Alle nieuwe meiden: GEFELICITEERD!! Wat een herkenning die onzekerheid! ik was gewoon ontzetten blij dat ik vanavond na een menu-tje van de Mac misselijk werd! Tja hoe gel kan je zijn?! Morgen weer werken... pfff geen zin in..... hoe lang nog tot de kerstvakantie?!
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! Onzeker: Ik denk dathet heel logisch is dat we onzeker zijn in deze periode.
zijn er nog meer mensen die net als ik nog niet gelukkig misselijk geweest zijn?? mijn 2ling zus was bij allebei de zwangerschappen dood ziek vanaf het begin en ik voel nog weinig???ben wel blij nog niet misselijk te zijn maar toch
ik was in het begin veel misselijk maar nu ook niet echt meer s'morgens wel een beetje maar heel misselijk ben ik nog niet geweest, maar volgens mij is dat ook pp verschillend, van de hcg word je misselijk en mijn test vandaag heeft veel hcg en ik ben niet misselijk
@ alle nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd.... Wij vanavond door de mist naar de mac gereden. Ik was echt zo gigantisch toe aan een mac flurry stroopwafel! Verder hebben we op internet gespeurd naar leuke babykamers! En gevonden! Ga nu naar bed, heb niets bijzonders gedaan vandaag, maar ben kapot!
Hallo allemaal, Ook hoor hoor thuis in deze topic. Ik ben voor zover ik nu zelf kan rekenen 25 juli uitgerekend. Ik krijg i.v.m. mijn mk hiervoor met 7 weken een echo en met 8 weken de intake op 14 december ( ook nog op mijn verjaardag, een leuker kadootje kun je je niet wensen ) Ben benieuwd hoe ver ik werkelijk ben, want ben direct na mijn mk weer zwanger geworden en dan is het tellen een beetje moeilijk. Ik kijk enorm uit naar de echo, om het dan echt te "zien" is en het werkelijker wordt.Ik denk dat ik dan ook pas durf te genieten. Wel heb ik veel meer kwaaltjes dan in mijn zwangerschap hiervoor. 's nachts gespannen en zere (.)(.), 's morgens is het weer over. Alle kwaaltjes lijken 's avonds wel weer erger te worden. 1 voordeel, des te makkelijker is het om het op mijn werk nog niet te moeten vertellen
Wat een mooie testjes allemaal zeg!! Hou het even kort, ben erg moe. Morgen weer op huis aan, heb eigenlijk wel weer zijn in mijn eigen bed! Niet ineens 50 pagina's weg schrijven want anders kan ik t dinsdagavond/woensdag niet meer bij lezen hoor!
Zie allemaal van het schermspattende testjes voorbij komen... hierbij mijn eerste posi test, deze was van wo de 16e, 4 dagen voor NOD (ging uit van 20 november... cyclus van 29 dagen... banner gaat uit van een 28 dagen cyclus). Vandaag MvM dus dan weer een test van 1 dag na NOD
hoiiii all, hoe gaat het allemaal ?? ow gister avond had ik in eens zo zin in een bigmac dat we laat nog naar de mac zijn gereden hahaha het was heerlijk!!! @mejosje mooi test hoor, gegeliciteerd
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! Hier ben ik met name einde van de middag en 's avonds misselijk. Verder voel ik me de hele dag of ik griep krijg. Gewoon niet helemaal fit, koud en bij vlagen misselijk. Hmm.. praat maar niet over de Mac, krijg er spontaan zin in en dat om 9 uur! Man had hier van de week ook al een keer patat gehaald s avonds, belachelijk, ben je misselijk maar patat gaat er prima in.
Goedemorgen, Wij hebben zaterdag ook bij de Mac gegeten 'gewoon' als diner. Had ik ook al de hele dag zin in. Vanochtend smaakte de yoghurt met muesli me helemaal niet. Net of de yoghurt over datum was en maakte net een nieuw pak open. Dacht daarna dat het er weer uit zou komen, maar gelukkig niet. Vervelend al die kwaaltjes. Mooie testen allemaal en nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Ik kan echt niet wachten tot de echo woensdagavond!
haha grappig dat jullie ook al een bigmac hebben gehad al klinkt zo patatje ook wel erg lekker met sate saus haha krijg zin in de gekste dingen op nog gekkere tijden @red dat gevoel ken ik wel s,nachts ook keelpijn maar griepje zet niet door
Goedenmorgen ! Alle nieuwe zwangeren welkom ! Het algehele griep gevoel ken ik. Ik sta er mee op en ga ermee naar bed. Nu ben ik er nog verkouden bij ook. Bij mijn 2 vorige zwangerschappen heb ik zo minimaal tot de 12e week gelegen. En nu komt het ook weer opzetten, dus bereid mezelf al voor haha
Hallo allemaal! Ik heb ontzettend drukke dagen achter de rug dus weinig tijd gehad om hier te reageren. Wel af en toe meegelezen. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! De misselijkheid begon bij mij rond de 6/6,5 weken. Vandaag ben ik precies 8 weken en sinds gisteren ben ik 's ochtends niet echt misselijk meer. Dat maakt me dan weer een beetje ongerust, straks is er iets mis gegaan? Stomme hormonen ook. Aanstaande vrijdag intake en echo, spannend!
