Wat bedoel je met "zin hebben"? Een pretecho maak je toch gewoon omdat je het leuk bent en omdat je nieuwsgierig bent? Tuurlijk heeft het zin! Wij hebben rond 16 weken een echo gehad en dat was echt PRACHTIG! Zowel 2d als 3d..
Ik krijg manlief niet gek voor een pretecho.... die vind gewoon dat we geduld moeten hebben..... hij kan dat, ik niet! grrr Nou net de VVe gebeld.... waren vorige maand echt lastig aan het doen. Maar ik had gezegd dat ik rente wilde want moet anderhalf jaar op mijn geld wachten. Werd nu even in de wacht gezet en daarna zegt ze vandaag wordt het volledige bedrag terug gestort! Haha zwangerschapshormonen werken wel degelijk!! Had al twee weken manlief gevraag om te bellen, want ik was de vorige keer niet al te tactvol aan de telefoon (goh waar zou dat vandaan komen) Komt wel mooi uit, want we gaan volgende maand naar Rome.... i
Morgen dames, Hier gewoon even een zeurbericht hoor! Ben vanochtend na een gebroken nacht opgestaan met hoofdpijn, zit op kantoor en ben ontzettend druk! Maar het enige wat ik doe is op dit forum lezen.. pff is het al weekend? (zucht) Hopelijk gaat het bij jullie allemaal wat beter
Chans, balen van zo'n dag... nog ff doorzetten. Ik ben vrij maar zit na te kijken voor school... dus ook met werk bezig. map op mijn schoot, facebook in de gaten houden op de laptop en het forum... je snapt al dat het niet erg snel gaat met nakijken
Haha, dat zal ook niet echt opschieten. Hier staat ook Facebook open, oh en Telegraaf.nl. etc. Heerlijke productieve dag (not)! Jammer dat ik een mailing op moet stellen, waar ik gemiddeld toch een halve werkdag mee bezig ben.. en nog lang niet op de helft!
Ik schrok me echt ROT vanochtend.. Ik ben ineens 4 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap! Ik was 65 en zit nu al op 69 kilo! Mallle: O op die manier haha! Nee dan heeft het zeker nut hoor, het is hartstikke mooi. Ik ben wel productief geloof ik. Ben druk bezig met het inlezen in mijn afstudeeronderwerp (estate planning), daarnaast heb ik ZP open, FB en een priveforum waar ik klets met de november2008mama's (Jaja, de kids zijn al 3 en we kletsen nog steeds met z'n allen haha)
hier echo gehad alles was super hersens waren goed hartje gehoord en de ribjes gezien. kop stuit 7.5 cm echt super hier doen ze pas met 18 weken een geslachtbepaling dus we moeten nog even geduld hebben
@Yummy ik durf hier niet op de weegschaal te gaan staan! Laatste keer was ik nog -2,5 maar ben weer wat meer gaan eten (lees: lekkere dingen ) sinds deze week. @Daphne26786 mooi echo! Fijn dat het lekker groeit!
gewicht hier nog steeds plus 2,5 maar heb het idee dat het hard gaat vanaf nu, met al dat gevreet Daphne wow mooie echo, duidelijk zeg. Wil je het geslacht ook weten? Chans sterkte op je werk vandaag, bah met koppijn. Bijna weekend gelukkig malle idd die echo doe je toch voor de lol? Kim ligt lekker te slapen, denk tot 1 uur, half 2, heerlijk ff rust Ik voel de baby trouwens nog niet. Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Me83 gaat
Kan ook niet wachten daphne haha, nog 4 nachtjes slapen Zo net lekker een pak crackertjes op met kaas, gevolgd door een paar koekjes.
@daphne, mooie echo!!! @mallle, tuurlijk heeft het wel zin, ik persoonlijk zou alleen een pretecho na de 20 weken echo doen, anders duurt het van 20 weken tot 40 weken zo lang want na de 20 weken echo krijg je niks meer (tenzij je medische achtergrond oid hebt) wij gaan voor een 3/4d echo rond de 30 weken. ook met 1e zwangerschap gedaan en was zo ontzettend mooi en duidelijk! hier vanochtend even helemaal in de war, was er van overtuigd dat het zaterdag was oh en zoonlief vannacht voor het eerst zo gek weten te krijgen om zn speen niet mee naar bed te nemen. Hij heeft de hele nacht doorgeslapen Nu zijn we dus van alles 'baby' af: luiers, speentjes... nog een paar maandjes en dan begint het allemaal weer overnieuw
Sweetmarije: Hier krijg je ook nog een groeiecho hoor! Tenminste, de meeste meiden wel. Met 32/34 of 36 weken geloof ik. Wij doen sowieso met 30 weken nog een pretecho, een 3d. Deden we bij onze zoon ook en dan zie je zó mooi al het gezichtje enzovoort
Daphne wat een gave echo zeg!!! Leuk!!! Sweetmarije wij willen hem daarom ook voor de 20 weken, ik heb er met bijna 10 weken 1 gehad en moet nou wachten tot de 20 weken, dat duurt me ook veeeelste lang, dus daarom willen we het zo graag, en dan na de 20 weken ook nog 1. Heb hier in de buurt ff een echocentrum opgebeld, en we kunnen gewoon morgen al terecht, echt zo super, maar ook spannend. Leuk!! Ben zo nieuwsgierig.
oh ben zo jaloers, hoeveel echo's krijg je wel ooit in nl. hier krijg je alleen een 12 weken en 20 weken echo. zijn al die echo's gratis? want in nl. moet je via de zorgverzekering toch ook in sommige gevallen eigen bijdrage betalen enz.? sorry voor alle 'gekke' vragen maar woon al meer dan 5 jaar in engeland en ben de kluts een beetje kwijt af en toe, helemaal nu ik zwanger ben
Ik had met 6 weken( vanwege buikpijn) Standaard met 9 weken, 20 weken en 30 weken bij mij. En dat wordt gewoon vergoed Misschien hoef jij daarom minder vaak naar de verlos, omdat het daar minder vaak is? Hier ga je vanaf 36 weken ook elke week naar verlos