Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mare

mare Actief lid

Oct 12, 2010
    197
    0
    0
    Daphne, dat is niet fijn met deze tempraturen!
    Meandor, ik heb het sinds ik zwanger ben juist heel snel warm! Tot vorige week gewoon in een najaarsjas naar buiten en de verwarming pas rond een uur of 3 aangezet gewoon op 20 graden, 17 graden in huis voelt op een of andere manier niet koud terwijl ik normaal echt de verwarming het liefst op 21 zet en dan onder een dekentje op de bank kruip.
    Tamendon en anderen, ik reageer echt zoveel mogelijk maar ik vergeet zoveel, het is echt ongelooflijk! Normaal ben ik een wandelende zakjapanner volgens mijn man. Hahaha. Verder dan 1 pagina kom ik dus niet maar het is absoluut geen opzet!

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    even een vraagje voor erkenning.. ik word smorgens wakker met een heel naar gevoel in me buik.. opgeblazen over me hele buik trekkend en heel zwaar.. herkent iemand dit? zijn dit harde buiken? of zijn dit de zogenaamde groeispurten? word er beetje paniekerig van... :( als ik het gevoel nie theb dan voel ik een bult in me buik.. is dat dan de baby die daar ligt of? voelt allemaal zo vreemd!! brrrrr

3. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier op kantoor al een hele tijd geleden geregeld dat ik naast de verwarming zit (en de knop om de verwarming te regelen :D). Dus daar ben ik heel blij mee, maar nog heb ik last van koude handen!

Thuis staat bij ons de kachel meestal op 18,5 of 19 graden en dan lig ik onder een dekentje. Dat is goed te doen! Zodra ik naar bed ga, gaat er een kruik mee. Ik krijg altijd koude voeten zodra ik in bed lig!

Als ik zelf mijn verhaal zo lees, dan denk ik bij mezelf.. jeetje je bent wel een apart geval :D

4. mare

mare Actief lid

Oct 12, 2010
    197
    0
    0
    Aloha, ik heb dat gevoel ook alleen dan juist als ik 's avonds naar bed ga! Ik weet ook niet wat het is. Ik zal het donderdag even aan mijn vk vragen.
    Chans, lekker hoor een plekje bij de verwarming daar zou ik normaal gesproken ook voor tekenen.

5. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hier ook altijd koud, zit op werk ook tegen verwarming aan als het kan haha.

Aloha ik heb dat idd ook alleen 's avonds, maar even na vragen ja bij vk.

Ik heb trouwens nu al denk zo'n 5 min krampen van onder, iemand hier bekend mee??

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    hmmzz... savonds klinkt ook logischer na een drukke dag.. ik heb vrijdag een afspraak met de nieuwe gyn ik vraag het daar maar even.. ben benieuwd wat jouw vk ervan zegt donderdag mare..

@malle, bedoel je kwa kramp als in naar de wc moet kramp? ik heb dat ook heel erg, sinds 3 weekjes iets minder maar heb gigantische pijnaanvallen dan en lijkt dan alsof me baarmoeder eruit krampt. zijn me darmen.. hier helpt activia elke dag en in de ochtend op nuchtere maag glas lauw water en veel vezels eten redelijk maar dat neemt niet weg dat ik alsnog om de paar dagen met tranen op de wc zit.. hele bevallingen zijn het hahaha je kan de pijn ook redelijk wegpuffen trouwens..

7. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Chans je bent zeker geen apart geval.. Of we zijn het samen! ;) Heb ook altijd een kruikje mee, anders geheid ruzie met m'n vriend. M'n voeten zijn altijd koud!! Vrouwenkwaaltje schijnt..

Aloha: gezellig, welkom terug! Kan denk ik beide wel zijn. Harde buiken voel je wel heel duidelijk, is je bm keihard.. groeispurt is bij mij meer zeurderig en trekkend gevoel overal maar wel een normale bm.. Althans, zo ist bij mij!

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    haha hier is de lichaamsthermostaat ook kapot hoor ;) ik heb het of heeeeeeeel warm, lees als nu de ramen open en tshirt aan offff ik heb het heel koud kachel hoog deken kruik vest brrr

en dat met koude voeten naar bed gaan verhaal herken ik! echt elke avond weer! apart he!?

ik heb momenteel trouwens steenkoude vingers haha maar dat heb ik altijd als het vriest.. Vaag!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    o en bedankt meandor!! :)

10. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    aloha, nee niet naar de wc gaan kramp, zit nu gewoon op een stoel en krijg dat kramp scheuten bij mijn vagina (SORRY) weet niet hoe ik het anders moet zeggen, het is nu ook wel weer weg, hmmm heel raar. Hahah zat er idd aan te denken, van nou dan moet ik straks die weeen nog verdragen, ow nee he hahhaha

11. Chans

Chans Actief lid

Aug 16, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft dat niet te maken met bandenpijn? Volgens mij heb ik zoiets een keer gelezen (zelf verder geen ervaring mee nog). Pijn die vanuit het gebied waar je baarmoeder ligt doorschiet via je vagina naar je benen?

Correct me if I'm wrong, wat ik zeg.. nog geen ervaring mee!

12. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    aloha welkom weer
    hier ook een probleem maar niet met zwangerschap *bloos*

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    hmmzz zijn je banden denk ik.. heb ook eens zoiets gelezen dat die ook steken in je vagina kunnen bezorgen.. ik heb welleens die steken in me liezen maar dat is van de bekkenbanden, volgens mij is het inderdaad wat chans zegt de ophanging van de bm.

14. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Daphne: probleem? Vertel..

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    dankuwel haha

maareh vertel!

16. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    is heel stom misschien maar hier helemaal geen zin meer in sex moet mezelf soms echt verplichten ik vind het lullig voor me vriend en vooral omdat ik er gek op was haha

17. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Ik heb (volgens de VK) vorige week last gehad van bandenpijn na het versjouwen van wat zware meubels (was ook niet zo slim)... dat voelde aan als felle steken in de onderbuik. Na wat dagen rustig aan gedaan te hebben is dat weg / heel veel minder.
    Wat warmte en kou betreft... kan me niet meer herinneren wanneer ik het nog lekker warm heb gehad de laatste tijd! Heb het hartstikke koud en het liefst zet ik de verwarming op 25!

Verder heb ik een vraagje over borstvoeding / kolven / en meer van die dingen. Ik wil straks wel borstvoeding gaan proberen te geven, omdat er wordt gezegd dat dat beter is voor het kindje. Naast de voordelen, hoor je ook wel veel minder positieve geluiden. Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben? Of al wat meer over weten? En die kennis en ervaring willen delen?

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    owwwwwwww hier ookal wekennnn geen seks! eerste weken hadden we beide geen zin, durfde niet haha mja beide geen zin is mooi makkelijk!

vorige week had ik weer eens zin en manlief ook.. maar au au au au au wat deed dat pijn!! leuk die betere doorbloeding daar maar ik vind het niks!!

gewoon met zijn 2e over blijven praten, het is nu eenmaal anders nu. is niet vreemd hoor!!

19. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

Oct 11, 2011
    1,046
    0
    0
    rotterdam
    ow dus dat pijn doen heb jij ook aloha ik dacht dat ik dat alleen had haha

20. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ow meid dat is heeel normaal! Hier ook amper! Gelukkig heeft m'n vriend dr ook minder zin in.. Knuffelen nu wel veel meer en dat is meer dan genoeg! :)

Anjeli: Ik heb mijn dochter 18 maanden borstvoeding gegeven en heb dit als ontzettend fijn en positief ervaren.. Dus als je vragen hebt, kom maar op!

Share This Page