Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    ik vind je buikje ookal zichtbaar hoor!

enne ik ga ook muffins bakken!!!!!!! goed ideeeeeeeeee emo-eten!!!!

2. Nursie31

Nursie31 Actief lid

May 12, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hee meiden,
    Hier week 14 heerlijk wat gaat dat snel.

Ahola, wat zielig zeg voor je hondje, hopelijk komt alles snel goed. Ik heb zelf ook een hond en als daar wat mee is pfff je kan me wegdragen. sterkte ermee.

Loth: Wij hebben de bugaboo gekocht, wij hebben ook een hond en lopen vaak in het bos. Bij de bugaboo is het handig omdat je de grote wielen ook voor kan hebben. Je kindje kan naar je toe kijken en van je af.
    We zijn er erg blij mee. Hopelijk vinden jullie en gesckite wagen kunnen kopen.

Vanmorgen heel de keuken gesopt en gedweild en gestofzuigd. dalijk nog de was doen en dan strijken huiswerk en dan lekker niks meer.

3. Tienermammie12

Jan 20, 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

buikje met 13 weken vrijdag ben ik 14 weekjes

4. Tienermammie12

Jan 20, 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook 13 weken zwanger . ik begin heel klein beetje buikje te krijgen. maar bij iedereen verschillend bij 1 zie je niks bij ander zie je gelijk iets toen ik 3 maanden was je zag helemaal niks nu nog steeds niet als ik gewoon me kleren aan heb :p maar ik merk wel nu dat ik me buik niet meer kan intrekken

5. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hetzelfde hier. Nog niets te zien. Ben benieuwd wanneer het komt!

@Aloha wat ontzettend zielig voor jullie hondje! Hopelijk helpen de medicijnen en komt het allemaal goed!

Ohh en muffinsss, zo lekker! Heb laatst s'avonds laat nog brownies staan maken, had daar zoveel zin in! Moet zeggen dat mijn eetlust nu pas weer een beetje terugkomt, dus hopelijk vliegen de kilo's er nu niet ineens heel snel aan!

6. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Wij hebben de maxicosi mura en ik ben er erg blij mee. Vooral met 15 centimeter sneeuw een superwagen, maar of we dat nou in juli kunnen verwachten... ;)
    Wij moeten op zoek naar een duowagen, vind het eigenlijk zonde van het geld omdat we vorige keer al een nieuwe hebben gekocht maar mijn dochter loopt nog niet en als de baby er is zal ze misschien wel lopen maar geen grote afstanden. En een plankje vind ik maar niets, tenminste als ze nog zo klein is.

7. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Sorry voor de muffin praat ;)

Daphne.. jouw buikje is denk ik duidelijker dan die van mij! Naja, overdag dan.. 's avonds ben ik gigantisch!

Je hebt toch ook van die grote winterwielen voor de bugaboo? Is misschien ook nog een optie voor int bos! Weet alleen niet meer wie het daar net over had, sorry!

Zit op vriendlief te wachten, schiet niet op.. zo even naar de babydump, gaan toch ook maar een isofix voor in de auto kopen. Zijn tegenwoordig ook niet meer zo duur nu je die nieuwere hebt. Ze gaan op mp voor 100,-, bij babydump 120.. niet de moeite om tweedehands te kopen dus! Leuk.. babyshoppen!!! :D

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Meandor: Sowieso is het wel een risico om een autostoel tweedehands te kopen, je mag ze immers niet meer gebruiken als er een ongeluk mee gebeurd is.
    Zijn alleen vandaag die autostoelen met 15% korting? En geldt die korting ook voor de easybase? (Dat is dat bevestigingssysteem zodat je hem makkelijker in de auto kunt zetten??)

9. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ja die bedoelde ik ook yummy, dat isofix systeem. Zou het stoeltje nooit tweedehands halen! Die korting is tot 4 februari dus je hebt nog even.. en ik zal je wel even laten weten of dr ook korting op da ding zit als ik terug ben! :) (als vriendlief ooit nog komt!)

10. Tienermammie12

Jan 20, 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan iemand mij eigenlijk vertellen hoe je de foto hier gewoon plaatst zodat je der niet op hoeft te klikken

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    aloha wat zielig voor je hondje, hopelijk knapt het hondje snel op!

meandor have fun met babyshoppen :)

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    O super, daar ben ik wel benieuwd naar haha. :) Naar welke Babydump gaan jullie altijd?

