ik had die menst. krampen ook tot begin week 5. nu ookal hele week niet gevoeld. normaal dus denk ik.
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46226-albums8301-picture47323.html mijn echo van gister. zie onderschrift foto voor uitleg.
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 10 juli - Cybi (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - InCognito (3e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Meandor afspraak Gyn 24 nov - Aloha 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 02 dec - Danilo1e echo + intake gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec- sas27 1 echo zkh 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 3e echo + gesprek gyn 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 22 dec - Wallie81 intake+1e echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK + 10w echo 27 dec - vlinder13 tm echo Ben dus bij de gyn geweest, dit was nog een afspraak die stond dus voordat ik wist dat ik zwanger was. Iets verdikt slijmvlies is te zien en een heeeeeeeeeeeeeel klein puntje. Niet eens een speldenknop te noemen en bijna zelfs voor het getrainde oog niet waarnembaar... laatste dus niet helemaal het geval, want de senior dokter kon het wel zien, de junior niet. Voor de rest lijkt er een cyste aanwezig te zijn in de uithoeken van mijn ks. Heb een nieuwe afspraak om de cyste te volgen tijdens te zwangerschap. Kijken of het invloed heeft en of eer dus nog iets op korte termijn ook aan gedaan moet worden, dus daar is een nieuwe afspraak voor gemaakt.
cyste zullen ze niets aan doen nu gok ik. teminste lijkt me logisch. goed dat ze de cyste nu gaan volgen. neem aan dat je over 3 weken ofzo pas weer een echo hebt?
@mejosje, ik had de vorige keer ook een echo bij 4 weken en een paar dagen. Toen ook alleen een zwart stipje. Heb je ook last van die cyste?
hey meiden, ik krijg 7 december een termijnecho in het ziekenhuis. Was meteen zwanger na curretage dus vandaar nog de check bij het ziekenhuis. ze gaan er van uit dat ik nu ongeveer 5 weken zwanger ben....en hoe vaag het ook klinkt maar sinds ik het weet (nu 5 dagen) voel ik me toch een partij beroerd: misselijk en vooral heel KOUD!! en dan heb ik het over binnen, met de verwarming aan en een dekentje op de bank. zijn er meer meiden die dit herkennen??
denk bijna iedereen tinkerbell ik heb het ook steeds koud en dan ineens bloedheet.. vandaag loop ik hele dag al in een hemd haha
Omdat ik in eerste instantie last had, stond vandaag de afspraak... dus ja had er wel last van. De afgelopen week nog geen last van gehad. @aloha: idd over 3 weken mag ik weer.
Bedankt voor het toevoegen!! voor degene met een mooie echo, gefeliciteerd!! Hier is de buikpijn ook herkenbaar hoor, hoewel het tot nu toe wel erger is dan bij mijn eerste zwangerschap. En voor iedereen die het zo koud heeft, dat ligt echt niet aan het weer in nederland. Het is hier 25 graden maar aan het eind van de dag als ik moe ben heb ik het zoooooooo koud!!! Nou fijne avond voor jullie, ik ga hier de middag in Helaas deze week niet the voice, maar ik mag niet klagen. Groetjes.allemaal!!
Hee meiden Hier geen last van koud hebben eigenlijk. Krampjes worden bij mij ook al minder. Paar keer beetje misselijk gevoel gehad, alsof ik in een kermisatractie had gezeten Fijne avond allemaal., en cybi fijne middag
hi meiden, was ik weer ff bijgelezen vandaag maar niet heel veel zinnigs te melden eerder, maar nu toch ff een poging wagen. vanmiddag heb ik het voor elkaar gekregen dat zoonlief rond 2 uur ff ging slapen dus ik ook plat, hebben we heerlijk samen tot na 5en geslapen hadden we dus even nodig! en ik had het me toch een potje koud vanmiddag... sinds gister kan ik ook niet mer op mn buik slapen en dat is normaal mijn favo slaapstand maar betekend dus dat er toch echt wat aan het groeien is daar, het voelt ineens alsof ik op een bolling lig. ook op mn rug lukt nu al niet meer, dan word ik toch een potje beroerd! iedereen al vast een fijn weekend, weet niet hoe veel ik op zp kan zijn dit weekend want wil leuke dingen doen met mn boeffie. vriendlief werkt 's zaterdags en voetbalt zondags (en werkt ma tm vrijdag ook en is pas rond 8, 9 uur thuis, je gaat je bijna afvragen hoe wij in godsnaam een kindje hebben kunnen maken we zien elkaar amper)
Hoi meiden, Ik wil me graag toevoegen als het mag. Ik heb gisteren een test gedaan waaruit bleek dat ik zwanger ben. We zijn super blij. Wel lastig om niks te zeggen tegen de buitenwereld. 15 December eerste echo. Volgens de berekeningen 5 weken zwanger. Op test 2-3 weken. Spannend hoe het allemaal zal gaan. Lijkt me gezellig om elkaar op de hoogte te houden. Ik heb nog geen klachten wel wat maagzuur en wat steekjes in liezen. hoe is het met jullie hoe lang weten jullie het al?? In iedergeval allemaal gefeliciteerd!!! Groetjes Nursie
Hier ook steeds koud. En misselijk sinds gisteren Bleh! Verder weinig zin om wat te doen, zou t liefst gewoon lekker met een boek en laptop in bed liggen, tussendoor wat slapen, maar verder niks hoeven haha. Heb vanmiddag t huis maar eens gepoetst, kon moeilijk de hele dag niks doen. Kan niet zo goed de puf vinden om ijverig mee te kletsen, maar zal mn best doen.
Op m'n buik slapen wil hier ook niet, ligt ook niet lekker voor mn maag. Met schoonmaken steeds bukken was ook niks waard. @nursie, ik heb hier 1 dag voor NOD getest dus weet het nu 3 weken. Qua omgeving weet nog zo goed als niemand het.
Hee meiden, Heb het ontzettend koud nu dus lekker een trainingsbroek aandoen. Mijn ventje is lekker een mac flurry pepernoten halen. @ Red88: ik hen op de dag NOD negatief getest en 7 dgn overtijd pas positief getest.
@nursie, ik weet het sinds dinsdagmiddag... ik heb 5 dagen voor NOD getest (was een beetje ongeduldig ) Doorslaggevende factor om een test te doen was niet mijn ongeduld pur sang trouwens maar dat ik last had en nog steeds heb, van obstipatie. Dat heb ik anders nooit. Het was een vaag streepje di, wo ochtend voor de zekerheid weer een testje om te kijken en toen kon ik er al niet meer omheen, hij stond er echt.
@Nursie, o das laat zeg!! Maar heb daar zelf geen ervaring mee. Spannende week geweest dus! Bij mn 1e heb ik 1 dag na NOD getest. Nu was het de 1e ronde en wilde gewoon weten waar ik aan toe was. Was helemaal overdonderd dat ie positief werd.
Hier staan de chocolade pepernoten op tafel. Misselijkheid is even gezakt dus ben stiekum de witte er tussen uit aan het halen