Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    meiden wat jammer dit denk dat het zo een stuk rustiger zal wrden. ik snap alle kanten echt en wil me er niet mee bemoeien maar vind het alleen jammer dat het zo loopt.

me heel veel sterkte en succes wat een mooie naam trouwens

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    Heel veel succes mallle! Gingen jullie nou wel of niet het geslacht bepalen vandaag?
    Hier heerlijk uitgeslapen tot 11 uur! Heb het rijk voor me alleen want ian is aan het werk en jamie bij oma. Zo maar lekker even in bad denk ik:)
    Wat zijn jullie plannen voor vandaag en morgen?

3. me83

me83 Niet meer actief

t is ook niet mijn bedoeling om mensen hier op de tenen te trappen oid..

ik vertelde mijn verhaal van de bevalling omdat jullie vast wilde weten hoe het een beetje ging en hoe het nu met me gaat.. tis dan ook niet mijn bedoeling om hier te blijven schrijven. maar ik reageerde ook op de lieve reacties om sterkte te wensen en het gidicht te laten zien waar ik veel aan heb.. daabij schreef ik dat het gedicht ook bedoelt is voor degene die zoiets wel hebben meegemaakt ongeacht hoe vroeg de zwangerschap is beeindigd.

ik snap aloha wel dat het niet leuk is om te lezen,en t is ook niet mijn bedoeling om dit topic als mijn persoonlijke rouw pagina te gebruiken..

ik zal hier niet meer schrijven. niet omdat ik me niet welkom voel ofzo.. maar ook omdat het mijn bedoeling niet was om hier te blijven schrijven.. ik vind het wel leuk om af en toe te lezen hoe het jullie verder gaat..en wil zeker niet dat yummy weggaat hierdoor.. jullie zijn zo leuke club.. hou dat zo!

bedankt voor alles meiden! de steun die jullie hebben gegeven betekend veel voor me!

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    #4784 Maedra, Jan 28, 2012
    Last edited: Jan 28, 2012
    Me, je hebt een pb.

Ik vind het heel dapper dat je zo rustig en netjes hier dit nog komt posten. Wat mij betreft is deze draad voor iedereen die in juli uitgerekend is of was en niet alleen om over de kleur van je kinderwagen te praten maar ook over serieuze en moeilijke dingen die helaas voor sommige mensen bij een zwangerschap horen.

Het kan confrontend zijn om het te lezen, maar ik vind het echt te ver gaan om iemand daarop "aan te spreken". Dan denk ik, voor wie is het nu erg? Voor iemand die het confronterend vindt of voor iemand die haar kindje net verloren is?

Vanuit mijn persoonlijke situatie kijk ik er misschien ook anders naar, maar juist ik weet ook (zoals IC ook schrijft), dat het op elk moment nog verschrikkelijk mis kan gaan. Ik heb twee miskramen gehad met 6 weken, een MA met 12 weken en ben mijn dochter verloren met 31 weken. Juist omdat ik deze dingen heb meegemaakt weet ik hoe alleen en buitengesloten je je kunt voelen als je opeens niet meer welkom bent om over jouw kindje en jouw zwangerschap te schrijven. Ik ben nog altijd blij dat de oktobermama's uit 2011 mij altijd de ruimte hebben gegeven om mijn verhaal te schrijven en vroegen hoe het met me ging.

Nou goed, ik hoop Yummy dat je gewoon wil blijven in deze draad! En ik hoop ook dat iedereen elkaar de ruimte wil geven om ook te schrijven over de moeilijke dingen die we meemaken of meegemaakt hebben.

5. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

Helemaal mee eens maedra :) Iedereen die hier komt heeft zjn eigen verhaal, eigen verdriet en eigen onzekerheden. Die kunnen we hier toch gewoon met elkaar delen. Ik hoop dat iedereen gewoon blijft, en lekker verder kletst :)

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeetje meiden wat erg allemaal, we moeten elkaar toch steunen hoe dan ook.

Yummy hoop dat je terug komt

Me heel veel sterkte nogmaals

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Het zijn ook wel de hormonen denk ik hoor.. :)

8. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Hihihi, dat denk ik ook
    ;)

Geeft niets, daar gaan we allemaal nog veel meer last van krijgen!! Enne, nu jezelf weer heel gauw terug in de lijst zetten :D

-groepsknuffel- :D

Aloha, kom je ook gewoon weer terug?

9. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    nog even iets heel anders, kan me herinneren dat er iemand (rond kerst geloof ik) een niet heel ernstig, maar toch wel zorgelijk ivm zwangerschap, auto ongeluk had gehad en dat we daarna nog een aantal keer hadden gevraagd hoe het met diegene was maar geen antwoord kregen. nou heb ik gister 15 pagina's (en ik heb 80 berichten per pagina) doorgespit maar kan het niet meer terug vinden. Wie was dit en is diegene gewoon weer terug en heb ik dat toen gemist?

10. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

Dat was Kaatje1985!! Heb haar ook niet meer gezien, dus geen idee hoe het nu met haar gaat??

11. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    o ja kaatje, ik vroeg het me laatst ook af

12. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Zo het was zo gaaf! Zo mooi, hartje gehoord en het is 8 cm, we zijn helemaal in love. we willen niet het geslacht weten, het was gewoon voor de lol. Nou het was het waard. Zal morgen proberen te scannen dan kunnen jullie het zien.

13. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    Malle leuk dat het leuk was En dat jullie zo in love zijn was ook alles goed?

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    Mallle wat gaaf, ben benieuwd naar de foto,s

15. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Malle: Gaaf zeg meid! Super dat het zo mooi was :) Ben benieuwd naar de foto's :D

16. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    malle ik ben ook benieuwd :)

17. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ja ze had ook dingen na gekeken zo als hartje, en ze zei dat we ons niet zorgen hoeve te make over de 20 weken echo. dat is wel een gerust stelling. Het was gewoon zo super gaaf om het zo te zien bewegen haha

18. TrotseMama1993

Jan 28, 2012
    46
    6
    8
    Ik doe een thuisstudie en ik werk
    Nederland
    Wat leuk! ik ben ook 1 juli uitgerekent.
    Ik zal me zeker aanmelden op je hyves!

liefs

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik geloof dat ik toch moet bijlezen... van de laatste pagina snap ik helemaal niets. Ben een weekje weg en mensen gaan ineens niet meer schrijven omdat iemand iets verzocht heeft?

Nou... dat bijlezen komt op een ander moment wel.

Hier iig een leuke vakantie gehad, maar ook wel weer blij dat ik thuis ben :)

20. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Alles goed? Leuk Malle de echo, ben benieuwd naar de fotos

Mejosje hoe was je weekje weg?

Kim klapte net van de bank, hele bult op hoofd, zo zielig, tand door lip

Verder gaat het wel, koud he brrr