oh en ik voel me toch een potje dik! vooral 's avonds, echt een zwanger buikje al! het komt helemaal naar voren van onder mn borsten tot onder mn navel...
hey wat leuk nog een akita !!!!!!!!!!!!!!! sweetmarije@ mijn bloedgroep is ook negatief had al begrepen dat ik die spuiten ook moet straks
Meiden thanx voor jullie lieve reacties. Ik weet dat het nog niks te betekenen heeft, maar het maakt me erg onzeker. Moeten het maar afwachten..
Hee dames! Vandaag MvM geweest. De hele riedel kende ik al, dit is ten slotte de 3e keer dat ik meedoe Moet wel zelf de flessen wegbrengen, ben blij dat ik me deze keer niet zo ellendig voel als de vorige keer, vond het hels toen; kotsmisselijk, slap als een vaatdoek en dan ook nog eens zelf die kratten wegbrengen Maar hee, het is voor een goed doel en als je zelf zó makkelijk zwanger wordt, wil je een ander daar graag ook mee helpen, toch?! Anyway, ik voel nog steeds niks, maar de test was knalpositief, controlestreep donkerder dan teststreep, dus het zal wel goed zitten Liefs!
@summer Sterkte meid!! En zoals al meer zeggen,bruin bloed zegt niets. @sweetmarije Oww ik wil ook zo graag weer kleertjes kopen!! Maarja als het weer een meisje word hebben we gewoon helemaal niets nodig! Net aan mijn schoonouders en schoonzus vertelt! Altijd leuk! Ze reageerde weer zo lief!
Hoi iedereen, Voor alle zwangeren: gefeliciteerd!! Ik wil me graag aanmelden bij jullie. Via IVF ben ik nu zwanger van ons tweede kindje. Ik ben op 12 juli uitgesteld volgens de datum van de punctie. Aanstaande donderdag hebben we de eerste echo. Ik ben er erg zenuwachtig voor. Ik hoop zo dat alles goed is!! Wil iemand mij op het lijstje zetten? Alvast bedankt!
Seksleven: Hier ook niet geweldig op dit moment hoor Summer: Oh meid, wat akelig zeg.... natuurlijk hóef je je geen zorgen te maken, maar ik snap wel dat je dat toch doet! Hopelijk betekent het niks. Sterkte in ieder geval! SweetMarije: Veel plezier morgen en sterkte met de naalden! Alle nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd en welkom hier!!!!!
hihi, ik heb al 3 weken gruwelijk veel zin in IJS............ net dus toch MrIC maar naar de winkel gestuurd, lekker caramel, hmmmmmmmmmmm!!!!!
Hee meiden Summer ik hoop dat het goed blijft gaan meis, maar oud bloed hoeft niets te betekenen heb ik altijd gehoord Cybi hoop dat je terug kan vliegen, goede reis Sweetmarije leuk babykleertjes geshopt Sex hier een paar keer gedaan, maar ben ook een beetje bang Hier alles zijn gangetje, vandaag gewerkt en veel koekjes gegeten. Heb de hele dag trek, waardeloos had ik met mijn dochter ook, was van 68 kilo naar 92 kilo gegaan. en was nie veel vocht. Was er na 6 maanden wel weer allemaal af, maar wil dat eigenlijk niet meer Ik zal is een foto plaatsen van mij en mijn dochter, miss vinden meer dat leuk, heb je een beetje een beeld van iemand
Aaahhhhhhh wat een mopje hihihi, echt schattig!!! Jeeeeeeejj weer nieuwe zwangere whuhuuuu gefeliciteerd!!! Incognito, heb jij een kadootje gekregen?! Hoor steeds van mensen dat je een kado krijgt hahaha, woensdag komen ze bij mij en ben totaal niet nieuwsgierig!!!!! je test ziet er trouwens errug mooi uit! Altijd fijn hè!
Carpediem! Wat leuk, dat je die foto's plaatst en wat een scheet van een dochter heb je! Hier plaats ik nog geen foto's, wil hier echt anoniem blijven, zover dat gaat. Straks, als ik me wil aanmelden bij de juli hyves, dan kunnen jullie genoeg foto's bekijken Vlinder: Ja, heb een mooie armband gekregen Vond hem écht mooi Kon ook kiezen voor de ketting, maar ik heb 'vaste' sieraden zeg maar, dus die ketting zou ik toch niet dragen, die armband kan wel aan mijn andere pols Ja, ben blij met zo'n mooie test! Al was ie 2 dagen na de eerste test ook al donkerder dan de controle streep, dus nog donkerder wordt ie niet, gaf me héél even een onzeker gevoel vandaag, maar dat is natuurlijk onzin! Hoe is het vandaag met jou? Jij was toch zo onzeker?
hej summer, Kak....gewoon alleen het gevoel al....Ik help je hopen hoor! Als het kan helpen, vriendin van me had eerste weken vaker bruine afscheiding, nu gezonde dochter van 2...ikzelf tijdens eerste zw rood bloed en gezonde zoon van bijna 4....Maar goed, klein hartje onder de riem...ik begrijp dat je je rot voelt, knuffel!
Hihi, ik ben toch niet anoniem...tja, en mensen die me kennen hebben me al in de lijst denk ik?? Mijn hubs en mijn oudste knoepsel
Leuk om jullie te zien. Er staan ook wat foto's in de club. Ik heb trouwens zitten huilen bij GTST. Hoezo, zwanger?!