2.5 week kan je nog niet positief testen.zou het kunnen dat je 4.5 week ben? Een paar dagen overtijd? In dat geval zit je natuurlijk sowieso goed in dit topic want dan ben je in juli uitgerekend
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Linda009 (2e kindje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - InCognito (3e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - Linda009 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Meandor afspraak Gyn 25 nov - Yummy intake en echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK en 1e vervroegde echo in ZH 05 dec - Labrador Intake + echo VK 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake Vk 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec- sas27 1 echo zkh 08 dec - Sassie81 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake +echo 13 dec - Fietje86 intake VK 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 1e echo en intake verloskundige 23 dec - Lilage intake VK 27 dec - vlinder13 tm echo bij vk Ik heb net dinsdag positief getest. Heeeeel blij Ik heb op de 18e een gesprek met de gyn staan omdat ik nog een beetje last heb van mijn ks van 2 jaar geleden. Ik hoop dat het allemaal geen probleem is dus nu ik positief getest heb. We horen het wel.
Ik denk dat je beter nog even 10 dagen kunt wachten en dan een test doen. Mocht deze dan positief zijn dan kun je het augustus topic aanmaken! Het lijkt mij overigens onmogelijk om dus 3 à 4 dagen na je eisprong al te weten dat je zwanger bent..
ow en alle ladies gefeliciteerd! Ik heb echt niet alles teruggelezen in dit topic. Ik haak gewoon vanaf hier in.
mejosje welkom, gefeliciteerd Ik was vroeg wakker, half 6, maar sliep al om half 10 ofzo. Dochter slaapt nog, zal zo wel wakker worden. Koud is het he brrr. Vanavond avonddienst geen zin in, is tot 23.00, ben dan kapot xx
Aloha: Veel succes vandaag! Hoe laat heb je de echo? Alle nieuwe zwangeren: welkom! Hier vanochtend voor het eerst moeten overgeven. Ik herkende het gevoel meteen: rillen, de hik en vervolgens spugen. Allemaal gal echt zoooo smerig! Gelukkig was het misselijke gevoel daarna meteen weg (net als tijdens de zw van mijn zoontje) en ik hou er dus maar rekening mee dat dit het vaste ochtendritueel gaat worden de komende weken. Vandaag maar slagroomijs kopen, dan eet ik daar 's ochtends een hap van en gooi ik dat er weer uit. Is lang niet zo vies als dat vieze gal! (Eersmakelijk allemaal haha)
Het yummy, Ik zie dat jij vandaag pas voor t eerst heb over gegeven...daarvoor ook niet misselijk geweest of wel? Ik maak me steeds zorgen dat ik niet misselijk ben maarja ben vandaag pas 5wekeb dus misschien logt t daaraan Pipi jaaaaaa idd allebei echo op 5dec, spannend!!! Aloha, succes vandaag!
yummy bah overgeven, had je er vorige keer lang last van? Vlinder wij gaan precies gelijk op. Met mijn dochter ben ik ook alleen rond 7 weken heel even misselijk geweest, had toen maar 1 x overgegeven
Vlinder: Met 5 weken merkte ik qua misselijkheid nog niets. Na de 6e week werd ik af en toe een beetje misselijk, maar dat was nog wel te doen. Sinds vanochtend (7 weken, 3 dagen) dus écht overgeven. Bij de eerste zwangerschap van mijn zoontje had ik hetzelfde, rond/na 7 weken werd ik zwanger en dat duurde tot 12/13 weken Dus ik ben bang dat ik nog wel een paar weken zware ochtenden heb!
Vernon: Jij hebt ook je tweede echo vandaag toch? Veel succes, hopelijk zie je een mooi kloppend hartje!
Ik had vanochtend ook weer even schrik. Bij mijn miskraam had ik de avod ervoor pittig gegeten. Veel gasvorming 's nachts en 's ochtends ineens veel bloed. Gisteren ook pittig gegeten (kan ik veel slechter hebben, doe dat dus maar niet meer), weer veel gasvorming en vanochtend een golf afscheiding in een rozekleurige onderbroek. Daar schrok ik met mijn duffe kop wel van. Niks aan de hand gelukkig! Heb het afgelopen zaterdag aan mijn zus verteld en haar kinderen weten het ook. Ik was in de verondersteling dat zij de rest van de familie voor sinterklaas niet meer zouden zien (dan willen we het vertellen), maar ik was even de verjaardag van mijn zus vergeten vandaag... Het kan dus zijn dat iedereen het vandaag al weet als de kinderen gaan praten, haha.Ik heb al gedroomd dat mijn tante heel stom reageerde... @ Aloha: Nogmaals veel succes. Hopelijk mag je vanochtend al.
jeeeeetje, moeilijk bij te houden zo veel geklets @Jessica, ben ook even benieuwd hoe dat bij jou zit...Ben je idd 4,5 week of is het een gokje dat je zwanger bent? Ik ben eigenlijk vooral chaggerijnig...heb de afgelopen dagen gesprekken gehad op school, veel te lange dagen en de kids slapen momenteel niet zo heel erg te gek Ik voel mijn bm, vooral na zo'n drukke dag...en ik denk vooral dat ik hormonaal reageer! Sorry omgeving!! Vervelend...maar goed.. overigens ik ben 29, werk in het onderwijs en heb 2 zoontjes van 2 en 3.....