel sterkte wensen in het ziekenhuis meid! vind het echt heel erg voor jullie! @sweetmarije wat fijn dat je de baby al zo goed voelt, lijkt mij echt hartstikke fijn @lilage wat een mooie echo,s weer @aloha wat gaaf dat je al een wagen hebt. leuk he die spulletjes allemaal halen nou ik ga werken tot snel !