Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    meandor mag ik er een haha mmmmm

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meandor hhhm

Daphne fijn een gesprek gehad, en wat naar kiespijn, ik weet er helaas alles van:x

Ic wat naar steeds nog dat bloedverlies, denk idd dat je schrikt elke keer

Borsten nog steeds pijnlijk hier, en jeukerig. Dat gaat lastig samen, want krabben doet zeer:D

3. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Daphne: ben pas volgend weekend weer in de buurt van Schiedam, als dr dan nog een over is kun je m krijgen (oudbakken en groen uitgeslagen ;))

4. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    haha mmm denk niet dat dat dgoed is voor me kindje haha eet ze dan maar lekker op haha

5. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik ga ineens weer zo twijfelen. Wilde ik eerst een nieuwe kinderwagen. Heb ik van het weekend de wagen van mijn zus weer gezien en die vind ik ook mooi.

Zoals deze:

Kennisgeving voor omleiding

Ik vind Bugaboos echter echte stadswagens en niet echt geschikt voor het bos/park (we hebben een hond). Ik vind de sportieve Mutsy heel stoer, maar wel een echte jongenswagen...

Kennisgeving voor omleiding

Verder krijgen we de wagen dus van mijn ouders. Als we niet een nieuwe wagen kopen hebben we dus niks om 'te bewaren'.

Ik weet het niet meer!!!

6. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    En de maxicosi mura? Is een stevige wagen volgens mij.. vooral voor een jongen vind ik m erg leuk! Zou de bugaboo afraden voor het bos indd.. Wij hadden onze dochter dan trouwens altijd in een draagzak, vond het, met welke wagen dan ook.. een drama om int bos/strand te wandelen!

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mij doet de Mura altijd aan een rolstoel denken :) Tenminste, wanneer de wandelwageninzet wordt gebruikt zeg maar. Ik vind dat echt verschrikkelijk hihi.

De Bugaboo vind ik inderdaad ook geen geschikte bos wagen, maar de Mutsy ook niet altijd hoor. Vind de speedi, de phil en teds enzovoort meer wandel/bos wagens en ik hoorde van mijn zwager dat de Joolz het ook prima doet in het bos. :)

Ik heb zojuist 2 broodjes falafel op.. Heeeeeerlijk! Ik was vroeger altijd dol op vlees, maar deze zwangerschap ga ik echt over mijn nek wanneer ik alleen al aan vlees denk.. Falafel is een prima vervanger haha.

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    ow lekker muffins :) kan ik ook wel eens gaan maken
    ik maak straks weer een kwarktaart lekkerrrrr

wat een keuze he in kinderwagens :)

nou ik ga schoonmaken joepiee :p doei doeii

9. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Yummy: Falaffelburgers van de AH zijn ook ontzettend lekker!!!

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik las swaffelburgers!!! :D:D:D

11. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    nieuwe buikje 13 weken :D het stelt nog niet veel voor hoor haha

12. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Waar zit jij met je gedachten yummy? ;)

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hahaha

Ik heb hier de mura 4, ik vind het een superwagen, ben er echt blij mee

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ja helemaal verkeerd! ;) Maar het klopt wel volgens mijn "zwanger" APP op mn Iphone. Daar stond al een heel stuk tekst over dat je tijdens week 17 ineens een enorme behoefte aan seks kunt krijgen.. ;) I just can't help it! ;) Whaha.

Daphne: Mooie buikje hoor! Je begint het echt al goed te zien!

15. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    vind je yummy? ik vind het nog tegen vallen heb buikjes voor bij zien komen die zijn al enorm haha

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nou dames hier ochtendje stress.. met de hond wel te verstaan.. 7 maanden oude mopshond.. heeft al heel veel pech gehad in zn korte leven al buikoperatie gehad en daarna gebroken poot en nu wat we dachten een ontstoken oogje.. maar nee meneer heeft een gat in zijn oog! en ernstig ook.. nu lading medicijnen prikken en druppels en vrijdag terugkomen, als het voor die tijd of dan niet beter is of erger word gaat zijn oog eruit.. zijn oog is ook opengeknapt in de wachtkamer daar.. hij huilde ineens echt ik dacht nog goh vreemd maar dat was dus oogbolinhoud... brr ging van me stokkie vind het zo erg en zo vies toen ik dat hoorde.. nu heeft die zoon lampenkap om en zit die heel zielig naast me. moet continu huilen als ik hem zie en hoor kreunen... hormonen maken het niet makkelijker.. arme Mister Boogie..

17. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    aloha ik heb het zelfde mee gemaakt alleen dan met me kat dat is echt heel kut en is het ergste vidn ik onze kat heeft nu nog maar een oog hij kan er primamee leven maar is gewoon kut ik hoop dat de medicijnen bij jou helpen echt waar geef de hond maar een knuffel extra

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Maar je bent 13 weken en dit is je eerste kindje toch? Dan is dit echt al een leuke buik hoor! :)

Je moet niet vergeten dat er tussen de meiden hier op dit forum soms wel 3 of meer weken verschil zit, dat kan echt zo enorm veel schelen.
    Twee weken geleden zag je bij mij nog niets en sinds een paar dagen is mijn buik ineens enorm gegroeid!

19. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Yummy schuif het nou maar niet af op je zwangerschap!!!

20. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Mooi buikje hoor, hier ook 13 weken, maar nog geen buikje te zien hoor, ja het buikje wat is altijd van mezelf al had hahah

Deel Deze Pagina