Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    wat grappig, ik dacht net aan thuisbevallen:p hier verschilt het per regio maar de meeste vrouwen bevallen in het ziekenhuis. Volgensmij rond de 90% Maar toevallig woon ik net in een regio waar thuisbevallen wat populairder is en het ook gestimuleerd wordt. (veel regio's hebben geen verloskundigen die naar je huis komen, zitten allemaal aan het ziekenhuis gekoppeld)
    ik begin nu heel erg te twijfelen. zou wel heel fijn zijn als ik thuis kan bevallen, MAAR ze hebben hier om de hoek net een splinternieuw 'kraamhotel' en bevallingsziekenhuis (of hoe dat ook heet:p) geopend compleet met op alle bevallingskamers een 'birthingpool' en eigen badkamer en het ziet er allemaal heel mooi uit dus dat is ook wel aanlokkelijk.
    maar als dit beebje net zo eigenwijs is als jamie dan duurt het toch tot 42 weken en word ik weer ingeleid en dan moet het wel in het ziekenhuis:p we'll see!

2. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

oei , klinkt wel heel erg luxe zeg
    hoe ben je eigenlijk in engeland beland

3. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    en hebben jullie daar al over nagedacht, thuis of in het ziekenhuis?

4. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ik moet in het ziekenhuis bevallen om meerdere redenen

mijn 1 ste zoontje was te vroeg
    mijn 2 zoontje lag dwars dus ks
    ik heb hoge bloeddruk ( onder controle)
    en ik ben te zwaar , dan mag je niet thuis bevallen

al met al geen keuze dus ;)

5. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik meld me ook aan! Had me ook al bij het andere topic gemeld, maar dat kon ik echt niet bijhouden.
    Ik heb afgelopen vrijdag getest en denk dat ik ongeveer 9 juli uitgerekend ben. Ik heb al een zoontje van 4.
    Wat spannend sweetmarije, wachten tot de 20 weken echo.
    Ik ben zelf de vorige zwangerschap ook niet onbezorgd doorgekomen, niet omdat er iets gezien was op een echo ofzo maar ik was gewoon heel bang dat er iets mis zou gaan. Ik heb er nu wel vertrouwen in, bedank me maar dat ik toch niet weet hoe het gaat lopen dus dan kan ik maar beter positief erin staan!
    Hebben jullie veel kwaaltjes? Ben zelf een beetje misselijk de hele dag en gevoelige borsten, verder nergens last van.

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ooo dat klinkt heeeeeeerlijk!! ik zou ook het liefst in een mooi kraamhotel bevallen. Ik gok dat ik sowieso in het ziekenhuis moet en stiekem wil ik dat ook liever eigenlijk. woon in een dorp stukje van het ziekenhuis af en wil liever niet op het laatste moment nog in een ambulance ofzo een stuk onderweg zijn.

In mijn oude woonplaats waar ik momenteel nog bij de gyn loop is wel een mooie kraamafdeling, gewoon complete appartementen waar je mag verblijven met bad ect. hier heb ik er geen idee van eigenlijk.. eerst maar eens zover komen dat ik daaraan durf te denken ;)

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Uitgerekende datum & Afspraken lijst
    Juli 2012 Mama's to be!

Uitgerekende datum:

01 juli - Linda009 (2e kindje)
    01 juli - Djonna (1e kindje)
    02 juli - Yummy (2e kindje)
    08 juli - Sweetmarije (2e kindje)
    09 juli - Pipi (2e kindje)
    10 juli - vernon (1e kindje)
    13 juli - Aloha (1e kindje)
    13 juli - spinnekop (3e kindje)
    15 juli - Maudje (3e kindje)

Afspraken:

11 nov - vernon 1e echo
    14 nov - Djonna POP-poli
    17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo
    18 nov - Djonna 3e echo
    22 nov - Sweetmarije VK
    25 nov - Yummy Intake en echo
    01 dec - Djonna VK
    01 dec - spinnekop 1e echo

8. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil in het ziekenhuis bevallen, net als de vorige keer. Thuis lijkt me super, maar ik ben er niet helemaal gerust op.
    Misschien ga ik ook wel voor een ruggeprik dit keer...

9. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aloha, bedankt voor het toevoegen!

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik zou niet weten of ik een ruggeprik wil.. denk het niet heb oa 1 van me miskramen met weeen doorstaan en werd me vertelt dat ik toen meer pijn gehad zou hebben dan bij een bevalling.. dus denk dat ik het wel aankan.. maar goed je kan altijd nog schreeuwen om een ruggeprik toch ;)

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ik zit ook al in het andere topic maar wil me hier ook melden als dat mag? Volgens echo vandaag in zkh ben ik 10 juli uitgerekend maar ik hou het voorlopig op m'n eigen berekening van 7 juli. Ze hebben geen meting gedaan bij het zkh dus termijn was aan de hand van wat ze zag. Het is ons 2 kindje, maar m'n 3e zwangerschap. 6,5 week geleden ben ik geopereerd aan een bbz dus vandaar nu een echo met 5,5 week.

12. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Ik weet zeker dat ik thuis wil bevallen......dat zou de ergste nachtmerrie voor mij zijn om in het ziekenhuis te bevallen. Dat is het enige waar ik bang voor ben geweest. Zoals jullie begrijpen ben ik dus 2 keer thuis bevallen....geweldig is dat. Je kunt zelf bepalen wanneer je bezoek krijgt, je bent gewoon in je eigen omgeving.
    Ik ben weer misselijk als ik honger heb en niet eet. Dit had ik bij mijn dochter ook. Verder ben ik heel erg moe.
    Mijn 2 zwangerschappen zijn super verlopen...dus ik ga voor nog een geweldige zwangerschap....het is zo heerlijk om zwanger te zijn.

13. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    hai dames,

bij deze meld ik mij voor de juli-lijst!
    volgens mijn berekeningen ben k op 10 juli uitgerekend. 1ste kindje, zwanger in ronde 3.

hebben jullie al klachten? ben namelijk erg misselijk, gelukkig (nog) niet overgeven, maar wel steeds maagzuur....... verder heeeeel moe en heb de hele dag honger, maar das dus niet echt fijn als je misselijk bent.

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    #54 Aloha, 8 nov 2011
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
    Uitgerekende datum & Afspraken lijst
    Juli 2012 Mama's to be!

Uitgerekende datum:

01 juli - Linda009 (2e kindje)
    01 juli - Djonna (1e kindje)
    02 juli - Yummy (2e kindje)
    07 juli - Poemi (2e kindje)
    08 juli - Sweetmarije (2e kindje)
    09 juli - Pipi (2e kindje)
    10 juli - vernon (1e kindje)
    10 juli - Sassie81 (1e kindje)
    13 juli - Aloha (1e kindje)
    13 juli - spinnekop (3e kindje)
    15 juli - Maudje (3e kindje)

Afspraken:

11 nov - vernon 1e echo
    14 nov - Djonna POP-poli
    17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo
    18 nov - Djonna 3e echo
    22 nov - Sweetmarije VK
    25 nov - Yummy Intake en echo
    28 nov - Poemi Intake VK
    01 dec - Djonna VK
    01 dec - spinnekop 1e echo
    08 dec - Sassie81 1e echo

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @Poemi, tuurlijk mag dat! welkom hier!
    weet je al wanneer je weer een echo krijgt? of hoor je dat bij de vk de 28ste?

@Maudje, het lijkt me ook heerlijk hoor thuis.. maar toch het het feit dat het ziekenhuis niet om de hoek is maakt me toch nerveus denk ik dan..

@sassie welkom! gefeliciteerd! Hier ookal klachten hoor.. naja klachten.. ik vind het niet erg haha maagzuur heb ik ook veel, ik heb vorige keren daar anta gel voor gekregen ( vrij vekrijgbaar bij apotheek) dit is een drankje en werkt echt geweldig! Verder ook veel misselijk al is het vandaag wat minder dan gister bv. Ik heb vanavond wat spinazie gegeten en dat is erin gebleven. Ik kokhalz gigantisch veel en heb gister ookal gespuugd. Me buik is al al het groeien ( heb ik elke keer ) op me profiel staan fotos of anders in het juli buikjes topic bij zwangerschapsclubs. verder heb ik zodra ik lig heel erg last van me liezen en bekken dus ik slaap rechtop met een kussen onder me knieen nu. O en me borsten zijn heel groot en gespannen en pijnlijk. En ik eet augurken, heel cliche!

16. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    owja, kheb 8 december mn 1ste echo!

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb het erbij gezet sassie!

18. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    aloha: dankjewel! en iedereen natuurlijk ook gefeliciteerd!

wordt al misselijk als ik alleen al brood ruik, das vrij lastig, je moet toch iets eten en heb altijd al een snelle spijsvertering en nu dus nog meer honger.... maar eten is niet fijn, dus bloedsuikerspiegel vliegt alle kanten op. hoop dat het hierbij blijft, dan red ik het denk ik wel. hoewel het natuurlijk wel op gaat vallen op mn werk als ik ineens hele andere dingen ga eten dan brood :)

ach ja, het hoort erbij.
    die antagel, wat is dat en kan je dat de hele zwangerschap gebruiken? is het in de 1ste 3 maanden veilig? en moet je dat eerst vragen bij je huisarts?

19. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    En reken maar dat dat moment komt...:$
    Maar ga me daar nu nog niet druk om maken.
    Wat kun je bij jou al een buikje zien zeg! Ik heb van mezelf niet een hele platte buik, maar ik geloof niet dat je nu iets kunt zien.
    Heb wel een stralende huid, ook niet verkeerd;)

20. Linda009

Linda009 Lid

18 okt 2011
    71
    0
    0
    Ik werk 3 dagen en daarnaast lekker thuis bij mijn
    NULL
    Wat leuk zeg dat er steeds meer datums bij komen,
    Ik zal eens kijken of ik erachter kan komen van die hyves, dat is wel wat overzichtelijker voor ons allemaal misschien?

Misschien leuk om allemaal onze echo's te laten zien?
    Dit is de mijne: met 5 weken en 2 dagen... maar we zagen nog geen vruchtje dus we zitten nog een dikke spanning of alles goed is!

Deel Deze Pagina