Marije: Heel veel succes! Koud: Ik heb het al vanaf het begin dat ik zwanger ben koud. De verwarming staat op 21 graden en ik lig onder een deken(soms 2) Voordat ik naar bed ga zet ik eerst de electrische deken aan (als ik ga slapen wel weer uit) Steken: Ik heb het ook een aantal keren gehad dat ik steken van onderen heb. Geen idee waar het vandaan kwam, maar plezierig is het niet. Er is hier toch nog iemand op het forum die erg misselijk is/was en niet kon werken? Hoe is hjet met jou?
bedankt tamendon! Heel veel succes marije en nursie moest toch ook vandaag voor de hartecho? lijkt me zo zenuwslopend maar vind de gedachte die meandor net zei, dat je erna teminste weet wat hoe het ervoor staat wel een goede. ik duim heel hard dat je een grote geruststelling krijgt vandaag en lekker kan gaan genieten! want kan me voorstellen dat je dat pas echt kan als je weet dat het hart gezond is.. oeeh summer leuk!!! waar ga je heen om te kijken? heb je al een idee van wat je wilt? ik ben benieuwd naar jullie buikjes dames! ik zie jullie bijna nooit in het buiken topic...? sommige wel hoor! maar ben zoo benieuwwwd!!!
Ik geloof dat mijn vriend nog enigzins blij mag zijn, bij ons is het is het nog geen weken niet.. haha! Maar zal hem dus ook even vertellen dat hij geluk heeft! @Sas27 de vermoeidheid is bij mij wel minder. Lag eerst regelmatig na een dag werken al voor 19:00 uur in bed. Inmiddels houd ik het wel langer vol maar alsnog met vlagen. Zo heb ik een paar dagen dat het gaat en dan een dag dat ook werkelijks niks gaat eigenlijk... dus het is nog niet helemaal over! @Aloha ik zie bij mij nog steeds geen verschil qua buik. Dus heb nog niet de moeite genomen om een foto te posten! Heb wel steeds een opgeblazen gevoel/ enigszins pijnlijke buik dus wellicht gaat er wat gebeuren! @Summer1983 heel veel plezier met shoppen! Ik wil ook zo graag een hele dag shoppen, maar dan wel als ik weet wat het wordt dus misschien toch maar rond de 16 weken nog een echo plannen!
joepie voor het eerst dat me sprijker broek niet lekker zit. ik had al broeken die ik niet meer aan kon maar een bleef maar lekker zitten en nu zit hij niet lekker meer haha eindelijk
Summer: Wat leuk!! Waar gaan jullie heen? En al een beetje een idee wat je precies wilt kopen? Malle: Ja, dat klopt wel een beetje wat die seks betreft! hahaha.. rond de 20 weken had ik bij mn eerste juist heel veel zin.. moet er nu nog niet aan denken maar wie weet komt het weer terug! Sas: Niet meer zo hysterisch moe als in het begin, maar nog steeds niet heel veel energie.. Daphne: Weer zo'n mijlpaal, ha.. heerlijk! Ik heb net de blije doos opgehaald.. (belachelijke naam, om het even plat te zeggen.. is mn doos helemaal niet blij ) Maar wel leeeuuukk!!! Zaten niet heel veel bijzondere dingen in, maar toch, het gaat omt idee! Ook nog een hele mooie broek van mamalicious gekocht, met die 20%korting.. jeej! Nog even over die borstvoeding. Kijk, iedereen heeft andere ervaringen.. en je kunt wel afgaan op de ervaringen van anderen, maar dat zou ik niet doen. Maak je eigen ervaringen.. Zorg dat je een cursus doet, heel erg belangrijk!! En als je vragen hebt www.borstvoeding.com echt een hele fijne site waar ik veel aan heb gehad! En uiteraard sta ik ook altijd open voor vragen
hahaha go dapnhe!!! en ik merk het al meandor word mijn vraagbaak over bv!! wat zat er in de blije doos!! wel vroeg!!!!! ik had vorige week al de felicitas zwanger doos.. difrax speen flesje van onbekend merk en heel vreemd gevormd haha en wat folders en boekjes en een blauw knuffeldoekje.. handig ook zo in het blauw haha
trouwens... we zitten bijna op de 5000 berichten..dus deel 2 moet bijna geopend worden!! noemen we die weer gewoon uitgerekend in juli van het jaar 2012? of word dat gewoon juli 2012 mama's ? hahaha waar een mens al niet aan denkt he!!
Haha, ik krijg toevallig net een mailtje dat ik de Felicitas zwanger doos mag afhalen. Even kijken of dat vanmiddag nog lukt, het blijft toch altijd leuk gratis dingen
Wat gaan we lekker snel! 5000 al bijna, jeetje..! Maak dr maar wat leuks van zou ik zeggen.. De inhoud.. uhmmm.. Een spuugdoekje, slinger van de fabeltjeskrant, speen van difrax, tijdschrift over de geboorte, ladinkje new born luiers, aventfles, 2 paar sokjes, sudocreme, wasmiddel, ennnn.. 2 blikjes bier!! haha.. woeeeee.. heb ze al in de koelkast staan!!! Helaas ook een shitload aan reclame van flesvoedingfabrikanten.. dat vind ik dan weer heel erg jammer! Lekker pro-borstvoeding maar niet heus.. fles/speen/reclame.. goh.. doe dr dan leuk wat zoogcompressen in ofzo! En Aloha: ik help heel graag.. heb er zelfs over gedacht om vrijwilliger te worden bij VBN.. wie weet.. ooit!
oeeeehh bier?!!!!!!!!!! alchohol vrij neem ik aan haha of ist voor papa? in de etos doos zat trouwens ook nog wat kortingsbonnen voor oa miss etam en h&m en buikzalfgedoetube zijn er nog meer dozen en dignen trouwens om aan te vragen?
zie hem meandor!!! hier even een link WE KLETSEN VERDER IN DEEL 2!!!!!!!!!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/333174-juli-2012-mammas-deel-2-a.html
Word dit dan echt t laatste bericht hier??!!! Hihihi ik ga verder lezen bij jullie dames in deel 2! Ps carpediem gefeliciteerd met jullie 2e meissieee