Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Aloha; gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Geniet ervan meid

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @Aloha, het zegt me idd niets at3. Maar goed nieuws is leuk nieuws om te horen! Super!

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Aloha: Wat een gweldig nieuws!!

4. pavera

pavera Lid

28 jan 2009
    13
    0
    0
    Coordinator Facilitair medewerker
    Rotterdam
    Aloha: wat een top nieuws, gefeliciteerd!
    Geniet ervan:D

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    vanaf welke week gaan jullie spulletjes voor de beeb kopen?

6. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Hey hallo,

Tijd niet meer hier geweest. Maar wil nou weer wat actiever gaan lezen en schrijven hier.
    Hoe is het met iedereen ?
    Ik heb nog steeds steken in mijn buik en ben wat eerder moe dan normaal en verder helemaal nergens last van.
    Als ik veel doe op een dag (en ik kan soms wel heel erg actief zijn) voel ik dat aan mijn buik. Alsof ik al last heb van harde buiken. Ik ken dit gevoel helemaal niet. Ik geef er maar aan toe, ookal vind ik dat soms wel moeilijk. Ik ben echt een bezige bij en heb geen tijd voor gemiemel haha.
    Ik krijg 30 november de eerste echo en 1 december de intake. Beetje vreemde volgorde, maar het kwam net zo uit. Ik ben nou toch al een bekende daar, dus die intake vind ik niet zo heel erg spannend haha.
    Aloha, trouwens gefeliciteerd met het goede nieuws. Gelukkig kun jij nou al wat meer genieten.

7. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Maudje, ik dacht dat je weg was hihihi hoorde niks meer van je!;)
    Raar je as je nergens last van hebt... Hihi ikke ook...alleen idd iets eerder moe maar da ist wel eig...heb jij ook
    Geen last van je (.)(.)?! Ikke niet (meer) namelijk...

Liefs vlinder

8. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Wat krijgen jullie allemaal snel een echo?
    Ik krijg die pas met de 10 weken pfffff.

Aloha@: fijn dat het goed nieuws is.

En bij wie begint er al wat buikje te groeien?
    Hier s,avonds een hele dikke buik en s,morgns weer weg

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Labrador...vanaf week 16 ofzo:) dan ga ik een eerste inkoop doen denk ik:)

Denk voorlopig nog nergens aan, behalve aan mijn erste echo..

@maudje, in praktijk waar ik bekend ben is t standaard eerst een echt, daarna een intake...bij mij zit daar ruim een week tussen..

Ik word echt zo akelig van mezelf, ben de hele dag al knal chagge! Zo ontzettend oneerlijk voor mijn kinderen, ik ontplof om het minste of geringste...Gelukkig een super lieve buuf (ook zwanger, 16 weken met dezelfde klachten) die aanbood mijn oudste op de psz op te halen, zodat ik met mijn jongste even naar bed kon.,..Was ik schijnbaar vreselijk aan toe, want heb zo 2 uur geslapen!

10. me83

me83 Niet meer actief

ik krijg ook pas vanaf 9 weken een echo.. maar aan de andere kant.. dan is het ook hopelijk niet zo zoeken naar een hartje ook.. vaak rond zes weken is het maar gokken of het al klopt of niet.. dus wel wat meer zekerheid..en ben tochwel meer voor de uitwendige echo dan inwendig ahahha..

dat band gevoel aan de buik heb ik ook.. soms echt met vlagen.. heel raar..

en misselijk nu ook wel.. maar wat er altijd in gaat is crackers met kaas of een tosti.. appel was geen goed idee ahhaha

@kopen.. ik kijk wel al rond maar koop nog niks.. wil pas na de 12 weken echo iets gaan kopen(al heb ik wel wat pakjes liggen die ik van s.moeder heb gekregen,een babyfoon(gratis bij ouders van nu actie).

kamertje is wel leeg.. volgende week nog 1 wandje witten(nieuwbouw wat nog neit af is) en daarna wandje behangen.. word lichtgrijs en heb ik al in huis.. plintjes moeten nog.. voor de rest alleen de inrichting enzo.

