Me heel mooi en goed dat je het doorstaan hebt en zo terugkijkt. Maar, en niet boos worden, Ik vind het erg moeilijk om je berichten te lezen want het haalt bij mij veel naar boven. Wellicht is het een idee om een eigen topic te openen zodat mensen die er behoefte aan hebben je kunnen opzoeken. Niet gemeen bedoeld maar Ik word er heel erg emotioneel van en heel erg bang en heb er nachtmerries door en zou het zonde vinden als Ik nu het forum niet meer wil kan bezoeken aankomende tijd. Niet persoonlijk bedoeld, sorry.
Jeetje Aloha, ik weet niet zo heel goed hoe te reageren. Ik vind het nogal iets wat je nu vraagt van Me83. Ik snap het heel goed hoor, dit moet enorm confronterend zijn maar om nou te vragen of ze dit hier niet meer wil posten en een eigen topic moet openen.. Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar ik vind zelf eigenlijk dat Me83 hier ook haar ei kwijt moet kunnen..
En dit is ook helemaal niet verkeerd bedoeld hoor! Maar we zitten hier natuurlijk met meerdere meiden en ik vind dat iedereen hier iets moet kunnen posten en haar verhaal kwijt moet kunnen, ook wanneer dit iets verdrietigs is.
Het is inderdaad erg verdrietig en vervelend allemaal, maar ben het met je eens Yummy, dat iedereen haar verhaal hier kwijt moet kunnen.
Snap Ik yummy maar het is niet dr bedoeling dat andere er heel erg bang en onzeker van worden en Ik heb het idee dat dat wel gebeurd niet alleen bij mij. Ik heb alle respect voor me, absoluut. Maar Ik denk ook dat het beter is om je verhaal te delen met gelijkgestemden en mensen die je begrijpen. Als me het fijn vind nodig Ik haar graag uit voor een afgeschermd gedeelte waar alleen vrouwen in soortgelijke positie zitten, Ik klets daar ook nu nog soms omdat Ik afstand ervan wil even. Ik heb ontzettend veel gehad aan erkenning en me verhaal kwijt kunnen echter heb Ik ook beseft dat niet iedereen erop zit te wachten en het daarom beter is om apart van goed gaande verhalen te kletsen, ook uit zelfbescherming want verhalen lezen van mensen waar het wel goed bij gaat zijn erg confronterend en behoorlijk pijnlijk. Maar als Ik de enige ben die er moeite mee heeft of me heel rasfries hier doorkletst is dat oké dan zou Ik graag een pb ontvangen over een poosje zodra het weer rustig is.
ik krijg een beetje het gevoel alsof wij nu moeten kiezen tussen me hier houden of aloha hier houden. Ga me er verder ook niet mee bemoeien maar ben het er wel mee eens dat iedereen vrij is om overal te schrijven op het forum waar je wilt en waar je je thuis voelt.
Meisjes, ben door omstandigheden ff niet veel online geweest en zie dat ik een hele hoop heb gemist! Me, ik heb ff snel een stukje terug gelezen en wil je even heel veel sterkte wensen de komende tijd! Dikke knuffel! Em ik vind juist dat je as je t fijn vind hier door moet schrijven... Kan me goed voorstellen dat t heel fijn kan zijn om je verhaal kwijt te kunnen... Aloha, ik kan me een heeeeeel klein beetje voorstellen dat t confronterend zou kunnen zijn, maar ik vind ook dat hier biet alleen maar de fijne dingen op mogen staan, maar ook dit... Aan t begin hadden alle(!) meiden hier klachten enzo en ik totaaaaal niet, dat was voor mij ook heel confronterend omdat ik Daar heel bang van werd dat t bij mij niet goed zou zitten... Heb dat ook as vervelend ervaren maar dan is t idd en kwestie van of niet lezen of relativeren! Jou kindje zit warm in je buik En is gezond en blijft zitten waar hij zit, as je je elk negatief verhaal op jezelf betrekt word t leven er niet leuker van toch?! Probeer te genieten! Meisjes slaap lekker allemaal! Liefs vlinder...
