Same here.. Vriend wil echt niet heen, gekkenhuis haha. Wij hebben nog geen kamertje. Gaan wanneer het iets mooier weer is alles opruimen (schuur enz) en dan gaan we daarna beginnen met de babykamer. Nieuw laminaat, nieuwe verf/behang en dan ook kijken naar een kamertje. Naja, ledikant, wieg en commode. Een kast hoeft niet, in het slaapkamertje zit een hele mooie inbouwkast! Super groot.
Ja, leuk die 9maandenbeurs! Ik ga met mijn moeder, daarna door naar de huishoudbeurs, lekker fout spullen scoren die je niet nodig hebt... Mijn zoontje van 4 zit nu trouwens in de maxi cosi Rodi, daar zitten ook van die zijkanten aan, zodat hij nog lekker in slaap kan vallen in de auto. Hoe ik het straks ga organiseren met halen en brengen naar school en een baby? Geen idee. Misschien toch maar wat meer overblijven voor de oudste. Of misschien heb ik wel zo'n makkelijke baby dat het allemaal wel gaat. We zien wel. @loth, ik zou wel op meerdere kdv inschrijven. Die annuleringskosten vind ik wel vreemd, als je nog niet eens zeker bent van een plaats. Ik heb dat nog bij geen enkel dagverblijf gezien. @Yummy, succes vandaag. Ik denk ook wel wat bewegingen te voelen, alleen als ik rustig zit of lig op mijn rug.
Yummy, wat doe je hier? Is je onderzoek al afgerond? Sassie, leuke kamer! Wij hebben deze, al ben ik dus nog op zoek naar de kast....
Vandaag alweer 16 weken! Wat een leuke kamertjes komen er voorbij! Wij hebben deze http://http://www.babyhuyswebshop.nl/Babykamer-Happy-Baby-Paris-White/nl/product/6448/ Ik ga samen met mijn Zussie naar de 9 maanden beurs. Ik heb net ook even bij Ducky Beau geshopt, zo leuk!
Even wat foto's opgezocht van de kast en commode (het bedje staat nog niet in elkaar). Hopelijk gaat het goed met het plaatsen van de foto's!
Hoi Meiden, Wat leuk al die kamertjes! Ik zit al ziek thuis vanaf maandag met fikse griep, keelpijn en hoesten.Ik las wel mee maar had verder niet echt iets zinnigs te melden, dus daarom geen posts Het vervelende is dat je echt bijna niks mag aan medicijnen, alleen maar homepatische middeltjes, maar de neusspray daarvan werkt bijvoorbeeld al voor geen meter, iets van strepsils, trachitol oid mag ook al niet. Ben dus overgeleverd aan thee met honing en paracetamol. Vandaag ben ik 14 weken. Ook heb ik het idee dat als ik rustig op mijn rug lig ik als een "ver weg gevoel" iets voel rommelen onderin mijn buik, maar of dat de beeb is??? Hebben jullie trouwens ook weleens dat als je rustig zit of ligt je hart ineens heel erg bonkt? Niet als hartkloppingen, maar meer het bonken alsof je zenuwachtig bent.(terwijl ik dat niet ben) Waar dat nou elke keer vandaan komt? Ben trouwens benieuwd of Me83 het een beetje trekt, vind het zo sneu! Iedereen een leuke dag vandaag ondanks het stomme grauwe weer
nennie wat naar zeg griep, je kan idd weinig nemen, beterschap. Je hart maakt meer slagen per minuut als je zwanger bent, ik merk dat ook wel eens Meiden wat een mooie kamertjes, super
super kamertjes komen er voorbij! wij beginnen zo langzamerhand een beetje een bij elkaar geraapt zooitje te krijgen hier. hadden tijdens 1e zwangerschap een bedje, speelgoedkist en commode 2ehands gekocht die wel bij elkaar horen (hout en licht geel) en daar nog een wit en houten kast bij gekocht. Staat allemaal heel leuk samen, ook omdat we een witte schommelstoel met geel en wit kussen hebben. maar nu is de latten bodem van het bedje doorgezakt (ik dacht dat het wel zou kunnen als ik ff bij jamie in bed sprong, oeps) dus moeten we eigenlijk een nieuw bedje kopen, maar die kleur geel is nergens te vinden. wit en hout (dus de kleur van de kast0 wel dus dat wordt hem denk ik, maar een compleet kamertje is het dus niet meer hier voel ik de baby ook de hele tijd en elke keer voelt het weer zo bijzonder. vind het ook nog even bijzonder als bij de 1e zwangerschap, kan niet wachten dat je straks krijgt dat je je warme hand op je buik legt, er weer af haalt en daar een reactie op krijgt door een arm of been onder je huid te zien bewegen. dat was echt een spelletje voor ian en mij voordat we gingen slapen. kan pas vanaf 30 weken ongeveer volgensmij maar goed, kijk er nu al weer naar uit!!! oh en de 9 maandenbeurs, weet het nog niet... hier heb je het zelfde (the babyshow) maar heb er zelf 2x gewerkt en vond het allemaal zo massaal en druk dat ik er niet aan moest denken om daar met een dikke buik rond te hobbelen. toch heb ik nu wel zin om misschien toch te gaan... eerst maar eens even kijken wanneer het is, volgensmij is er 1 in londen in feb. of maart...
Twijfel 2. Een hoekkast kopen op onze slaapkamer of twee lossen kasten, elk aan een zijde naast het bed... Wat zou mooier zijn? Ik denk dat twee losse kasten groter oogt?
jeetje dat hangt helemaal af van hoe je kamer er uit ziet, wat voor kast icm je bed enz enz. dat is zo persoonlijk! ikzelf vind van die grote hoekkasten altijd wel erg mooi.
Wat grappig, het tweede plaatje is precies onze slaapkamer! Alleen loopt die hoekkast precies door tot achter de deur! Ik vind persoonlijk die hoekkast ideaal en het ziet er lekker ruim uit!
Welkom maris, wij wonen ook dichtbij elkaar zie ik Loth wat gaaf dat je het voelt, ik kan niet wachten tot het bij ons zover is. Wat een leuke kamertjes ook zeg, kan alleen die van mare niet zien 9 maanden beurs moeten we nog even over na denken, zou wel graag willen maar hij valt ook precies in de carnaval periode
Hey meiden, Wat een mooie kamertjes heb ik al voorbij zien komen zeg! Wij moeten het maar doen met de meubeltjes die we van zoonlief hebben. Wat leuk dat een hoop meiden de beeb al voelen, 'k ben jaloers! Hier vanmorgen de pretecho gehad. Alles zag er netjes uit. Wel een geruststelling ook voor de 20-weken echo. Kijken ze natuurlijk naar meer dingen, maar de basis is goed Beeb lag ook netjes op schema qua afmetingen. We hebben ook gezien wat het wordt. Echoscopiste was er ook vrij duidelijk in, maar begin toch wat te twijfelen nu. Wat als ze het niet goed gezien heeft. Weet niet of er hier iemand verstand van heeft maar dit zijn de foto's: