Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Sterkte vandaag Aloha! Knuffel! (alhoewel, weet niet of ik je wel een knuffel wil geven als je rauwe ui hebt gegeten ;))

2. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ben er ook weer even.... poe wat wordt er hier veel geschreven!!

@aloha, kan mij voorstellen dat dit een moeilijke dag is! Heel veel sterkte en morgen een super echo!!

@summer.... Ook ik heb bij mijn eerste zwangerschap ong een week bloedverlies gehad. zoonlief is nu 3 1/2 jaar oud. Ik hoop dat dit je een beetje positiviteit kan geven!

@alcohol.... Ben zelf hier tegen... al heeft mijn HA aangegeven dat dit na de 3 maanden heel af en toe geen kwaad kan. Ik doe het liever niet

@roken, ik heb makkelijk praten, ik rook niet. Maar vind niet dat als iemand stug doorrookt, commentaar kan/mag geven op iemand die bijv een glaasje drinkt. Ik heb er wel een mening over, maar in de situatie zelf houd ik mijn mond erover.

@all.... vanmorgen lag ik nog lekker te tutten met zoonlief in bed. En meneertje besloot over het bed te gaan lopen, wat hij niet mag, maar het ging zo snel dat ik geen tijd had om er iets van te zeggen. Toen stapte hij boven op mijn buik! Ik begin mij gelijk zorgen te maken! Was ook echt heel erg boos geworden (misschien iets te heftig gereageerd, hij was ook gelijk van slag). Heeft iemand iets soortgelijks wel eens mee gemaakt? Baby-tje zit volgens mij nog achter het schaambeen, maar maak mij zooooooo ongerust.....

@alle meiden die vandaag voor de echo gaan: SUCCES!!

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Tayaro: Kan echt geen kwaad! Kindje zit achter je schaambot en zit echt nog super veilig!

Summer: Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn zoontje vanaf week 8 tot week 15 (ongeveer) echt super veel bloed verloren. Ik had dus een hematoom en daardoor veel bloedverlies.
    Het hoeft dus niet altijd mis te gaan! Het feit dat het hartje klopte is echt een heel goed teken, ik duim voor je!

Aloha: Wat een verdrietige dag vandaag :( Veel sterkte!
    (En ik werd net ff heel misselijk van je rauwe ui tip haha)

4. Pipi

Pipi Actief lid

Nov 4, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aloha, sterkte vandaag. Zou echt super zijn als je morgen een goede echo hebt.

@Loth, ik snap het, bedoelde het niet kwetsend.

@tayaro, maak je geen zorgen, je kindje zit nog goed verpakt. Kan me voorstellen dat je uitvalt tegen je oudste. Ik reageer nu ook veel heftiger als mijn zoontje per ongeluk aan mijn borsten zit ofzo..

Net een pak honing rijstewafels op, echt heerlijk.
    Iemand zei iets over caffeine vrije cola, die drink ik ook nu. Is volgens mij beter dan gewone cola.

5. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ aloha sterkte vandaag meid! Dikke knuffel

Ik ben de afgelopen dagen toch zo ontzettend moe, ik zou het liefst al om 19u mijn bed in kruipen. Doe dit maar niet, maar wel met het gevolg dat ik dan zoiets rechtop zit te slapen. Ik kom haast niet meer bij. Nog meer dames zo ontzettend moe? Slaap ik de hele nacht door, sta ik op en dan ben ik nog kapot moe.

6. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hier ook zo moe.. maar probeer dr niet aan toe te geven. Nadeel daarvan is dat ik dr rond 21:00 ook helemaal overheen ben en vervolgens niet meer kan slapen.. vervelend!!!

7. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    Ja hier begint vermoeidheid ook toe te slaan! vooral na het werk en we zittten aan tafel te eten, daarna zou ik zo kunnen slapen!