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @Tamendon, ja, vind ik dus ook! Ik krijg er normaal gezien 1 bij 10 weken, maar das een weekje vervroegd omdat mijn hubbie anders niet mee kon...Bij ons ist standaard tussen de 10e en 11e week...Als t zover is ook wel t leukst hoor, dan zie je tenminste echt iets! Wachten duurt sowieso lang, hihi

Enne buikje? haha, zo snel, neej, denk dat ik daar nog even op moet wachten...tis wel mijn derde, maar heb niet t idee dat het heel snel zal gaan, ben benieuwd! Ja, 's avonds wel opgeblazen, maar im kan dan ook nog maar 1 keer in de 3 dagen naar de wc bedenk ik me nu, dat schiet lekker op:)

Dat van die buikpijn herken ik ook! Drukke dagen achter de rug en dan voel ik einde van de middag mijn buik goed...teken dat t groeit en dat ik eeeeeeven moet proberen te relaxen:p

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @labrador: Wij hebben natuurlijk al veel spullen... maar bij de eerste ben ik ook pas begonnen na de 20 weken echo. Ik denk dat ik dat in dit geval weer ga doen met dingen die ik nog graag wil hebben voor dit tweede kleintje.

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    mejosje, ja, veel spullen hier ook al in huis...hoewel ik veel heb weggedaan, zzzoooonde!

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb een paar dingen uitgeleend... maar goed... de 9e maand is nog wel heel ver weg :s

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    haha, ja, heul ver:)

Ik heb al 2 kinderwagens aangeoden gekregen, dus dat komt wel goed...een box nog op zolder staan, dingen uitgeleend...vooral veel kleertjes weggedaan...maar goed, ik ben echt een gruwelijke marktplaats hobbyshopper!!!!

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    jouw dochter en mijn jongste zoon schelen niet veel zie ik! zij is van 13 november? Hij van 4 november:)

17. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hallo meiden,

@ Aloha, wat goed nieuws, fijn dat de echo goed was !

@ Vernon, wat super al een mooi kloppend hartje !

@ Incognito, wat fijn dat de echo er goed uitzag, nu op naar een mooi kloppend hartje !

Hier nog helemaal geen buikje te zien. In de avond soms wat opgeblazen gevoel, maar niet noemenswaardig.

Hier ook iemand die een super kort lontje heeft. Kan helemaal niks hebben..

Spullen voor de kleine kopen wij ook pas later, rond de 16 weken ongeveer.. Eerst maar een goede echo met een mooi kloppend hartje.

Hier zitten de nachtdiensten er gelukkig weer op. Merkte wel aan mezelf dat ik er meer moeite mee had, was zo onzettend moe.
    Hebben jullie ook dat het ene moment de symptomen meer aanwezig zijn dan een ander moment ?
    Heb vandaag wat minder pijnlijke borsten, maakt me dan gelijk alweer onzeker. Ook omdat dit 1 van de weinige symptomen is die ik heb..

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Idd... net 2! Gelukkig nog niet in de echte peuterpubertijd.
    En deze kleine wordt nummer? (ja sorry ben eenmaal nieuwsgierig)

Ook veel kleertjes weg gedaan al... maar goed, dat levert op dat ik weer allemaal nieuwe dingen kan kopen ;) hahaha ik shop ook erg graag. Dochterlief "stikt" ook bijna echt in de kleding.

19. vernon

vernon Niet meer actief

Vroeg al een echo;

Ik vind het heel fijn, maar ik heb dan ook nu al 2 voorbeeldige echo's gehad waar allemaal geen twijfel aan zat. Voor mij is het heel fijn om het te kunnen ZIEN, dat geeft meer besef, ik heb natuurlijk geen seconde gehad om me ergens op voor te bereiden.

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Fijn hoor zo vroeg al een echo.

Ik ben benieuwd bij mij morgen. Ik denk dat je eigenlijk nog niets kan zien voor de rest. Het is immers niet meer dan een speldenknop. Maar goed heb de afspraak bij de gyn dan ook gemaakt al meer dan een maand geleden voor een controle baarmoeder niet om een speldenknopje te zien ;). We zien het natuurlijk allemaal wel morgen.

Heeft iemand al wel eens zo vroeg een echo gehad?

Deel Deze Pagina