hey ladyz, goodmorning! ik lig nog steeds in bed...ben lekker vrij vandaag heerlijk!gister met mijn mannetje naar de musical geweest, en ik heb me toch pijn gehad in mn liezen...zo vreemd... moet zeggen dat ik t nu nog steeds voel, alsof je spierpijn hebt daar ofzo...ben wel heel blij dat ik nu iets voel moet ik zeggen want mn boobbies doen nog steeds geen zeer en zien er niet vreemd uit( al zegt manlief wel dat mn tepels groter zijn maar ik zie t zelfs niet heel erg, een heeeeeeeeeel klein beetje maar) en ben ook niet misselijk(daar maak ik me nog t meeste zorgen om hahaha) maar nu dus eindelijk iets wat pijn doet hahaha. pfffff nog 2 weekjes vandaag en dan eindelijk de echo...heb alle senario's al 100x in mn hoofd afgespeeld, wat gaan we doen en hoe zal t zijn als t goed is, en precies t zelfde voor wat als t fout is...moet me daar niet mee bezig houden maar tis wel het enige wat ik nu doe hahaha. woensdagaaf komt er iemand van moeders voor moeders, ook we weer spannend hoor! vandaag kreeg iemand ook MvM op bezoek toch? weet zo ff niet meer wie...sorry!! ben eig wel benieuwd hoe dat gaat en wat ze allemaal vragen/zeggen enzo...hoe t eig in zn werk gaat als ze er is zeg maar hihi. nou dadelijk nog eens ff bedenken wwat we vanaaf gaan eten...suggesties? ohja hier gister ook naar de mac geweest voor we naar de voorstelling gingen hahaha.waren eig van plan te gaan uit eten maar door de mist waren we wat aan de late kant hahahaha, HEERLIJK DE MAC! maar eigenlijk altijd niet alleen nu hahaha
hay dames even niet geweest was te moe!! nieuwe dames gefeliciteerd en welkom!!! Hier vanmorgen kots en kots en kots misselijk opgestaan nadat het afgelopen dagen eindelijk beter ging. het is nu anders misselijk zijn dan aan in de periode van 4 tot 5.5 weken. toen was het voornamelijk kokhalzen elk keer kort. nu is het een algeheel misselijk gevoel en overgeven bij het minste of geringste vieze luchtje of gedachte aan eten. ik leef maar op crackers verder net zoals afgelopen 2 weken. crackers van lu die luchtige cracottes met kaas is het enigste wat ik lekker vind haha en cola en dat drink ik normaal nooooit! thee is echt ronduit smerig en sapjes krijg ik maagzuur van. koffie dronk ik al niet want vond het altijd al smerig en nu het naar een wegrestaurantwc ruikt hoef ik het helemaal niet meer deze week wel een kutweek, as woensdag een jaar geleden is mijn vader overleden dus er komen deze dagen allemaal herinneringen boven en verdriet. en dan donderdag de 2e echo waar hopelijk een hartje te zien is.. erg spannend allemaal en het houd me erg bezig.
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 10 juli - Cybi (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - InCognito (3e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Cookie26 (3e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 23 nov - vlinder13 MvM 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Meandor afspraak Gyn 24 nov - Aloha 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 02 dec - Danilo1e echo + intake gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 3e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 09 dec - Tayaro 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 22 dec - Wallie81 intake+1e echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK + 10w echo 27 dec - vlinder13 2e echo VK even mijn MvM afspraak in t lijstje gezet...zie nu dat er voor vandaag helemaal geen afspraken zijn...jammer hihi word er altijd zo blij van als iemand met een goed berichtje of mooie echo foto komt! maar woensdag 3 echo's op de planning zie ik dusss spannend!!!
hahahaha aloha, jij weet niet wat lekker is hihihihi, nee grapje hoor wat een vervelende dagen voor jou in aantocht inderdaad kan me goed voorstellen dat de emoties dan even hoog gespannen zijn...en donderdag dat door je hoofd blijft spoken, niet gek hoor, ik leef ook helemaal richting 5 dec... hoop echt heel hard dat we ook bij jou een hele mooie echo foto te zien krijgen donderdag en dat jij je dolgelukkig mag voelen als je t hartje van je kindje ziet kloppen!