zo ff douchen en me tas klaar maken. begin em wel beetje te knijpen. met tandenpoetsen stond ik bijna over te geven .. bah!! hopelijk vlot het allemaal! thanks lieve meiden voor al jullie steun!! jullie zijn toppertjes!
*inbraak* Dinnie morgen weer naar de gyn, hoop dat je ook even naar je kleine meid mag kijken, even de extra geruststelling na al dat stomme bloedverlies. *uitbraak*
Succes vandaag me. Sas hoe is het met jouw? Hier 16 weken! Tijd gaat echt snel ineens... Vind het nog steeds onwerkelijk..
Aloha: het gaat zeker snel, hier ook bijna 16weken. Zo bizar! De eerste weken kruipen voorbij en nu gaat het zo snel.. Ik lees wel telkens mee , maar erg druk nu dus reageren gaat niet altijd . Kinderwagen; maxi cosi mura 4, zwart. Zodra we het geslacht weten wil ik hem fleuriger maken met luiertas, speelding en dekentje. Moet echt op zoek naar een goede bh, zal volgende week eens advies vragen in een winkel. Livera ofzo? Mijn vriend gaat komende zaterdag een week op vakantie wat zal het stilletjes zijn.. Bah! Ga nu flink aan het ruimen en poetsen, want mijn vrije dag vliegt zo voorbij! X
Snotsnotsnot.. wat een drama hier zeg. Dochter en ik alletwee heel erg verkouden. Amper geslapen, ze werd elk uur wakker.. pfff.. straks maar even koekjes bakken en vanmiddag naar de babydump. Maxicosi kopen! Ze zijn nu in de aanbieding met 15%korting.. prima deal Aloha wat gaat het snel! 16 weken alweer, heerlijk! Volgende week weer een echo toch? Ben benieuwd of het nog steeds op een jongen lijkt! Doen jullie borsten trouwens nog zeer? Heb dr amper nog last van eigenlijk..
Oh en Yummy: dan lijkt me dat je probleem is opgelost! Ga dan gewoon voor de wagen die jullie willen. Is ook een mooie! Vond de Joolz ook heel mooi alleen (hele stomme reden) vond ik het mandje te klein en niet sterk genoeg. Haal elke week kilo's fruit van de markt..
Me: Heel veel sterkte vandaag! Fietje: Wij hebben ook de maxi cosi mura 4 besteld en dan de zwarte. Borsten: Ze doen niet echt zeer meer, af en toe zijn de tepels nog wat gevoelig. Eten: Ik ben blij als er iets naar binnen gaat. Ben nog steeds misselijk helaas. Ik eet regelamtig groente soep.
Oe nog steeds zo misselijk? Wat vervelend zeg..!! Dan zijn soepjes indd wel lekker als je binnen kunt houden!
Hihi, wat lief van je! Dat bloedverlies blijft hier 1 à 2 x in de week aanhouden, ik schrik er steeds opnieuw van, maar realiseer me meer en meer dat het er waarschijnlijk gewoon bij hoort deze zwangerschap!
Me: Sterkte en succes vandaag en voor de tijd die nog komen gaat, meiske... Daphne: FIjn dat jullie hebben kunnen praten en wat ontzettend lief van je ouders dat jullie op hun kosten uit eten mogen! Eten: Ik kan alles eten, maar heel weinig. Wel elk uur / elke anderhalf uur moet ik wat eten, dus op een dag gaat er heel wat naar binnen. Toch sta ik nog steeds op -1,5 kilo. Mooi zo, vasthouden tot aan de bevalling
goedemorgen dames me heel veel sterkte vandaag dikke knuf hier voel me goed deze ochtend morgen naar de tandarts omdat ik kiespijn heb bah zal wel weer trekken worden :S nog plannen vandaag dames?
@Me: veel sterkte en succes! Niet alleen voor vandaag, maar ook bij het verwerken hiervan! @Daphne: ik ben een beetje laat, maar het gaat hier allemaal zo snel! Heel fijn dat jullie in ieder geval een goed gesprek hebben gehad. Maar als ik nog een tip mag geven, op het Nibud hebben ze een handige rekenlijst voor inkomsten en uitgaven. Ik vond het erg handig en overzichtelijk. Daarnaast hou ik zelf altijd ook alle inkomsten en uitgaven bij in een Excel bestand. Zo hou ik het overzicht en kan ik grote uitgaven in de toekomst inplannen. Was zelf nooit zo goed met geld, maar moet zeggen dat ik het zo goed onder controle kan houden en zelfs lekker kan sparen! Dus is eigenlijk misschien meer een tip voor jouw vriend...