Heb net een nieuwe afspraak voor een echo gemaakt! Manlief kon de 9e niet mee ivm werk. Nu een afspraak gemaakt bij een speciaal echobureau. De VK kon 'm namelijk niet anders maken, dus op haar advies daar gedaan. Kan nu 5 december al! Scheelt weer een halve week wachten! Heb dan nog geen intake bij de VK gehad. Dit wilde de VK eigenlijk wel, maar was volgens het bureau geen probleem. in het ergste geval moet ik de echo zelf betalen. Nou die 30,- kan ik wel missen.....

8. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! heb het ook nog even net aan de vrouw van het echo bureau gevraagd en ook zij zei dat het geen kwaad kon, dus weer een beetje gerustgesteld!

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    snelle re vanaf werk: stoelgang fruit en fibre als ontbijt... eetlepel olijfolie elke dag.

10. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @ tayaro: ik denk ook niet dat het kwaad kan meid. Maar ik kan me voorstellen dat je ontzettend schrok. Wat fijn 5 december al een echo, ik ben dan ook 'aan de beurt'. Inderdaad, die 30 euro zou ik er ook wel voor over hebben.

@ meander: over de vermoeidheid heen raken als ik er niet aan toe geef gebeurt hier niet. Ik blijf moe. Probeer het naar bed gaan zo lang mogelijk uit te stellen, als ik dan boven kom hoef ik mijn kussen maar te ruiken en ben ik al vertrokken.... Ik ben altijd een hele slechte slaper geweest, uren wakker 's nachts. Vaak nachten waarin ik helemaal niet sliep. Het is net alsof mijn lichaam nu zegt: 'Nu ben je zwanger en neem je de rust die je lijf nodig heeft!!' Ik weet niet wat me overkomt.

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Ik viel vooral in week 5 en 6 vaak al om 8 uur 's avonds (of half 9) in slaap. Dan sliep ik ook gewoon door tot mijn wekker ging om 06.15

Ik moest er wel aan toe geven, als ik niet ging slapen dan had ik daar de volgende dag echt last van.
    Ik merk wel dat ik het echt nodig heb, komt waarschijnlijk door de combinatie van mijn afstudeerstage (36 uur in 4 dagen) en de zwangerschap. Ik ben echt kapot na zo'n lange dag (werk van 7.30 tot 5)

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

Jan 27, 2010
    3,024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @vermoeidheid ik ben ook ech theel erg moe!!! Maar ik moet soms savonds tot half twaalf werken en de volgende dag weer om 7 uur smorgens. Dit is gelukkig maar 1 x in de week maar erg vermoeiend!!

@uitzet Als het een meisje word hebben we niets nodig. Dn hebben we alles!

Heeft iemand trouwens voorkeur voor jongen of meisje?? Ik stiekem wel voor een jongen, mijn man is een echt jongens man zeg maar. En ik zou het zelf ook heel leuk vinden, nog een meisje natuurlijk ookmaar toch...

13. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    @voorkeur geslacht hier de standaard 'voorkeur' ik zou een meisje fantastisch vinden, mijn man zou een jongetje te gek vinden. Uiteraard maakt het uiteindelijk niet zo veel uit, maar stiekem zie ik me toch al heerlijk tutten met een dochtertje. Alhoewel ik een sterk voorgevoel heb dat ik nu zwanger ben van een jongen hahaha.
    Willen jullie het geslacht weten?
    Wij hebben altijd geroepen het graag te willen weten, nu ik zwanger ben begin ik te twijfelen en denk ik: het heeft ook wel iets als het een complete verassing is. Ik heb het hiet met mijn man nog niet over gehad, maar ik weet zeker dat hij het wel wil weten. We hebben gelukkig nog wat weekjes om erover na te denken hahaha.

14. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    @aloha, sterkte vandaag, weet helaas precies hoe je je voelt:(

@voorkeur geslacht; ja ik wil een meisje:D en dan puur omdat ik dus echt nooit leuke kleding kan vinden voor zoonlief en er altijd wel 100x meer en leukere dingen op de meidenafdeling zijn:p
    maar om heel eerlijk te zijn, een klein broertje voor jamie vind ik ook wel leuk, kom zelf uit een echt meiden gezin en vind nu een compleet jongensgezin (behalve ik zelf dan:p) ook wel heel erg leuk.
    Dus eigenlijk maakt het me niks uit:p

@alle echo's vandaag (en morgen ook veeel) jeetje super veel, heel veel succes allemaal!!!

ik ga zo lekker de deur uit, heb het idee dat ik al weken binnen zit met zoonlief dus vandag maar even lekker shoppen en op familie bezoek...

oh ja, heb 's ochtends heel vaak een misselijk gevoel maar volgensmij komt het door mn darmen, het trekt vrij snel weer weg.
    en mn arm is bont en blauw van het bloedprikken, zit een blauwe plek op mn arm ter grote van een pinpas!! (sorry kon ff niks anders bedenken) en het doet heel erg AUW! :(

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

Jan 27, 2010
    3,024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wij willen het weten. Ik zou echt niet kunnen wachten!!
    Vorige keer wist ik ook zeker dat het een meisje werd, dat wist ik vanaf het begin al en dit was ook zo. Nu heb ik nog geen idee.

16. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, geslacht?
    Het kan me echt niks schelen! Ik zou een derde jongen super vinden, maar een meisje zou ook super zijn! Heb daar geen voorkeur in...

Qua eetgewoontes, niet echt veel gekke dingen hier...behoefte aan voedsel eigenlijk rond de middag, dan heb ik vooral zin in hartige dingen...daarna vaak niet meer tot echt in de avond. Sowieso gaat t niet van harte. ben niet echt misselijk, maar eerder zo'n weeig gevoel in mijn lijf...gewoon geen zin zeg maar.

Ik ben vooral veel aan t tandenpoetsen! Whahaha, wil echt steeds schone tanden...Normaal kon ik het nog wel eens vergeten als ik kei moe was 's avonds ofzo...Maar nu sta ik er nog voor op! Ach geen slechte gewoonte, wel?:)

Echo's vandaag, succes en ook veel plezier!

Ik vind wachten tot 14 dec langggg, maar aan de andere kant denk ik, ach, nog 3 weekjes, dat gaat zo om! (wishful thinking is dat, niet? :p)

Ik ga mijn werk even afmaken en dan eens vroeg naar huis.....ook even geen bijles, eventjes bietje rustig aan!
    x

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Geslacht: Echt totaal geen voorkeur. Een meisje zou leuk zijn, een jongetje ook!
    Wij willen het wel graag weten. We wisten het bij onze zoon met 16 weken (we hadden een pretecho) en hebben het toen ook meteen gedeeld met onze familie.

Mocht deze zwangerschap goed gaan dan willen we het ook graag weten! Waarschijnlijk zullen we weer rond 16 weken een echo doen. We gaan het dit keer echter niet aan vrienden/familie vertellen, maar houden het lekker voor onszelf. Gaan tegen vrienden/familie ook niet vertellen dat we het geslacht weten, anders gaan ze steeds kijken of ze ons op versprekingen kunnen betrappen.

18. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Word lastig hier ik wil graag weten wat het word maar mijn vent wil het niwt weten dus weet ff niet hoe we dat moeten doen haha

19. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Haha, zit geen smaak aan! Zijn hele kleine bruine zaadjes.
    Zonnatura, dus gewoon in de supermarkt. Zonnatura heeft maar 1 soort dus dat is makkelijk! Bij de reform/natuurwinkel verkopen ze dit ook.

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    geslacht: ja wil het dit keer wel weten. Vorige keer ons laten verrassen op de geboortedatum. We hebben nu een meisje, een jongen zou dus leuk zijn om zo ieder geslacht vertegenwoordigd te hebben... maar meisjes zijn ook erg leuk. Het maakt me eigenlijk niets uit. Het zal me verbazen als het een jongen is eigenlijk, maar dat komt mede omdat het onbekend is natuurlijk.

Share This Page