@ geslacht weten ik zou het wel voor ons tweetjes houden als we ervoor zouden kiezen om het geslacht te weten. Inderdaad lijkt het me dan verstandiger om tegen mensen in mijn omgeving te zeggen dat ik het niet weet hahaha. Wat betreft eten heb ik trouwens echt zin in zuur. Net weer een zure haring op hahaha.
@geslacht, wij willen niet weten wat het wordt. Al denk ik nu wel, zou wel praktisch zijn. Maar heb altijd gezegd dat ik t niet wil weten, dus denk dat ik me daar ook aan ga houden. Vandaag nog steeds ziek thuis. Zo'n rotgevoel. Ik doe heel de dag niets en lig toch alweer in bed omdat ik zo moe ben. Morgen moest ik ook nog thuis blijven van de directeur, hoop vrijdag weer wat te kunnen!
Heyy meisjes, Hier net m'n afspraak van MvM van vanaaf afgezegd...ben zooo bang! Heb zo sterk t gevoel dat t niet goed zit, gebaseerd op niks, en dat gevoel had ik de vorige keer ook en toen werd mijn gevoel bevestigd en ben zo bang dat dat nu weer gebeurd... Ik heb gewoon helemaal nergens(!) last van...voel me precies als voordat ik wist dat ik zwanger ben...bleh zit er ff doorheen!
Hey meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Na onze mk in september, ben ik weer zwanger. weet niet pcs hoe ver ik ben, maar heb vorige week woensdag de eerste positieve test gehad. Ik denk dat mijn banner redelijk klopt. Heb 19 december de eerste echo. @vlinder. Je gevoel kan je soms lelijk bedriegen. Mijn vk zegt dat het echt helemaal niets uitmaakt of je wat voelt. Heb je al weer eens een test gedaan? Als die nou veel donkerder is, dan weet je iig zeker dat je Hcg gestegen is (en dat zorgt ervoor dat je je zwanger voelt). Ik hoop dat je gevoel je flink bedriegt! Liefs Susy
Hej vlinder. Weet precies hoe je je voelt.. Kan ook weinig zeggen om je een beter gevoel te geven, het is afwachten! Laten we hopen dat je gevoel ongelijk heeft!! Ik zit dr ook even helemaal doorheen. Ben wat in paniek.. Ben nu 5+1 en de vorige keren ging het rond deze tijd mis. Heb nu wat kramp in mn baarmoeder en onderrug, dus ga meteen dingen denken.. bahbahbah! Geslacht willen we heel graag weten! Heb zeker een voorkeur, omdat ik al een dochter heb lijkt een zoon me geweldig.. Maar neemt niet weg dat een dochter ook prachtig is, en makkelijk, hoef ik minder te kopen! Hebben jullie dit trouwens wel eens gezien? http://www.youtube.com/watch?v=1UUgZFviPSo Echt hylarisch!! Typisch Amerikaans ook..
Dankjewel loth!! Susy, ja heb al de halve kruidvat pakken versleten maar ik heb in juni een MA gehad dus weet ook als geen ander dat een donkere test, een digital met 'zwanger' en een megaplus helemaal niks zeggen... Ik voel me gewoon echt zo niet fijn op dit moment...blij als ik klaar ben met werken en lekker naar huis kan...
Nou meid, ik hoop dat het goed gaat en dat dit gewoon onzekerheid is van de MK. Wanneer heb je je eerste echo??
@meandor echt geweldig dat filmpje en wat een super idee!!! Zou het bijna zelf ook willen doen lijkt me zoooo leuk! @susy gefeliciteerd meis hoop dat alles goed gaat deze keer!
@ Inkie.. een vriend van ons is banketbakker, zou best grappig zijn om het te doen he?! hahaha... maar toch, wie verzínt zoiets?!?!? Is ook redelijk normaal daar! Gekke lui! @ Susy: Gefeliciteerd meid, en welkom!
@meandor whahaha ja is wel gek maar ik hou wel van gek ik ga het vanavond aan me vriend laten zien.. als hij het leuk vind wil ik het gaan doen!!
thnx meiden we zijn fijn met zn alle naar het graf geweest en voor iedereen een rode ros neergezet voor me vader zelf een witte en me moeder had voor de baby een gele roos gekocht. moest heel erg huilen natuurlijk maar was erg mooi. Nu morgen nog een goede echo Vlinder ik snap je onzekerheid, maar probeer te genieten van het nu. nu ben je zwanger dus geniet ervan. niemand weet wat morgen brengt.. ik snap als geen ander hoe moeilijk het is vertrouwen te houden en te vinden, maar hou wel enkele positieve gedachtes vast. Bij mij zegt mijn gevoel dat het goed zit maar mijn verstand zegt van niet, zelfbescherming noem ik dat.
Aloha, wat mooi. En wat kan ik me voorstellen dat t emotioneel was! Sterkte verder vandaag en succes morgen bij de echo. Vlinder, ik weet niet wat ik moet zeggen, omdat ik het gevoel niet ken. Toch zeg ik, probeer positief te blijven denken. Wanneer heb je een echo?
vlinder snap precies wat je bedoeld. bij mij zouden ze ook komen vandaag en ik heb ook afgebeld. ik durf ook niet ook omdat het bij mij de vorige keer ook verkeerd zat heb jij wel al weer een nieuwe afspraak? of denk je er nog overna? ik weet dat elke zwangerschap anders is. maar is toch wel weer eng he