Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Kijk, ik ben dan 'een van hen die makkelijk zwanger wordt' maar mijn zwangerschappen hiervoor zijn zo rampzalig geweest, dat mensen niet begrepen waarom ik óóit nog zwanger wilde worden. Ik wil nu niet zeggen dat ik zielig ben of zo, maar wil me toch bij bovenstaand stukje aansluiten. En nu wil ik er persoonlijk niks meer over kwijt, zal er dus ook niet meer op reageren, want ik vind het doodzonde!
MadeInUsa: Hahhahahaaaa, wat grappig zoals je dat omschrijft! Je zorgt in ieder geval goed voor jezelf, doe je goed! Maedra: Dat zijn je banden. Die voel je bij een tweede sneller én pijnlijker. Ook de harde buiken kunnen eerder en pijnlijker optreden... Niet funny, maar wel normaal! Carpediem: Spannend! Hoop dat je kleintje er goed voor ligt SweetMarije: Oh, voor jou dus ook een spannende dag dan! Ik hoop dat jouw kleintje er ook goed voor ligt én, belangrijker nog, dat het hartje helemaal 100% in orde is! Loth: Ik hoop dat we geen jas meer nodig hebben als we 6/7 maanden zwanger zijn Poemi: oh dat is spannend zeg! Ben benieuwd hoe je er na morgenavond over denkt
Ik heb wel dat als ik van het zitten ineens te snel opsta, dat ik dan wel even een pijn scheut krijg. Oeh ik hou van jurkjes, daar ga ik ook zeker even kijken.
Ik ben uiteraard de meest linkse Met daarnaast mijn beste vriendinnetje met haar man en daarnaast (dus meest rechts) mijn man Maar dit is dus geen zwangerschapsjurk
Vandaag maar weer even een fototje gemaakt . En over de jurkjes ik spiek ook ff mee omdat ik 4 mei zelf ga trouwen en dan toch ook wel een leuk jurkje wil ipv een echte trouwjurk. View attachment 219225
Heey meiden, Tig pagina's terug heeft iemand een site geplaatst (geloof een Engelse site oid) die had echt ontzettend veel zwangerschapsjurkjes, lange jurken en ook galakleding en ook ontzettend apart. Ik weet alleen niet meer op welke pagina dit is geweest. Ik weet alleen dat ik toen dacht van oh wat ontzettend mooi en apart en wat veel keuze! Dusse...als iemand zich verveeld... Slaap lekker allemaal strakjes!
IC: mooi koppie heb je hoor De jurk staat je ook goed. Bij de steps jurkjes heb ik wel het probleem helaas dat zelfs in de grootste maat ik mijn boobs er niet in krijg. Normaal al niet en ze zijn nu alleen maar gegroeid (helaas... ze mogen van mij echt wel iets kleiner). Dat is dus het proleem met de meeste jurkjes die ik tref. Borsten passen niet en bij mijn heupen lubbert het. Er zijn maar weinig jurkjes gemaakt voor mijn figuur . En ik draag graag jurkjes, mijn tweede probleem Maar het gaat me vast lukken dus... en jurkjes.nl en die andere site ga ik dus zoeken.
ik kan geen andere site vinden. Wel echt alles doorgelezen... Daphne hoe gaat het nu tussen jou en je vriend? VERLATE REACTIE: kleding kopen voor de kleine... ik heb wel iets van petit bateau meegenomen uit la france. En het is roze... dus als het een jongetje is dan heb ik er niets aan. Ach er komen nog wel kinderen bij in mijn omgeving. Ducky Beau vind ik ook erg leuk. Ik houd ook van echt meisje-meisje kleding met veel ruches/roezeltjes?? etc. Al heeft mijn meid ook wel spijkerbroeken hoor. En ik koop zowel merk als hema/h&m en zara. Ik koop alleen wat ik erg mooi vind. Zo ben ik dol op imps en elfs, petit louie, ikks en beneton bv. Ralph Lauren en Burburry vind ik persoonlijk niet zo voor kleine baby's. Heb laatst voor mijn dochter een leren jasje van mcgregor gekocht, veel te duur... wel heel gaaf! Ik koop wel veel dingen via mp, maar eigenlijk bijna nooit kleding op een een of andere manier. Wel het skipakje van afgelopen wintersport. Dat was ook prima.
