Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Ik ben ook wel moe, maar heb wel nog overal zin in. Ben nou zelfs de grindvloer aant schrobben...heb nou even pauze hihi. Verder zijn de steekjes in mijn buik nou weg. Merk alleen dat ik last krijg van mijn buik als ik teveel doe, dus ik probeer te luisteren naar dat signaal. Verder heb ik nergens last van.
    Wij hebben het afgelopen maandag aan mijn (schoon)ouders en (schoon)broer verteld. Zij waren super blij maar ook heel erg verrast...wij hebben namelijk een paar maanden geleden alles weg gedaan dus iedereen dacht dat het hierbij zou blijven. Verder weten 2 vriendinnen het en that´s it.
    Ik vind het wel heel moeilijk om het geheim te houden hoor.

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    temp moet je niet meer opnemen meid dat is zinloos en stressvol voor jezelf het is niet erg als die af en toe eens laag is kan het moment zijn ect.

hier ook veel moe en zodra ik dan in bed lig wakker liggen ;) hoort erbij! net zoals de levensechte dromen / nachtmerries

3. vernon

vernon Niet meer actief

sorry dat ik soms wat laat ben met mensen toevoegen aan de club!!

heb niet bepaald de tijd van mn leven, ben non stop ziek (misselijk & spugen) en val ontzettend af en ben enorm flauw. al 2x bij de huisartsenpost gezeten. vandaar niet altijd hier aanwezig

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Daar heb je toch medeleden voor ;)

Kijk uit voor uitdroging vernon! Ik hoop dat het snel voorbij gaat de misselijkheid en het spugen.

5. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx aloha dat stelt me gerust, voel me wel echt zwanger en vandaag een beetje flauwtjes.
    Ik heb ook echt het idee dat alles goed zit en dat ik de hele wereld aan kan.
    Voel me echt trots hahaha klinkt miss raar

6. vernon

vernon Niet meer actief

Mejosje, dat zeiden de artsen ook al. Nu medicijnen gekregen en vandaag zit alles er nog in. Maak me wel echt zorgen om m'n gewicht.

En volgens mij kan alleen ik mensen toelaten in die club, omdat ik m gestart heb!

7. Cookie26

Cookie26 Lid

18 nov 2011
    9
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Noord Holland
    Alle andere nieuwe, ook welkom ;)!

Hier de hele dag al behoorlijk misselijk, vanochtend alleen tosti gegeten voor de rest weinig. Vanmiddag is me dochtertje even bij opa en oma geweest. Dus ook ff lekker geslapen toen me zoontje op bed lag.
    Nu heb ik wel trek... in pannenkoeken met spek ofzo... hihihi!!

@ Vernon hopelijk blijven die medicijnen helpen, vervelend dat je zo ziek bent!! Sterkte!!

@ Vertellen: niemand weet het nog, alleen wij zelf... hihi!! Al heb ik wel t idee dat me dochtertje iets opvangt... Ze zegt steeds: mama ik krijg een zusje (ze is net 3)

8. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Vanmiddag opeens kokhalzen om niks en me ontzettend moe voelen. Vanavond maar lekker niks en op de bank. Ook wat lichtjes in mijn hoofd. Vanmorgen alleen een eierkoek en een boterham gekregen verder nog niet ergens trek in. Dalijk lekker kip in de oven van braadstomen daar heb ik ontzettend trek in met patat en salade.

Wie kan mij er gezellig bij zetten op de bevalling lijst? Volgens berekeningen ben ik rond 21 juli uitgerekend. 13 dec prenatale screening gesprek en op 15 dec een echo.

alvast bedankt. Ben erg a technisch met computers haha.

Hoe is het jullie vandaag afgegaan??

9. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    zijn er hier meer die veel verandert zijn in het gezicht?
    mijn meder zegt ze zag al iets toen ik het nog niet wist, ik heb een soort van rood masker zeg maar, en mijn moeder zegt dat ze aan mijn gezicht ziet dat het een jongen word :)
    Vind dit zo apart hahaha

10. Liem

Liem Niet meer actief

hai meiden,

Hier vandaag af en toe een vlaagje misselijkheid, maar wel veel willen eten. Verder voelde ik gister helemaal geen krampjes maar vandaag behoorlijke krampen gehad, maar af en toe kan ik niet plaatsen of het van me baarmoeder of me darmen is. Kan erg slecht naar de wc op het moment en dat is mijn lichaam niet gewent. Hoop toch wel dat de krampen wat minder worden binnenkort want dat baart me wel een beetje zorgen. We willen het vanav aan mijn ouders vertellen, die wisten dat we bezig waren.

Nog meer meiden die nog wel aardig last hebben van buikpijn/krampen?

11. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook veel last van krampen, maar ook iedere ochtend diarree, heb pds dus bij mij zijn het mijn darmen

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Vernon wat akelig zeg dat je zo spuugt, hopenlijk mindert dat snel

Wallie, ik heb vandaag geen krampen en dat vind ik ook weer vreemd

Ik zag net allemaal blauwe aders over mijn borsten, had ik met kim ook.

Zijn er meer die bij het opstaan soms al een beetje pijn hebben helemaal onderin buik?

xx

13. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Volgens mij ben ik weer bijgelezen.

Voor alle nieuwe meiden: Van harte gefeliciteerd.

