Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh, we kunnen elkaar de hand schudden ;)
    Gelukkig begrijpt mijn vriend het wel enigzins (hij zou wel moeten!)
    Ik wil overigens alleen maar knuffelen... dus daar moet hij het maar mee doen!

2. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet echt pijn, meer een opgeblazen gevoel naderhand. Ik ga er maar vanuit dat het normaal is, maar ik weet niet of iemand anders dat ook ervaart?

3. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Mallle, het is inderdaad bandenpijn ik had het laatst ook een beetje t.h.v. mijn baarmoedermond in mijn vagina, de vk zei dat het heel normaal is.

4. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    pfff en ik maar denken dat ik de enigste was haha knuffelen doen we veel heerlijk samen op de bank en in bed ook heerlijk tegen elkaar aan

5. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Dan ist mooi dat je met dit soort dingen op t forum terecht kunt toch!? :D

6. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    zeker maar had zo iets straks ben ik de enige haha

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @dapnhe nee we zijn niet de enigste ;)
    @chans.. geen idee zover komen wij niet haha maar heb welleens een topic gezien over hoogtepunten die heel naar zijn erna..
    @anjeli.. ik heb nog geen ervaring dus geen idee! heb wel een boek over borstvoeding gekregen ondertussen en daarin aan het lezen en ik word wel positief over borstvoeding! ik ga ook op een borstvoedingscursus schijnt ook belangrijk te zijn.

8. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Hey Meander, wat fijn dat jij een positieve ervaring hebt. Want van al die minder positieve verhalen werd ik niet echt vrolijk. Vooral omdat ik hier en daar wat twijfels en vragen heb. Want wat moet ik me er nou eigenlijk bij voorstellen? De een heeft het over een vast ritme (lijkt me geweldig!) de ander heeft het over voeden op verzoek (niet echt een ritme dus en lijkt me "lastig"). En doe je dat altijd aan de borst, of kolf je dan ook af en geef je met de fles? Hoe gaat dat met kolven? Welk apparaat is prettig, wat zijn de verschillen? En hoe ga je in godsnaam verder met borstvoeding als je weer terug aan het werk gaat?!?!
    Eigenlijk zouden ze hier ook een "hoe overleef ik ..."-boek over moeten schrijven hahah!! Want ik zie weer eens allemaal beren op de weg!

9. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Oow een cursus... daar ga ik dan eens naar kijken of ze dat hier ook in de buurt geven. Lijkt me dan ook een handige plek voor al mijn vragen! Thanx!

10. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook amper zin. Man wel, dus voel me regelmatig schuldig. Als we het doen is het niet als vanouds. Heeft al voor de nodige tranen gezorgd...

11. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    hier voornamelijk tranen na de daad vanwege pijn of schuld tegen over mezelf

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    vaak worden sowieso zulke cursussen via je kraamzorg aangeboden.. wellicht eens contact met hun opnemen?

ik doe er eerst een van een particulier vrouwtje hier in de buurt die word aangeraden.. kost 20 euro voor 3 avonden. als dat nog niet voldoende is ga ik naar 1 van de kraamzorg hier die is 40 euro maar heeft inloopavonden waar je zovaak heen kunt als je wilt ook na de bevalling voor al je vragen enz..

13. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    even heel egoistisch:
    we gaan over 5 min. weg om zoontje van psz op te halen en af te zetten bij ian;s tante en dan om 1 uur (2 uur nl tijd) de hartecho en schijt hem echt 1000kleuren nu. ik hou me er maar aan vast dat er hopelijk niks is en ze misschien het geslacht kunnen zien!

carpe; ook heel veel succes vandaag, hopelijk ligt de beeb er gunstig voor:D

alle andere vk afspraken ook succes:D

ben hopelijk rond een uur of 4-5 jullie tijd weer online om het nieuws mee te delen!

14. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    sweetmarije heel veel succes zal voor je duimen

15. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Marije: Heel veel succes!!! Denk maar zo, straks heb je tenminste zekerheid!

16. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Sweet Marije, ook hier wordt voor je geduimd! Hopelijk is alles in orde.

17. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweetmarije heel veel s6 vandaag.

Daphne@ ook mij komt het bekent voor, en wij hadden paar weken geleden zelfs het probleem dat seks niet meer kon, hij paste er gewoon niet meer in :) haha, nu past het wel weer maar het gevoel is elke keer weer anders dan heel gevoelig dan juist niet, er valt geen pijl op te trekken.

Koud@ het is net of ik in de overgang zit, dan koud dan warm, dan weer koud hahahaha

Aloha@ welkom terug :)

andere dames die vk afspraak hebben vandaag heel veel s6
    en nogmaals sorry voor mijn berichtje we hebben een klote paar dagen gehad met veel stress.
    Zal dus wel aan mijn hormonen liggen :)

18. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Sweetmarije, veel succes straks !! Zal voor je duimen..
    Ook voor de andere meiden die vandaag echo hebben of controle, succes !

Hier ook al weken geen sex gehad. Hebben er gelukkig allebei nu even geen behoefte aan, komt vast wel weer.. Maak me er geen zorgen over.
    Nu voornamelijk heerlijk veel knuffelen met elkaar.

Ook hier een echte koukleum, kan het maar niet warm krijgen.
    Verwarming op 21 graden en dan nog koud hebben.

Manlief en ik gaan zaterdag shoppen voor de grote dingen als kinderkamer, kinderwagen, maxicosi etc. Erg veel zin in !! Ben benieuwd waar we mee thuis komen :)

19. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ow gelukkig maar, dan is het niks eega.

En hier ook al weken geen sex, schijnt er echt bij te horen. Hoorde trouwens ook dat er en periode komt dat het anders is,.dat je alleen maar zin hebt Haha

20. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @nursie wat een mooie echo,s! echt schattig

@summer leuk dat shoppen, weet je al naa welke winkel je gaat?
    in ieder geval veel plezier vast!!! :)

@meiden met een echo/vk veel plezier en succes vandaag!

Hier ook al weken geen sex, dacht dat ik de eenige wel zou zijn haha maar wel fijn te lezen dat het niet zo is ....
    Hebben jullie ook nog zo last van moeheid?

Deel Deze Pagina