Wij gaan de Pebble kopen :)-> het slaat nergens op want hij is veel duurder maar ik vind hem veel mooier!) en dan met een easybase systeem. We hebben bij onze zoon alleen een maxi cosi gehad (zonder dat systeem erbij) en dat was echt een rotwerk altijd om dat ding vast en los te halen. Dus die easybase/isofix is écht een aanrader!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Cybi wij gaan ook kijken voor een douwagen. Kim is dan net 2, ze loopt al weg, maar lijkt me niet handig in winkelcentra, met boswandeling etc. Toch te ver

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    de easybase familyfix is uit productie bij maxi cosi want werd te weinig verkocht.. wij hebben de laatste gekocht bij babykamerpaleis.. kleine tip dus die snel aan te schaffen!

dat is degene die met gordels EN dat isofix systeem vastgezet kan worden.. de andere is of gordel of isofix bevestiging.

wij hebben de isofix bevestiging nodig omdat onze oldtimers geen gordels hebben, we gaan in de bank zelf de beugels maken die de isofix nodig heeft ( zoals in de nieuwste autos zit). Om hem ook in de normale autos te kunnen gebruiken wouden we dus ook gordels kunnen gebruiken om de base vast te zetten. dit kan dus alleeeeen met de familyfix! hier kan overigens alleen het eerste stoeltje op maarrrrrr in praktijk haal je het tweede stoeltje ook niet steeds uit de auto ;) en vaak kiezen mensen dan voor iets anders dan maxi cosi omdat je dan ook naar het kindje kwa bouw en lengte en gezondheid kijkt..

15. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    me, heel veel succes en sterkte vandaag, pfff heb zo met je te doen!

hier een ontzettend stress dagje gehad. moest om 7 uur op om zoonlief bij schoonmoeder af te zetten, ritje dat normaal half uur duurt duurde 1,5 uur, was een ongeluk gebeurd. gelukkig had ik wat extra tijd ingelast in mijn drukke schema:p
    moest naar londen naar de nederlandse ambassade en moest er om half 12 zijn, maar eerst nog pasfoto's maken. gelukkig was ik uiteindelijk 20 min. te vroeg....
    daarna snel weer terug om jamie op te halen want moest om kwart voor 3 weer bij de verloskundige zijn. we hebben het hartje, na even zoeken, gehoord! zo schattig!
    en nu hoef ik pas weer met 28 weken voor controle, duurt nog zo lang!!!:(
    maar as dinsdag een extra echo en 15 feb. 20 weken echo om naar uit te kijken:D

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    huh sweetmarije, het is toch elke 4 weken controle voorlopig, wat raar zeg.
    gelukkig was je nog op tijd

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    met 28 weken pas weer.. is dat engels?
    dat is 8 weken geen controle.. wat apart..

maar goed! mooi dat het hartje er nog was ;) en spannend die hartecho.. kijk je er erg tegenop?

18. Liem

Liem Niet meer actief

Me: heel veel sterkte vandaag. Lijkt me echt vreselijk dit te moeten doorstaan.

Hier alles zijn gangetje. Misselijk is er nog maar wel wat minder overgeven gelukkig. Vrijdag contr bij de VK dus ben benieuwd wat mijn gewicht nu is.

Heb alleen sinds gister iets raars. Had af en toe wat steekjes bij de vagina van binnen zeg maar, en vandaag ook nog af en toe maar ook een soort gevoel alsof er vanbinnen iets gezwollen is of zo. Kan het niet goed uitleggen. Ook een soort gevoel alsof je vagina een beetje openstaat ofzo (aan de onderkant), kan het niet echt anders omschrijven. Iemand dat weleens gevoeld of er last van gehad? Ga het vrijdag ook wel voor de zekerheid aan de VK vragen.

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Huh? :(

De maxi cosi easybase 2 is toch juist de bevestiging voor auto's die nog geen easyfix hebben? Ik zie hem overal nog gewoon te koop hoor.. Hij staat ook nog gewoon op de site van Maxi-cosi zelf?

Familyfix is juist de duurdere variant waar ook stoel 1 op bevestigd kan worden, maar dat is in veel gevallen sowieso onzin want die stoel haal je zelden uit je auto..

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    uhhh ff denken... wat ze ons zeiden..

we hebben dus de familyfix.. die kan met gordel en dat haaksysteem vastgezet worden en volgens verkoopster past daar alleen de pebble en of cabriofix op.

de duurste is alleen dat haaksysteem en daar passen stoeltje 1 en 2 op en die kan je ook in ligstand schuiven.

de goedkoopste is alleen gordel en daar passen ook stoeltje 1 en 2 op.

de familyfix dus gorden en haak en is de middelste kwa prijs en past alleen het eerste stoeltje op..

zoiets.. maar goed die gaat dus uit de productie of word niet meer geleverd omdat mensen die niet kiezen tegenwoordig. ze heeft waar ik bijstond maxi cosi nog gebeld om het na te vragen... en kan me niet voorstellen dat het een verkooppraatje was want anders hadden we de duurste moeten kopen.

Share This Page