Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    heb precies hetzelfde!

aloha wat zielig van je hondje!

yummy wat fijn dat die goede vrienden van jullie weer een kindje verwachten. moeilijk zeg zoveel miskramen!

ga nog ff verder lezen:)

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    zal nog even mijn pretecho laten zien:) of had ik dat al gedaan?
    mijn geheugen is echt een zeef... maar ben ook wel erg moe nu.

3. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Rosemarie: Gefeliciteerd met jullie knulletje!

4. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    Hoi allemaal,

@Meander.... Zoonlief word eind maart 4. Maar we hebben deze stoel denk ik al ruim een half jaar. Zijn hoofdje kwam namelijk echt boven de rand van de nummer 1 stoel uit. Deze die we hebben mag ook al vanaf 9 kilo gebruikt worden. Er zitten namelijk vijfpuntsgordels in, deze kunnen uiteindelijk verwijderd worden en dan kan je 'm met de normale gordel vastzetten. We hebben een gordelkussen gekocht die om de gordel kan en dan kan hij toch slapen als hij dat zou willen. Maar hij is erg actief overdag en slaapt eigenlijk nooit in de auto. Daarentegen slaapt hij super s nachts en komt in vakanties soms pas na 9 uur....

@Loth... volgens mij had jij de vraag over de kasten. wij hadden in het oude huis een hoekkast, is super als je de ruimte ervoor hebt. Wij zijn verhuisd naar een groter huis maar wel met een kleinere slaapkamer. Hierdoor kon de hoekkast niet mee en hebben we nu een kleinere kast en naast het bed aan weerskanten een hoge, smalle kast. Daarbij een smal plankje voor onze telefoons en een lampje.

@Yummy, wat fijn voor je vriendin! pff.... die hebben echt al veel te verwerken gehad.

@aloha, wat fijn dat het iets beter met je hond gaat....

Ik heb een mooie echo voorbij zien komen, ik zie echt niet het jongetje of meisje... ben er echt niet goed in!

Wij zijn vanavond lekker uit eten geweest in een eetcafe, 5 jaar getrouwd vandaag. Zoonlief heeft heerlijk gesmuld en heeft zich 2 uur netjes aan tafel gedragen.....
    Volgende maand met manlief lekker een weekendje Rome om het echt te vieren.....

Ik wil eigenlijk graag naar de 9 maandenbeurs. Wilde met een vriendin die ook zwanger was. Maar die gaat al met andere vriendinnen. Zou ook wel met mijn moeder willen, maar wil eigenlijk ongestoord kunnen shoppen, dus eigenlijk zonder kind. En ik laat hem het liefst bij mijn moeder dan bij een ander.

5. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Nou dat is idd geen groot buikje. Ga die van mij maar niet laten zien, ook heb al een aardig buikje van mezelf. Dus daar zie je geen verschil in. Heb dan meer buik op buik Haha. *schaam*

6. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Malle: Hoe je dat schrijft! En waarom niet posten? Trots zijn op je buik hoor :D

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    wat een mooie echo's kwamen er weer voorbij:D

8. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    GoedemorgEn hier al weer wakker voor de echo straks 8:45 ben ik gelukkig al aan de beurt lekker vroeg kan niet wachten man lief ook niet. Me schoonmoeder wilde ook graag mee dus doe gaat ook mee maar ik heb er het meeste zin in denk haha.

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Daphne succes zo met de echo, leuk weer de babe zien!

Rosemarie mooie echo zeg, leuk om te zien

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Mooie echo's!

Daphne: Succes en uiteraard ook veel plezier bij de echo'

11. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Veel plezier bij de echo!

Hoe zou het bij Me zijn gegaan.. Heb veel aan haar gedacht.

Easybase enz enz, eeuuh ik weet het niet meer :)
    voor de 3deurs lijkt me dat erg handig. Maar als je eenmaal zo'n ding in de ene auto hebt, wil je die ook in de andere!
    Even marktplaats checken..

Kamertje: zijn rond aan het kijken, als mijn vriend terug komt van vakantie wil ik er echt 1 gaan aanschaffen.

9maandenbeurs, ik ga waarschijnlijk met mijn moeder. Mijn vriend zegt nu dat hij mee wil, maar ik weet zeker dat hij het daar verschrikkelijk vind!

Morgen alweer 16weken, heerlijk! Heb wel weer zin om de baby te zien..

Mijn buik is al bol, lijkt nu ook steeds meer van vorm te veranderen. Gaaf om te zien!

Wil zo even op jullie reageren, maar met mijn gsm is het lastig terug lezen (en vooral onthouden...)

x

12. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Daphne veel plezier vandaag.

Ja reageren met de tel dat doe ik ook vaak, maar dat werkt soms niet goed nee hahah, zeker als hij andere woorden ervan maakt.

Fietje voel je de baby al?

13. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Soms voel ik soort plopjes in mijn buik, rommelig gevoel.. Maar of dat de baby is?
    Gisteren dacht ik van wel, maar nu begin ik weer te twijfelen!
    Ik ben nog niet overtuigd! :)
    al veel meiden voelen de baby he?

14. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Mooie echo Rosemarie!

Succes vandaag Daphne!

Net een onwijs schattig shirtje gekregen van Noppies. Te schattig.

Zo, wat twijfels zijn er weg, haha. We gaan voor de Bugaboo van mijn zus.

De kast heb ik een bod voor gedaan al is het ver weg (110km), nu hopen dat het geaccepteerd wordt. Mijn moeder zei al als je nou niet aan de kast kunt komen je hem nieuw koopt dan krijg je die van ons i.p.v. de wagen. Mooi meegenomen dus!

Nu nog de kast in de slaapkamer. Het wordt een kleine hoek anders past het niet of het systeem van Tayaro dus. We gaan even de boel laten uittekenen bij Ikea. Ga ook even de kamer in schaal zetten van het weekend, zodat ik goed het bed en de nachtkastjes kan verschuiven.

15. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hoi meiden! :D
    Met dochter gaat het stukken beter. Had gister echt flinke koorts en helemaal geen puf (was stiekem wel lekker, lag heerlijk rustig op de bank, en ik dr naast!). Toen vriend thuiskwam kwam ze weer wat tot leven, wat gegeten, gedronken en gespeeld.. ging rustig slapen maar werd om 11 uur weer wakker. Snoeihoge koorts, 42.1 schrok me rot! Maar goed, paracetamol gegeven, wat gedronken en viel weer in slaap.. Tot half 9 geslapen en zit nu topfit op de bank! Dus, dat hebben we ook weer gehad!

Vannacht nachtmerrie over de kinderwagen. Gaan m zaterdag ophalen, van marktplaats.. ziet dr op de fotos prachtig uit, echt heel mooi, maar in het echt was ie vreselijk. Zat de verkeerde wieg op, van een heel ander soort wagen.. rubbers hingen dr af.. maar vriend had m toch meegenomen. Was echt boos op m toen we wakker werden.

Daphne: Veel plezier! Leuk je schoonmoeder ook mee, zal ze wel fijn vinden.. maar meende dat jullie daar geen contact mee hadden? Of haal ik nou heel veel door elkaar!?
    Tayaro: KLinkt handig, die stoel.. M is een kleintje, precies een meter, zit eerst nog wel even goed. Zal eens even rondkijken naar een opvolger! Gefeliciteerd nog trouwens!

9maandenbeurs: Vriend moet dr maar aan geloven. Geen vriendinnen die willen, flauw!! Zou graag met mn moeder maar die heeft MS, dus de hele dag rondlopen wordt m ook niet..

Mooie echos hier trouwens, zo leuk om te zien! En gaan ook mooi gelijk op qua jongens/meisjes.. leuk!! :D

16. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Owja en IC.. mag ik jouw lijf? :p

17. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik dacht precies hetzelfde. :D

Fijn dat je dochter aan de beterende hand is Meandor.

18. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Kreeg net de wij jongen ouders, inclusief bon om de blije doos op te halen.. nu al!? Vind het zo vroeg!

19. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    Goeie morgen!

Hier is zoonlief naar de psz... ga zo maar weer eens aan het nakijken.... d'r komt geen eind aan.
    Wilde net plakplastic naast de voordeur gaan doen, maar dat werkt voor geen meter. Heb nu via Gamma gezien dat ze daar plakplastic met water hebben, dus niet met lijm. Dit hadden we in ons vorige huis ook, dat was super! had nu gewoon de verkeerde gekocht. Dus na 5 minuten ergenis het al opgegeven... ik ga wel gewoon andere halen!

@meandor, bedankt voor de felicitaties..... Fijn dan M weer aan de beterende hand is! maar 42 graden is wel erg hoog! Heeft Y. nog nooit gehad.

@9maandenbeurs. Ik las dat iemand een avond kaart over had? Ik heb er al inmiddels 1 en wil er graag nog eentje. Dan kan ik alsnog met mijn moeder, want manlief is 's avonds thuis. Dus als diegene 'm nog in de aanbieding heeft?!? Graag!

Eerst nog even de VVE van ons vorige huis bellen. Moesten 400,- extra reserve betalen, omdat ze bang waren dat ze ons niet meer kunnen traceren als de afrekening kwam... Nou de afrekening is geweest en de borg hebben we nog steeds niet terug....grrrr.....

Fijne dag verder!

20. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Meandor, hahah wat een droom zeg, ja dat hoort ook bij de zwangerschao, dromen die levens echt lijken, ik heb ze ook wel is.

Loth, dat is wel super fijn dat je die kan overnemen van je zus, wij gaan gewoon voor een nieuwe, krijg hem toch van mijn vader, alleen dan geen bugaboo. Hoop ook voor je dat het bod geaccepteerd wordt, dat zou wel lekker zijn, wel super lief van je moeder dat ze dat wil doen, als het niet lukt.

Tayaro wat een gedoe zeg van dat geld, daar wordt je toch niet blij van!

Weten jullie eigenlijk of het zin heeft om voor 20 weken een pretecho te doen, we willen het zo graag weer zien, en kunnen denk niet wachten tot de 20 weken echo.

Share This Page