Ik ben het er ook mee eens dat me83 hier gewoon moet kunnen blijven kletsen als zij daar behoefte aan heeft. Het is de realiteit dat het mis kan gaan, en vind dat niet dat dit forum alleen is voor positief nieuws. En me83 geeft zelf aan het geen probleem te vinden om onze positieve verhalen te lezen. Ik vind niet dat je iemand zo kunt vragen naar een ander forum te gaan, en ons te laten kiezen tussen 2 personen. Je wilt niet weten hoe vaak ik lekker zat te eten en dan naar het forum keek en over kots en alles moest lezen, waar ik dus absoluut niet tegen kon.
Tamendon: Mooi gezegd, ik sluit mij hierbij aan. Ik denk dat iedereen wel iets heeft wat enorm confronterend is en pijn kan doen. Maar je kunt niet voor al het slechte nieuws je ogen sluiten. En ik wil ook helemaal niet hoeven kiezen tussen 2 personen. Want hoe confronterend moet het voor de meiden zijn die er alleen voor staan om steeds leuke berichtjes te lezen over lieve aanstaande papa's en hun verrassingen en etentjes enz. En zo heeft iedereen vaak wel iets. Aloha: Je kunt er toch ook voor kiezen om de inhoudelijke berichten van Me83 niet te lezen? Daarnaast vind ik dat ze helemaal niets extreem schockends hier neer zet wat ongepast is. Wat Me83 heeft meegemaakt is voor ons allemaal enorm confronterend en het drukt ons heel hard met onze neus op de werkelijkheid. Ook ik heb er over gedroomd en er over nagedacht dat dit iedereen kan overkomen. Ik vind het alleen juist erg fijn dat Me83 er op deze manier mee omgaat en haar verdriet met ons deelt. En ik hoop enorm dat wij haar kunnen steunen bij het verwerken van dit verlies. Natuurlijk lees je dit soort berichten liever niet, maar bedenk goed dat Me83 dit ook niet gewild heeft en wou dat ze dit niet hoefde mee te maken! Dit is geen keuze geweest en niet haar schuld, dit is iets vreselijks wat haar is overkomen. En ik vind het enorm hard en ook behoorlijk egoïstisch om in zo'n geval puur aan jezelf te denken en te zeggen dat ze maar ergens anders heen moet met haar verdriet. En meer wil ik er ook niet over kwijt. Ik hoop alleen dat Me83 hier nog gewoon haar verhaal doet als ze zich daar goed bij voelt.
En Aloha, ik bedoel het echt echt echt niet boos oid hoor! Maar ik zou het heel erg vinden als Me83 zich hier nu niet meer welkom voelt. Ze zit al in zo'n verschrikkelijk moeilijke tijd en als ik dan ook nog zo'n bericht zou lezen zou ik me enorm in de steek gelaten voelen. En dat vind ik zó erg..
Ik vindt het dapper dat me83 hier nog schrijft, en we zijn hier voor elkaar in goede en slechte tijden toch meiden?
Me: Jeetje meid, wat een mooi gedichtje! Persoonlijk vind ik dat Me hier gewoon mee mag blijven schrijven. We kennen allemaal onze zekerheden en onzekerheden. Ik vind dat je gewoon niet mag verwachten dat iemand dan maar wegblijft omdat er zoiets vreselijks gebeurd is. Om iedereen even met beide benen op de grond te zetten; het kan áltijd mis gaan! Mijn vriendin is 2 maanden met 37,5 week haar kindje in de buik kwijt geraakt, was hij 2 dagen eerder gehaald, had hij nu nog geleefd. Ook als je kindje eenmaal geboren is, kan het mis gaan. Wiegendood bijvoorbeeld. En als ze ouder zijn en ze worden vreselijk tegendraads,en ze lopen je zó de straat op, kunnen ze ook overreden worden. Ik vind dat we wel een beetje nuchter moeten blijven met zijn allen.
Goeiemorgen Heerlijke nacht van bijna 10 uur slaap gehad... Was er écht aan toe. Verder weinig te melden, lees wel veel mee, maar aan reageren kom ik niet echt toe. Na een dag werken plof ik moe op de bank om niets meer te doen. @me, k vind het heel knap dat je hier gewoon blijft lezen en posten. Moet heel dubbel voor je zijn!! Gewoon blijven doen!
