Meandor, bij mij komen ze ze ook niet ophalen weet ik, moet ze ergens in t Dorp bij ons neerzetten maar ivm dat mensen t zien ga ik ze de eerste weken een dorpje verderop brengen Is klein 10/15 min rijden maar vind t wel de moeite waard...is maar 1x in de week dus... En voor een goed doel, plus dat t maar 5 à 6 x is daarna breng ik ze gewoon hier weg... En zelf geen smoesjes nodig voor t drinken gelukkig...vorige x dat t mis ging was ik dus al 10weken gestopt en toen meteen gezegd dam blijf ik nu gestopt dan hoef ik strax geen smoesjes te verzinnen! Errug makkelijk nu!!!
Vlinder: Dan is het opzich wel goed te doen ja. En inderdaad, als mensen om je heen het eenmaal weten maakt het ook niet meer uit. Morgen maar eens even bellen dus! Ontzettend slim trouwens, van het stoppen! Had ik ook moeten doen! Mensen durven het me volgens mij niet te vragen ivm de laatste miskraam.. bang dat ze iets pijnlijks zeggen ofzo! ..prima!
hier weten alle familie en goede vrienden het al dus hoef t niet meer te verbergen, maar anders had ik rustig 1 wijntje heeeeel langzaam gedronken en gezegd dat ik moest rijden oid. zodat ze niet al te achterdochtig werden. (had ik ook op de bruiloft van mn vriendin gedaan, alhoewel zij wist dat ik zwanger was, wisten alle andere mensen, inclusief een andere goede vriendin van me, het nog niet en heb daarom over de hele avond 1 wijntje en 1 glas champagne gehad. Maar dat was ook wel meteen mijn (vrijwel) laatste alcohol voor tijdens de zwangerschap, misschien 1 klein glaasje champagne om 12 uur op oudejaarsavond maar zelfs dat denk ik niet... vorige zwangerschap ook in totaal 2 glazen alcohol gehad en dat was meer dan genoeg.. ik zal even kijken of ik nog een leuke foto heb liggen ergens...
Bekijk bijlage 200768 ik met mijn aapie, deze foto is tijdens die bruiloft genomen waar ik het net over had..
haha ja hij zat echt strak in het pak wel heel erg schattig maar was helemaal vergeten om iets met zn haar te doen. ik doe eigenlijk nooit wat met zn haar, alleen wat bodylotion er in na het douchen en dan borstelen met zo'n baby borstel moet toch maar eens wat met gel gaan kliederen want staat hem best stoer met een beetje spikeys!
Heey meiden, Vandaag de VK gebeld en i.v.m. mijn eerdere miskraam mag ik 7 december al voor een (waarschijnlijk 7 weken) echo, om te kijken of dit nu wel een intacte zwangerschap is. 1 week later 14 december heb ik de (8weken) intake + echo, ik ben 25 juli uitgerekend. (die stond volgens mij nog niet op de lijst ) Verder vandaag nogmaals een test gedaan, om te kijken of hij donkerder uit zou slaan en dit was gelukkig het geval http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57390-albums8406-picture47499.html de bovenste is van afgelopen vrijdagmiddag en de onderste van vanavond.... Iedereen truste voor strakjes!
GTST: hier ook zitten huilen op de bank hoor hahah. Bleef gaan. Verder niet veel klachten gehad vandaag, niet misselijk geweest en gelukkig geen pijn meer gehad. Bruine afscheiding is ook afgelopen dus ik ben weer zeker van mijn zaak. Alleen dat je dan verder geewn andere klachten hebt maakt je weer onzeker. Denk dat de echtr klachten in week zes gaan beginnen. Sommige hebben heel de zwangerschap niet veel klachten maar ik heb zoiets ik ben zwanger voor de eerste keer nu wil ik het meemaken ook. Hahah. Alleen mijn beste vriendin weet dat ik zwanger ben. Wij vinden het wel een leuk idee om het rond kerst te vertellen. Als ik mijn buikje nog geheim kan houden. haha, gelukkig had ik al een klein buikje van mezelf dus dat scheelt. Nu effe co assistent kijken en dan heerlijk naar bed. Groetjes Nursie.
Ik ben zoooooo misselijk bahhhhh wil slapen maar liggen is een hele opgaaf... Iemand tips.. gember en dr pepper en cola werkt niet iets eten ook niet...
Dr pepper en cola zouden misschien tegen de misselijkheid kunnen helpen... Maar niet echt bevoordelijk voor je nachtrust lijkt mij... Melk wil de maag, als het maagzuur is ook nog wel eens tot rust brengen... Succes ermee!! Hieraan het wachten op de luchthaven. Hoop zo te kunnen boarden en op weg naar huis! Hopelijk trekt de mist een beetje op vannacht!!
