hier steeds zin in vet eten maar als ik het eet giga maagzuur dus ik moet het maar laten. hier ook geen zin in seks als sinds eisprong niet echt meer.. denk dat week na eisprong laatste keer was, ik durf nu ook niet goed meer hoor en alohaman ook niet zo goed. het kan geen kwaad dat weten we maar ik vind het gewoon eng en kan niet genieten als ik continu in me kop denk oeeh aaah neee ieeeh help kijk uit auuu.. dus we leggen ons erbij neer en zien wel wanneer het weer komt, komt vast wel weer terug.. oooit.. haha
We zijn dus gelukkig niet de enige met een 'slecht' seksleven momenteel. Manlief baalde stiekem wel een klein beetje dat ik nu ook weer zo snel zwanger was. Seksleven heeft de eerste zwangerschap tot een jaar daarna best wel op z'n gat gelegen (max. 1/2 p/w) dus het ging nu eindelijk weer de goede kant op, totdat ik weer zwanger was
tja hormonen komt vast wel weer goed!! en anders moeten we onszelf af en toe maar even op 'verstand op nul'zetten en onze mannen wat gunnen haha
Hihi hier juist veel seks tijdens de zwangerschappen haha. Hier toch zeker wel 4 tot 5x per week *bloos*
@Yummy Ik denk dat mijn man wel jaloers is op de jouwe @Aloha Denk dat dat idd wel moet, anders komt er nooit meer iets van
Mc donalds, kan geen vettigheid meer zien na 9 dagen Usa... Ben blij als ik weer gezond kan eten. Hoewel een flurry er altijd wel in gaat Hoop dat we gewoon vertrekjen vandaag en morgen aankomen in NL met die mist. Zie zo tegen de terugreis op. Ik slaap normaal al niet maar we reizen nu met een kleintje erbij. Pfff duim maar dat we op Schiphol kunnen landen... En op tijd! Niet een dag later ofzo, heb woensdag mijn echo...! Pfff ik maak me vast drukker dan nodig is... Tot snel!
Nou ik heb vanmiddag nog een test gedaan (kan het nog steeds niet geloven) maar ook die was positief. Ik heb het zh gebeld, en omdat ik via iui zwanger ben geraakt kan ik 12 december al komen voor de eerste echo. Zo spannend! Hoe zet ik mezelf op de lijst? Of kan iemand dat voor me doen? 12 dec echo dus, en 27 juli uitgerekend Goh wat klinkt dat mooi!
Nou hier nu ook even geen sex,maar weet nog van de vorige keer dat dat na de eerste periode weer veeeeeeeel beter word!!!! Word nu al sjaggie alsie er over begint.... @cybi oww lekker op vakantie!!! T is idd erg mistig, hoop dat je gewoon kan landen! @yummi dan is de mijne ook heel jaloers op jou man!!
oeeeh landen.. spannend.. me zus komt morgen uit london en vandaag zijn er al heel veel vluchten vanaf daar geannuleerd.. spannend ook dus.. hoop dat je niet teveel vertraging hebt en in elk geval woensdag thuis bent!! hoelaat heb je de echo??
iemand nog iets van djonna gehoord trouwens? die had vd week de derde echo maar heb er niks van meegekregen???
@cybi nee snapte ik wel, maar lijkt me gewoon lekker om op vakantie te zijn of te gaan. Had zelf even een wegdroom momentje zeg maar! Maar wel een leuke vakantie gehad?
Heel herkenbaar. Ik baal wel een beetje, ik wil wel, maar ik durf niet zo goed. Kan er nu echt niet van genieten.
Ja heerlijke vakantie gehad. Zit er volgend jaar vast niet in dus ben blij dat we het nog even gedaan hebben! Aloha, we hebben woensdag begin van de middag de echo. Zoals het er nu uit ziet landen we morgen gewoon maar niets is zo veranderlijk als het weer...
groot gelijk gehad! Goede vlucht gewenst, en lekker slapen in het vliegtuig haha komt vast goed!! woensdag is het zo en dan kun je eens spieken in je buikje!!
Hey meiden, Heb even alles terug gelezen, maar even geen puf om op iedereen te reageren. Zijn weer terug van een weekendje weg met mijn ouders.. Helaas er niet van kunnen genieten, want heb sinds vrijdag bruine afscheiding. Ene keer niets en dan ineens bij afvegen weer slijm vermengd met bruin. Ben echt zo verdrietig en bang. Weet dat het nog niks hoeft te betekenen, maar mijn gevoel zegt anders. Ik had zulke goede hoop met deze zwangerschap en zo valt dat gevoel ineens in duigen.. Ik wacht morgen nog even af en anders toch maar even de vk bellen. Maar die kan ook niet zoveel denk ik... Weet echt even niet wat ik moet doen en ervan moet denken, pfff zucht.
Summer, het hoeft niks te betekenen hè! Misschien is het gewoon t goed sluiten van je bmm, zolang t oud bloed is/bruin dus hoeft t nog niks ergs te zijn, maar snap je onzekerheid heeeeeeel goed hoor meid! Anders morgen ff vk bellen, misschien kunnen ze je een eerdere echo geven? Hele dikke knuffel!!!
summer niet te druk maken meid, hoeft idd niks te zijn, lekker rustig aan doen nu en hopelijk is het snel weg
summer hopelijk is het allemaal goed, gaan we wel vanuit natuurlijk! @mcdonalds, volgensmij maken die een omzet door ons komende 9 maanden wij zouden gister ook gaan maar zijn uiteindelijk bij pizzahut beland... morgen mn eerste vk afspraak, wat ook meteen de langste is. ze gaan morgen bloedprikken, meten, wegen enz enz. vind het best spannend, haat naalden dus dat zal wel weer gezellig worden moet ook nog 2x tijdens en vlak na mn zwangerschap een anti-d prik omdat ik rhesus negatief ben. geen zin om het helemaal uit te leggen want het is een beetje ingewikkeld, maar komt er op neer dat 15% van de westerse vrouwen rhesus negatief is, dit heeft te maken met je bloedgroep, of die + of - is. Als je negatief bent, moet je een injectie met antistoffen omdat je baby de grootste kans heeft om rhesus positief te zijn en omdat er tijdens de bevalling bloed van baby en mama gemixt kan worden (als e placenta loskomt) als er dan positief bloed van baby in bloedsomloop van de mama komt, gaat het lichaam daar tegen vechten en kan (als je die injectie niet krijgt) je lichaam bij de volgende zwangerschap de baby afstoten omdat je lichaam het dan ziet als een indringer. dit moet natuurlijk niet en dmv die anti-d injectie gebeurd dat gelukkig ook niet.. snappen jullie het nog? verder niet veel te melden, lekker geshopt vandaag en weer baby kleertjes gekocht. kon het niet laten en denk ook een beetje zo van; mocht het nou wel fout gaan, waar we niet van uit gaan, dan kan ik het altijd bewaren voor een volgende zwangerschap of als kraamcadeautje... het was gewoon ook te schattig om te laten liggen, van die super kleine baby pyjamaatjes