Sweetmarije ik ga voor je duimen hoor voor de echo. dacht dat jij een jongetje kreeg, hoe kom ik daar nou bij haha Ic je zag er mooi uit op de bruiloft Jas volgens mij had ik met de vorige zwangerschap een gewone jas in de winter, met paar knopen vast op gegeven moment. Zomer ook een gewone jas Wat een erg verhaal he op het forum, van die man die aan kanker is overleden. Zulke dingen grijpen me zo erg aan op dit moment. Ik zou het niet weten hoe ik alleen verder zou moeten pfff
Jeejjjjjj gevonden Had hem zelf als favoriet opgeslagen bedacht ik me ineens Maternity clothing | Maternity & pregnancy clothes | ASOS Dit is de jurkjeslink. Ik ga na een week doodziek thuis te hebben gezeten weer aan het werk strakjes....zal wel flink tegenvallen weer Fijne dag allemaal!
Heyy meisjes, Voor iedereen die vandaag een date met vk heeft, veel plezier! Ik ga zo maar eens douchen en aankleden want mag zelf om 09.10 verschijnen dus! Daarna lekker aan de gang op de toekomstige babykamer! Behang afhalen en spullen uitzoeken en opruimen (lees weggooien!) Lekker effectief dagje dus weer! Fijne dag allemaal x
Of je ziet er mooi uit op die bruiloft. Ik ga er nu maar is even uit, mezelf naar mijn werk huisje slepen, vanmiddag ga ik denk maar even kijken voor positie kleding, kam nog wel ebben met deze broek ien, maar ze gaan en beetje zeer doen in mijn onderbuik.
Je zag er mooi uit Ic. Ik vind alleen persoonlijk een witte jurk not done voor een bruiloft. Ik ben heel ouderwets daarin, haha.
Bevallings-&AfsprakenlijstJuli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 30 jan - Nursie 31 speciale hartecho 30 jan - vlinder13 controle vk 30 jan - Loth controle vk 30 jan - mejosje controle vk 31 jan - sweetmarije speciale hartecho 31 jan - Carpediem2010 Geslachtsbepaling 31 jan - December controle VK 31 jan - Meandor controle VK 31 jan - Chans controle vk 03 feb - Aloha wederom nieuwe gyn 04 feb - Wallie81 extra pretecho 2d 16 wk 06 feb - Kiera controle VK 06 feb - Nennie controle VK 06 feb - Meandor geslachtsbepaling 07 feb - Fietje86 controle VK 07 feb - December echo (Fontys HS) 08 feb - Mallle controle VK 09 feb - Daphne controle VK 09 feb - Labrador pretecho 10 feb - sas27 controle vk 11 feb - sas27 echo geslachtsbepaling 13 feb - Sassie81 20 weken echo 13 feb - Nennie Geslachtsbepaling 14 feb - mejosje gratis echo Fontys Eindhoven 15 feb - Sweetmarije 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 20 feb - Poemi controle vk 20 feb - mejosje geslachtsbepaling 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 23 feb - Labrador controle VK 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 01 mrt - tamendon 20 weken echo 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 06 mrt - mejosje 20 weken echo Spannende dag voor jullie Nursie, succes!
Zoo, dames. Fijn weekend gehad? Ik heb de 'discussie' van het weekend gevolgd, ben blij dat het over is en hoop dat iedereen gewoon gezellig mee blijft kletsen! (dat is het enige wat ik er nog even over wilde zeggen ). @IC wat zie je er mooi uit op die foto! Ik vind jurkjes bij andere ook altijd zo leuk, behalve bij mezelf! Ik heb het jurkjes probleem dus ook niet @iedereen die naar de VK moet; heel veel plezier! Ik mag morgen weer, heb er zin in!
Ha lieve meiden. Sorry, sorry sorry, ik heb het de afgelopen weken enorm druk gehad. Even kort hoe het met ons gaat. Alles is goed. Ook na het ongeluk. Morgen naar de vk. Aankomende donderdag ben ik 17 weken zwanger. Het lijkt me heerlijk om het kindje te gaan voelen, nu moet je er maar vanuit gaan dat alles goed is. 19 februari hebben wij de 20 weken echo. Ik ga heel veel lezen om te kijken hoe het met iedereen is. Liefs