heb eigenlijk niet heel veel trek in speciale dingen. opzich wel blij mee want bij mijn eerste zwangerschap had ik echt overal zin in, at letterlijk voor 2 en vond het allemaal wel best en was uiteindelijk 20 kilo aangekomen, dat was dus 1/3e van mijn eigen gewicht en veel te gek. de laatste 4 kilo's zijn er nooit meer af gegaan. wil dat deze zwangerschap toch echt wel in de gaten houden. Ondanks dat ik al aardig begin te groeien qua buik etc. ben ik qua gewicht misschien 1 a 2 kilo aangekomen. Heb ook geen extra honger en snoep bijna niet, vind het best knap van mezelf. om toch aan de fruit/groente/gezonde intake te komen, drink ik voornamelijk veel verse appel en sinaasappelsap.
Ooooo nu krijg Ik zin in crackers met smeerkaas! Ik eet trouwens ook van die cheese strings haha shijnt in amerika echt een zwangerschap mania te zijn las Ik haha ennnn staat daar in de top 10 van zwangerschap voedsel! 1 zoon ding is calcium blabla
Hier ook geen vreetkicks, juist meer dat ik veel dingen niet kan eten. Had net een lekker pannetje met aardappeltjes en zalm gemaakt, begon mijn zoontje ineens heel hard te huilen (hij is ziekjes) en vergat ik dus dat ik dit op had staan.. Helemaal aangebrand. Vond het zo zielig voor mezelf dat ik een pizza van New York Pizza laat thuis bezorgen! Normaal helemaal geen zin in vette happen, maar nu wel! Me: Heel veel sterkte morgen meid! Ik vind het echt super knap hoe je er mee om gaat!
NewYorkPizza.. moest je dat nou echt zeggen Yummy? Daar kan ik dus het slechtste tegen he? Ik kan me opzich prima bedwingen overdag. Ben druk met dochter en eet gezond, veel fruit, brood, water.. Maar 's avonds.. en dan vooral als mensen lekkere dingen noemen, word ik WILD! Kheb net mn bed verkocht. Moet nu alleen een maand op een matras slapen, jeej Ach, heb ik toch nog een beetje een camping gevoel, aangezien dat er deze zomer niet inzit! De namen voor de grote festivals worden zo langzaam aan bekend gemaakt, en heb het er stiekem toch wel een heel klein beetje moeilijk mee dat ik niet ga dit jaar (en volgend jaar!) potver!!!
HiEr een goed gesprek gehad vqn 2 uur lang alles op papier gezet belangrijke dingen. Super donderdag mogen we uit eten op kosten van mijn ouders super thanks voor alle hulp dames echt waar. Hier ook geen trek in gekke dingen alleen dingen waar ik gek op was dat ik die niet meer lust
Daphne: Fijn dat jullie goed gepraat hebben! En wat lief dat jullie donderdag op je ouders kosten uit eten mogen, geniet er maar fijn van! Meandor: Ik heb nog een halve pizza over, je mag hem hebben hoor! Haha! Sorry!
Naarling! Wat had je voor pizza? Dat knoflookbrood vind ik ook altijd zo heerlijk! Maarja, tot die tijd eet ik nog maar een lekker sinaasappeltje!
zie je wel! je bent nu vast veel meer gerust! fijn hoor.. en geniet van het heerlijke etentje! hebben jullie zeker verdiend!
Ik begin savonds ook te bunkeren hoor heb nu al avondeten bak fruit en een gisting op sinds half 7 en ja heb alweer trek...
Ik had de greek nog iets, met tzatzikisaus en gyros! En dat knoflookbrood is inderdaad ook SUPER! Haha. Word alleen nu al enorm gestraft voor mijn pizzazonde: enorme maagzuur! Wij komen er écht niet uit gewoon wat een kinderwagen betreft. Kan nu echt een koopje ophalen (een Mutsy Slider), maar dan kopen we deze echt puur omdat het zo'n leuk koopje is. Ik zou zelf het liefst voor een Bugaboo gaan, maar ik merk gewoon dat mijn vriend deze niet zo mooi vindt. Hij vind de Joolz en de Stokke geloof ik mooier, maar dan zijn we dus voor een tweedehandse ook zo rond de 500/600 kwijt en dan kunnen we (in mijn ogen) net zo goed een nieuwe kopen want dan geven we toch al aardig wat geld uit en kunnen we net zo goed iets extra's uitgeven voor een nieuwe. Grrr!
Pfff, klinkt zalig!! Wij hebben een bugaboo gekocht via marktplaats, in de kleur die we zochten, nieuw model, meerijplankje, adapters en voetenzak voor 500.. Vond het niet een hele rare prijs, ook omdat ze goed doorverkopen. Mutsy slider vind ik persoonlijk niet echt een mooie wagen. Vind het bakje te klein.. Wat een keuzes hè?
Nee is inderdaad geen rare prijs. Mijn vriend is 2 meter en hij vindt (en eigenlijk is dat ook wel zo) dat als hij achter een Bugaboo loopt dat het net is alsof hij met een poppenwagen loopt haha. De Slider vind ik van de Mutsy's de mooiste wagen, maar nou ook weer niet zo geweldig dat ik er helemaal gelukkig van word! Pff!
Nee dat is inderdaad wel heel lang met zo'n lage wagen. Kan je niet echt helpen in je keus, maar zeg wel dat je niet voor een wagen moet gaan omdat het een goede deal is terwijl je dr verder niet echt achter staat. Blijf gewoon rustig op MP zoeken naar iets wat jullie beide écht mooi vinden.. Je hebt nog alle tijd!
Auto correct Hahaha dat is een tosti! Hahaha Wij hebben de joolz ook nieuw gekocht met matras en voetenzak en maxi cosi erbij. Uiteindelijk is dat zoon 150 euro duurder dan een 2e hands joolz waar je nieuw matras inkoopt en losse maxi cosi en voetenzak. (Hygiëne) tja voor 150 euro meer hebben wij dan liever een nieuwe wagen waar we blij mee zijn. De jeans is ook nog moeilijk tweedehands te vinden namelijk. En het is ons eerste kindje en we vonden het ook belangrijk dat de wagen voor een eventueel volgend kindje ook gebruikt kon worden mocht dat ooit lukken.
Ow eten daar heb ik ook nog niet zo'n last van hou het gelukkig gewoon nog bij het normaal eten wat ik altijd deed. Heb wel dat als ik weet dat ik bijv. brokkeli ga eten dat ik daar dan wel super veel zijn in heb. Maar ga er nog niet meer van eten. bugaboo vind ik niet zo eigenlijk vind hem een beetje te kolosaal om het zo maar te noemen. Ik was wel snel weg van en mutsy. Maar daar in tegen hebben we nog niet echt ons super veel in verdiept, dit was meer onze eerste indruk. @me veel sterkte morgen. Heb echt diep respect voor je hoe je met deze situatie om gaat.
Het is zelfs zo dat we de kinderwagen niet zelf hoeven te betalen, het is een cadeautje van mijn schoonouders Haha stom he, maar het gaat me ook helemaal niet om het geld. Ik vind het alleen onzin om iets nieuw te kopen als heel marktplaats er mee vol staat. Maar dat model dat wij dus mooi vinden staat er niet zoveel op haha.