Hier wast misselijk, gisteren wat overgeven en zoals ik net las, ook ik heb 's ochtends last van diaree....
    Gisteren overgegeven, al met al, denk toch dat ik best zwanger ben....

Pas 5 dec intake en dan een afspraak maken voor een echo....

14. me83

me83 Niet meer actief

hier ook al best last van me darmen.. is ook niet fijn een broek aan te hebben die net vers uit de was is.. beetje strak hahaha..

hier soms ook beetje krampjes.. soms ineens weg.. en soms gaat het weg als ik heb geplast of van gasvorming:).daarna is echt een opluchting..

hier veel honger en dan ook misselijkgevoel.. na het eten is het weer weg..maar kan niet teveel eten.. echt steeds kleinere porties..

wel iets vollere boobs.. en tepels nog steeds erg gevoelig.. laat maar groeien die bende... hebmaar bescheidde cupje dus ben wel benieuwd of het een cupje groter word ahahahha

denk wel dat ik me met grotere boobjes en buik straks behoorlijk vrouwelijk ga voelen hahaha

15. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,

@Vernon, hopelijk gaat t gauw wat beter.
    @carpediem, die blauwe aders begint hier ook ineens, lijkt wel of het steeds donkerder wordt
    Hier gaat alles best goed, vanmiddag echt een uur vast geslapen op de bank was echt moe.
    Was vanmorgen ook al om drie uur wakker (moest plassen) en kwam slecht weer in slaap.
    Nu lekker lui op de bank

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    *kom even inbreken*

Wauw, wat gaat de tijd snel! De juli mama's van 2012 al weer! Voelt als gisteren toen we zelf vorig jaar een positieve test hadden.
    Ik hoop dat jullie allemaal mooi op tijd bevallen, toen bij ons de maand juli was aangebroken was meer dan de helft van ons al bevallen! Haha!
    Heel veel succes en plezier allemaal, Op naar een heleboel mooie juli '12 baby's!

Groetjes Marleen, uitgerekend in juli, bevallen in juni ;)

*klaar met inbreken :)*

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? :( Heb ik nu wéér iets raars gezegd of zo???? Pfffffff ;)

Vernon: Oei, dat is helemaal balen zeg.... heb je je vriend nog gesproken nu?
    Hou jezelf maar goed in de gaten meid, klinkt verdacht veel als HG!

Aloha: Ziet er prima uit, die echo, ook al is er nog niet veel te zien, dat is genoeg voor de termijn!!!

Tinkerbell: Hier ook meer koud hoor.... herkenbaar dus ;)

Nursie: Hier vanaf 4 dagen na ei tot 2 dagen voor NOD rozige afscheiding gehad. Kan hartstikke normaal zijn, dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was!

Kwaaltjes: Hier vorige zwangerschap met HG in het ziekenhuis gelegen, maar nu nog nauwelijks misselijk geweest gelukkig! Ook mijn bekken valt aardig mee, dus mij hoor je nog niet klagen. Wel veel stekende pijntjes in mijn liezen, maar dat hoort erbij. En moe. Verder zien mensen aan mijn kop of zo dat ik zwanger ben....? Heb wel een veel zachtere, lievere uitdrukking, had ik bij de oudste 2 niet. Pfffff, wilden het dit keer wat langer voor ons houden, maar vraag me af of dat gaat lukken ;)

18. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Vanavond van mijn vriend schatige sokjes gekregen met I love mamma en een tshirt met mijn mamma is de mooiste, echt super lief.
    Voel me echt wel zwanger nu. Afscheiding is nu ook zo goed als gestopt, dus daar ook erg blij om.
    Net nog bij de buren geweest en omdat ik daarvoor rookte niet heel veel gelukkig toch even een sigaretje gerookt maar niet over mijn longen maar blies het gelijk weer uit. Erg eigenlijk. Volgende keer maar zeggen dat ik ga minderen en probeer te stoppen. Morgen een verjaardag dus dan maar zeggen dat ik last van mijn maag heb en daarom geen wijntje neem. Pfff lastig hoor. Gelukkig weet mijn beste vriendin het dus die zal het me ook niet aanbieden, nu maar hopen dat de rest er niet naar gaat vragen. We willen de eerste echo even afwachten. En het is toch heerlijk om samen nog iets voor jezelf te houden. Onze band is daardoor zeker nog hechter geworden.

Hoe zijn jullie mannen, ook zo zorgzaam en opeens alles voor je willen doen.

19. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi hallo!!

Hier weer een relaxed dagje gehad in het nog stress zonnige amerika :D Maandag weer op huis aan en de kou in, dus ik geniet er nog even van!

Vanaf wat sint en kerst inkopen gedaan, maak me nu toch wel ernstige zorgen of de koffers dit wel aan kunnen... Hmm... reizen met een klein kind brengt al wat gepuzzel met zich mee, laat staan een zwangere vrouw met hormonen en veel teveel aankopen :D Maandag dus een flinke uitdaging!

Hier verder niet echt met zwanger zijn bezig omdat ik druk ben, wil het ook nog niet de hele dag toelaten zolang ik nog geen echo heb gehad. Zal wel komen wanneer ik weer terug in ons kikkerlandje ben.

Ik lees morgen weer lekker bij als de kleine ligt te slapen!

Groetjes!!

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @vernon: goed dat je medicijnen hebt gekregen.
    En zie idd dat jij als moderator idd moet goedkeuren... nou ja, we kunnen heus wel even wachten.

Deel Deze Pagina