@ loth, bah wat vervelend dat je je dag niet hebt. Gewoon lekker aan toegeven en op de bank liggen meid. Hopelijk voel je je snel beter.
kon het niet laten om nog een ff checke testje te doen. Sinds mijn eerste test had ik er geen meer gedaan, maar hier het resultaat: Bekijk bijlage 200367 dat ziet er hoopvol uit
Prachtig tamendon! Ik heb er 2 dagen geleden nog 1 gedaan. Ik was in huis aan het opruimen en vond opeens nog een test. Toen dacht ik: 'ach wat, ik doe hem....' Met dit mooie resultaat:
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 10 juli - Cybi (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - InCognito (3e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Cookie26 (3e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Meandor afspraak Gyn 24 nov - Aloha 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 02 dec - Danilo1e echo + intake gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 3e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 09 dec - Tayaro 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 22 dec - Wallie81 intake+1e echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK + 10w echo 27 dec - vlinder13 tm echo Heb mezelf er ff aan toegevoegd
Goedenavond Wat een rotdag... blehhh!! Heel misselijk, krampjes, moe... pffff!! Zeer vermoeiend. Kids liggen nu lekker in bed en ik dus maar ff op de bank. Zometeen maar ff warme douche nemen... Zal komende week ff de vk bellen voor een afspraak... hihih!! Toch ook wel weer spannend! Fijne avond! Xxx
Mooie testen hoor. Dat ziet er prima uit. Vanmiddag naar verjaardag geweest. In de auto op terugweg liggen slapen, was zo moe. Op een gegeven moment kreeg ik zo`n pijn in rug buik en zij en onderbenen dat ik in huilen uitbarstte. Nu is de pijn weer weg en lig ik heerlijk op de bank in een trainingspak. Gisteravond ook al twee huilbuien gehad haha omdat mijn vriend mij in de maling nam. Normaal moet ik er om lachen haha. Wat zijn de hormonen lekker op dreef, En dit i nog maar het begin dus week 6 7 lijkt nog meer te zijn. Mijn vriend is wel super lief hij troost mij dan maar. Hij weet het anders ook niet. whaha. En dan voel ik me weer een huilebalk. Hij zegt nee hoor lieverd dat hoort er allemaal bij Dalijk lekker patat eten met een loempia. En SYTYCD kijken.
ik zag mooie testen voorbij komen. Morgen laatste dag van een reeks van 6 dagen werken. pfff valt nu echt niet mee. Einde van de dag rugpijn af en toe misselijk en moe moe en nog eens moe en oja soms wat chagerijnig.
hihi, ik heb afgelopen woensdag nog een testje gedaan...Dat leek me wel duidelijk Zal er nu maar in geloven he, kan niet wachten op de echo
was ik ook weer even, ik heb vrij weinig kwaaltjes, af en toe wat krampjes, wat zwaardere en gevoelige boobies maar verder... mag niet klagen. vandaag kerstinkopen gedaan. hier kennen ze natuurlijk geen sinterklaas en daarom word kerst uitbundig gevierd. Jullie willen niet weten hoeveel geld we hebben uitgegeven en dan vooral aan cadeau's voor ons zoontje:S In mijn vriend zn familie is het gewoonte om voor de hele familie cadeautjes te kopen, dus voor alle ooms, tante's, oma's en opa's etc. wij komen dan uit op 17 mensen (plus dat ik altijd nog iets koop voor de 3 oppaskindjes en zoontje van een vriendin van me omdat zij ook altijd wat voor jamie kopen) word er af en toe helemaal niet goed van, vind het eigenlijk veel leuker om te doen wat we met sinterklaas altijd deden, dus gewoon een x aantal cadeaus voor degenen met wie je in een huis woont. en dan de kinderen wat meer natuurlijk. dan kan je tenminste ook eens iets een beetje groters voor elkaar kopen, nu krijgt iedereen eigenlijk net niets... nou ja ik moet ook niet zeuren, mag blij zijn dat we in zo'n luxe positie verkeren maar toch, zullen de zwangerschapshormonen wel zijn
Hey! Ik mag me hier ook melden Ook al vind ik het nog steeds eng om het te geloven. We zijn 4 jaar bezig geweest, en nu lijkt iui 5 raak te zijn! Ik vind het nog heel moeilijk om het te geloven, maar ik heb 2 verschillende testen gedaan, en beide zijn ze (volgens mij) gewoon positief. Als alles goed mag gaan ben ik 27 juli uitgerekend Nou ik tril even verder hoor! Oh en dit is mijn laatste test, van clearblue. Die is wel redelijk duidelijk toch?
Lieve meiden..... ik zit bijna te huilen, snap er niks van, wat is dit? Ben blij, maar ook verdrietig. Verder ben ik bang voor over 8 maanden; hoe moet ik alle ballen in de lucht houden? Tranen zitten erg hoog, bah bah.... Gets wat een k*t gevoel!
Carpediem: Nee, dat is ook niet leuk, des te blijer ben ik dat het nu tot op zekere hoogte weg blijft! En het komt goed, jouw kindje blijft ook gewoon zitten! Loth: He bah, hoop dat het niet veel erger gaat worden! Tamendon: Ziet er goed uit zeg!!!!! Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!! Danip: Die is superduidelijk, kan niet missen!!!! GEFELICITEERD!
Hallo dames.. Sluit me ook even aan.. Had n hele onregelmatige cyclus na stoppen van de pil. Huisarts had me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar kreeg ik Clomid voorgeschreven. Dit was de tweede ronde.. en vanmorgen positief getest!!!! Ben helemaal happy!! Zie hier het resultaat: