@vernon, tuurlijk vroege echo is ook fijn, zou er ook geen nee tegen zeggen hoor....maar als je dan toch moet wachten is een goede reden zoeken wel fijn he, hihi @mejosje, dit is nummer 3...Ik heb nog een jongen van 3 (wordt in maart 4)
Vlinder ik heb wel last van (.)(.). Maar niet heel veel, af en toe wat gevoelig. Lilage mijn jongste is 17 maanden en toen werd er nog geen echo met 8 weken gemaakt, pas met 11-12 weken. Dus misschien dat ik het daarom vreemd vind ofzo
Mijn buikje begint ook wel iets te groeien...maar idd vooral s'avonds....loop de hele tijd met de broek open s' avonds hihi. Wij hadden eigenlijk besloten om te stoppen. Wilde diep in ons hart wel 3, maar toch besloten bij 2 te stoppen. Alles weg gedaan, maar dan ook echt alles. Kinderwagen, kleertjes, speelgoed, etc. Ochja goede reden om alles nieuw te moeten kopen, ben ook een shop-a-holic en vooral voor de kids haha.
Ha dames, Kom ook weer even bij jullie mee kijken en kletsen. Was volgens mijn eigen bereking 29 juni uitgerekend maar vandaag een echo gehad en ben terug gezet naar 8 juli. Las af en toe al met jullie mee, en probeer het bij te houden. Dit weekend een weekendje weg dus dan ben ik er niet veel.
bij worden er echo's gemaakt wegens mijn verleden. Ik zou het niet erg vinden om te moeten wachten tot de 10 weken als ik niet mijn verleden had. ik riep altijd dat ik niet voor de 7 weken meer een echo wou maar in mijn geval moet dat. er moet bij mij sowieso een zwangerschap geregistreert worden zodat zeker is dat de hcg van een nieuwe zwangerschap komt steeds. lang verhaal moeilijk moeilijk. hier ookal een giga buik had ik bij de 1e zwangerschap* ookal snel. nu gaat het weer snel komt oa doordat me lichaam al een jaar lang wel zwanger niet zwanger wel zwanger niet zwanger enz is. moet echt positie aan iets anders past echt niet of doet erg pijn en knapt savonds uit elkaar.
Gek genoeg wist ik hierdoor bij de oudste 2 dat ik zwanger was, nog vóór NOD, nu nog nergens last van Ik dóe daarentegen wel hele rare dingen....
Ik heb wel een kort lontje, obstipatie... gister hoofdpijn en ik heb nog af en toe last van mijn ks van de eerste. Dat laatste had ik ook al voor ik zwanger werd en daarom de afspraak bij de gyn omdat het niet normaal is.
Lilage: Ik zet ineens mijn theeglas/koffiemok etc gewoon op de bank, gewoon op het zitvlak neer Terwijl ik dat MrIC altijd verboden heb (hebben een stoffen bank, ben veel te bang voor vlekken) en ik leg mijn sleutels op de vreemdste plekken neer, terwijl we daar gewoon een vaste plek voor hebben. En eh.... ik wilde de fles van mijn zoon opwarmen in de afwasmachine tjah.........
hihi over obstipatie...ik kwam er vanmiddag achter dat ik al 2 dagen niet meer gescheten heb hahaha, vandaar dat t soms eens opgeblazen voelt... Wordt tijd dat ik weer eens moet
whahaha oncognito, uiteindelijk wordt de fles daar wel warm in, maar of de melk er lekkerder van wordt?
Nou, uiteindelijk kreeg hij warme melk uit de magnetron hoor Dames met obstipatie: 's Ochtends 2 glazen warm water drinken vóór je ontbijt, doet wonderen. Werkt dat nog niet, dan is gebroken lijnzaad DE OPLOSSING! Werkt als een tierelier.... 2 Zwangerschappen nodig gehad, nu gelukkig niet!