Kunnen we hier over ophouden? Nergens heeft Aloha aangegeven dat jullie een keuze moeten maken tussen haar en Me.. Ze geeft aan hier ontzettend veel moeite mee te hebben. Jullie moeten niet vergeten dat ze dit zelf ook heeft meegemaakt, en na 5 miskramen is het moeilijk om positief in je zwangerschap te staan. Persoonlijk vind ik dat iedereen moet posten wat hij wil maar denk zelf ook dat Me er misshien meer aan heeft om met mensen te praten die haar begrijpen.. Maar nogmaals, we hoeven hoe echt niet te kiezen!!! Ikzelf neem ook even een paar dagen afstand. Ben na 3 late miskramen opt moment erg bang en raak in paniek als ik aan de pretecho denk. Dat ligt aan mij, dat weet ik.. Maar kies er nu even voor om even in m'n bubbel tw kruipen waar alles goed gaat.. Niet realistisch, I know, maar wel nodig om de dagen door te komen..
Ik vind haar eerste berichtje gewoon veel te hard en egoïstisch. Maar als dat de manier is waarop mensen elkaar hier behandelen dan hou ik het voor gezien. Prima om je af en toe even terug te trekken van een plek waar je geconfronteerd wordt met de realiteit, maar om iemand die verdorie NET haar overleden kindje heeft moeten baren op zo'n manier te "verzoeken" om haar verdriet hier niet met ons te delen dat vind ik echt NOT DONE. En iedereen weet hier wat Aloha allemaal heeft meegemaakt, dat is immers in de eerste weken dat we hier kletsten veelvuldig besproken. En dat is niet erg, maar toen kon het blijkbaar wel en nu niet meer? Ik vind dat Aloha op dit moment rekening moet houden met Me83 en ik vind haar berichtje dan ook zeer ongepast. Hier houdt het dan ook voor mij op. Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap en ik wens Me83 ontzettend veel sterkte met dit enorme verlies.
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 26 jan - InCognito controle gyn 26 jan - Poemi Geslachtsbepaling 26 jan - Labrador Controle VK 27 jan - Wallie81 controle VK 27 jan - Daphne26786 termijn echo 29 jan - LuckyBlue geslachtsecho 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 30 jan - mejosje controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 31 jan - Meandor controle VK 31 jan - Chans controle vk 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Labrador pretecho 10 feb - sas27 controle vk 11 feb - sas27 echo geslachtsbepaling 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - Poemi controle vk 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 23 feb - Labrador controle VK 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 01 mrt - tamendon 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 06 mrt - mejosje 20 weken echo Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Ik heb besloten hier niet meer mee te kletsen. En dat is niets persoonlijks hoor! Ben ook niet boos Iedereen heel veel succes de komende weken!
Meiden, kom op! Geen ruzie en al helemaal geen mensen die het topic moeten verlaten. Iedereen zit hier met zijn eigen rugzakje, met zijn eigen verleden en dat is herlas niet altijd leuk geweest. Aloha, ik snap je verzoek maar ook ik kan me er niet helemaal in vinden. Ik vond het ook fijn om mijn onzekerheid te mogen delen toen ik een slecht uitslag van de combinatietest had. Me, voel je welkom om te posten. Vind dat je rekening hebt gehouden met anderen m.b.t. Het plaatsen van foto's. Vind het knap dat je hier nog post, ook onze verhalen zullen nu soms moeilijk zijn voor jou. Heel veel sterkte ermee Yummy, we gaan niet zonder respect met elkaar om op dit forum. Wellicht was het verzoek van Aloha niet helemaal gepast als ik de reacties lees, maar ik zie geen reden waarom jij nu het topic gaat verlaten. Misschien spelen de hormonen even op? Maar laten we nu niet 1 voor 1 vertrekken
Jeej mag zo voor mijn pretecho! Me. Wat een super mooie naam! Fijn dat je zoveel mensen om je hem hebt die je steunen.