Zo veel bijgeschreven zeg... maar goed dat ik een beetje slapeloosheid heb op het moment (hele avond geslapen ongeveer... tijd om naar bed te gaan kan ik dus niet slapen ) Vette hap: nog geen trek in... wel heel veel zin in melk. melkdonatie: had niet zoveel melk de vorige keer... ga er niet vanuit dat het dit keer wel overstroomt dus. Mijn oma heeft vroeger ook melkdonatie gedaan... maar toen was er ook nog geen nutrilon dus echt nodig. Was trouwens altijd voor iemand in de buurt. Op het moe zijn na heb ik dus niet heel veel klachten gelukkig. Maar ja, wat niet is kan nog komen natuurlijk! Ik heb vandaag (nou ja, eigenlijk dus gister) mijn moeder wel even op de hoogte gebracht dat er een tweede kleintje aankomt... ze was helemaal van slag zo leuk! En morgen (dus eigenlijk vandaag) gaan we het mijn schoonouders ook vertellen. Voor hun is het niet de tweede, maar dan nog... dat maakt het niet minder leuk Cybi succes! Ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Er werd gemeld op het journaal geloof ik dat het juist iets meer zou dichttrekken de mist (sliep al reeds half, dus weet het niet zeker).
Cybi: Ik hoop dat je inmiddels al (bijna) geland bent en een goede vlucht hebt gehad! Mamamarije: Wat een leuke foto! Je zoontje lijkt op je Aloha: Ik was de in zesde week ook enorm misselijk en eigenlijk hielp niets. Ik probeerde wel te blijven eten omdat een lege maag de misselijkheid bij mij nog erger maakte. Ik snap er alleen niets van: de misselijkheid is sinds gisteren ineens helemaal weg! Ben nog maar 8 weken, bij mijn zoontje was ik zeker tot de 12e week misselijk.. Hoop dat alles goed blijft gaan..
Bevallings & Afspraken lijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 10 juli - Cybi (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - Aloha (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje)19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Cookie26 (3e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 21 nov - Incognito MvM 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 23 nov - vlinder13 MvM 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Amse 1e echo 24 nov - Aloha 2e echo 24 nov - Poemi 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 30 nov - MirandaV intake VK 30 nov - InCognito 2e echo 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 02 dec - Danilo 1e echo + intake gyn 02 dec - Kayke gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 3e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 09 dec - Tayaro 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 16 dec - Joyce86 tm echo 21 dec - Meandor 1e echo 22 dec - Wallie81 intake+1e echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK + 10w echo 27 dec - vlinder13 2e echo VK 09 jan - Joyce86 controle VK Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..! [
hee meiden Alles goed met iedereen? Ik sliep al om 21.00, was echt kapot. Weer zon mist, bah niks aan Cybi ik hoop dat je kon vliegen zeg, met die mist Nursie hier ook geen klachten eigenlijk, met mijn dochter ook amper gehad Fotos nog leuke fotos voorbij zien komen, echt leuk om te zien xx
Volgens mij krijg ik een tweeling :S hahahaha.. Als ik mn eigen testen vergelijk met mn eigen testen, pffff, wat zijn de mijne dan donker (en nee nennie, niet om die van jou hoor, die zijn súper!) 3 dagen voor mn nod was ie al heel duidelijk, en gister was de teststreep zelfs nog veel donkerder dan de controllestreep.. help!! Het zit hier in de familie dus het zou zomaar kunnen! Zouden jullie het erg vinden, een tweeling? @Cybi: Vliegt alles wel gewoon? Waar zit je eigenlijk, nog niet meegekregen @Aloha: Nog een beetje kunnen slapen? Misschien heel stom, maar wat bij mij altijd hielp waren die ijsjes in zo'n zakje. Die hele goedkope die je in verschillende gekleurde zakjes hebt. Pure smaakstoffen en suiker, maar hielp hier altijd super! Misschien heb je er wat aan! @Nursie: Verschrikkelijk he, die onzekerheid?! Blij dat het bruinverlies weer over is, houden zo meid!! Nu wel ideaal trouwens, een buikje hebben.. ik ben altijd heel plat en slank geweest, en je ziet nu al dat ik een buikje krijg.. wijde kleren maar uit de kast dus! Nennie: Je hebt me even geholpen met de knoop door te hakken. Zal toch de gyn maar eens bellen om te vragen of ik ook een vroege echo kan krijgen. Heb hiervoor 3 miskramen gehad en vind het doodeng! Dus hoe eerder hoe beter..! Wilde eigenlijk vandaag MvM bellen maar ik durf niet zo goed. Straks komt ze langs en gaat het alsnog mis, lijkt me zo naar om ze dan weer te moeten bellen. Stom he? Jullie nog leuke plannen voor vandaag? Vanmiddag gaat mn meisje naar de PSZ dus kan ik even op bed. Sliep vannacht pas om half 2!
Hier lag ik er gisteren in bed ook ineens aan te denken. Wat als het er twee zijn... Hier zit het ook in de familie. Het zal even aanpassen worden, maar ik zou er heel blij mee zijn. Ik zou het wel jammer vinden dat het dan maar bij een zwangerschap zal blijven, want ik denk dat het bij twee zal blijven hier... Hebben jullie ook een bijnaam voor het vruchtje/baby? Wij hebben het steeds over de meest verschrikkelijke jongensnaam uit het land van herkomst van mijn man....
..en dit zijn wij. Mn dochter, vriend, en ik.. Niet een al te charmante foto, maar hier moeten jullie het maar mee doen! Dit is na een week camperen, dan ben ik niet op mn best!
@ meandor: ik vind het een hartstikke, leuke, spontane foto van je gezinnetje! En wat betreft die test: wauw, mooie knaller! Gefeliciteerd en geniet ervan!