Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy meisjes, dankjewel voor jullie lieve woordjes! Echo pas 5dec pfff dat duurd nog zo lang voor m'n gevoel... En idd aloha Misschien is t wel zelfbescherming ik weet t niet maar t voelt iig erg kl*te nu! Kan daardoor echt niet genieten...ik snep wat je zegt over t nu zwanger zijn maar t voelt ook helemaal niet alsof dat zo is dus daardoor kan ik er ook echt niet van genieten...en ergens ben ik denk ik ook bang als ik dat nu wel doe t juist strax alleen maar nog moeilijk word...pfff vind dit echt verschrikkelijk zo die wachtweken...en ik maar denken dat die 2 weken tot je NOD erg waren...

Sas, nee nog geen nieuwe afspraak, niet omdat ik erover twijfel want wil zeker mee doen dat is t probleem niet maar wil gewoon eerst een goede echo!
    Heb afgesproken dat as t 5dec goed is ik meteen bel dus...

2. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Hoi meiden,
    tja die onzekerheden he... Weet er ook alles van!
    Ineens besluipt je zo'n rotgevoel en raak je in paniek.
    Heb dat ook erg vaak, maar probeer zo veel mogelijk te genieten. En ik moet zeggen dat het me de laatste week best goed lukt :)
    Maar gisteravond weer even zo'n paniekmomentje.. Kan al weken niet goed naar het toilet, met veel pijn en moeite kan ik er een keutel uitpersen..
    Gisteravond had ik ineens diarree! Was even weer in paniek en dacht oo jee nu zijn mijn symptomen weg en krijg ik weer een miskraam.
    Pfff hormonen hahaha!
    xx

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    O ja vlinder dat begrijp ik, als je daar een beter gevoel bij hebt moet je dat ook zeker doen toch ! en als alles goed gaat kan je nog mooi een tijdje mee doen :)
    nou rustig aan doen!

4. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Hier vandaag een echo gehad, geen goed nieuws en geen slecht nieuws. We weten eigenlijk nog niet zoveel.

Op 4 oktober heb ik een miskraam gehad, op 12 november had ik weer een positieve test.
    Ik zou dus ergens tussen de 5.5 en 7.5 week zwanger moeten zijn volgens mij berekeningen.

Ja ik ben zwanger maar het is nog erg pril. Ze kon het nog niet meten, ergens tussen de 4 en 5 weken en uiteraard dus nog geen hartactie.

Ergens kan dit zeker kloppen, ik dacht namelijk dat ik misschien 2, 3 of 4 november mijn eisprong moet hebben gehad. Alleen.... dan zou ik wel heel vroeg positief getest moeten hebben... In dat opzicht geen slecht nieuws maar het is wel spannend.

Daarnaast blijken er op mijn eierstok 3 cystes te zitten van ong.2 cm. Had ook steeds wel steken/pijn daar dus dat verklaart het.

Moet volgende week woensdag voor een 2de echo, als de cystes niet groter worden mogen ze blijven zitten, weet eigenlijk niet wat de grens is wanneer ze eruit moeten/aangeprikt moeten worden, brrrrr denk er maar niet over na.

Anyway, lekker in de stress de komende week. Weet al 12 dagen dat ik zwanger ben.... en dan blijk ik nog niet eens 5 weken te zijn... :(

Mijn datum mag voorlopig naar 28 juli en 2de echo op 30-11

Lees straks weer verder even mee. Gisteren lag ik al om 19 uur in bed maar heb een goede nacht gehad en eigenlijk geen last van een jetlag. Vanavond denk ik maar lekker een mc flurry! :D

5. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend @Cybi. Was fijn geweest als je verder was als je dacht. Maar het kan ook heel goed zijn dat je nog maar net zwanger bent! Had je die cystes al?

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Oe spannend cybi! Heb je Deze week een beetje afleinding?

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012!

Uitgerekende datum:

01 juli - Djonna (1e kindje)
    01 juli - Mm7 (3e kindje)
    02 juli - Yummy (2e kindje)
    02 juli - Me83 (1e kindje)
    03 juli - Loth (1e kindje)
    04 juli - LuckyBlue (2e kindje)
    07 juli - Poemi (2e kindje)
    07 juli - Red88 (2e kindje)
    08 juli - Sweetmarije (2e kindje)
    08 juli - Daantje30 (...)
    08 juli - Joyce86 (2e kindje)
    09 juli - Pipi (2e kindje)
    09 juli - MirandaV (...)
    10 juli - vernon (1e kindje)
    10 juli - Sassie81 (1e kindje)
    10 juli - Kaatje1985 (1e kindje)
    11 juli - Pavera (2e kindje...)
    12 juli - Fietje86 (1e kindje)
    12 juli - Labrador (1e kindje)
    12 juli - Amse (2e kindje)
    13 juli - Aloha (1e kindje)
    13 juli - LittleOne80 (3e kindje)
    13 juli - spinnekop (3e kindje)
    13 juli - tamendon (1e kindje)
    14 juli - Rosemarie86 (1e kindje)
    14 juli - Danilo (2e kindje)
    15 juli - Maudje (3e kindje)
    16 juli - Ameera (1e kindje)
    17 juli - Lilage (3e kindje)
    18 juli - Tayaro (2e kindje)
    18 juli - Wallie81 (1e kindje)
    18 juli - December (1e kindje)
    19 juli - Vlinder13 (1e kindje)
    19 juli - Carpediem2010 (2e kindje)
    20 juli - Summer1983 (1e kindje)
    20 juli - sas27 (1e kindje)
    21 juli - Nursie31
    21 juli - InCognito (3e kindje)
    22 juli - BabyxButterfly (1e kindje)
    25 juli - Nennie (1e kindje)
    26 juli - Meandor (2e kindje)
    28 juli - Princess79 (1e kindje)
    28 juli - mejosje (2e kindje)
    28 juli - Cookie26 (3e kindje)
    28 juli - Kayke (1e kindje)
    28 juli - Cybi (2e kindje)

Afspraken:

11 nov - vernon 1e echo
    11 nov - Kaatje1985 MvM
    11 nov - mm7 1e echo
    14 nov - Djonna POP-poli
    16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo
    16 nov - tamendon intake
    17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo
    18 nov - Djonna 3e echo
    18 nov - mejosje gesprek gyn
    21 nov - Incognito MvM
    22 nov - Sweetmarije VK
    22 nov - BabyxButterfly MvM
    23 nov - Loth 1e echo
    23 nov - mm7 2e echo
    23 nov - Cybi 1e echo
    23 nov - vlinder13 MvM

24 nov - Loth intake VK
    24 nov - LuckyBlue intake VK
    24 nov - Amse 1e echo
    24 nov - Aloha 2e echo
    24 nov - Poemi 2e echo
    25 nov - Yummy intake VK + echo
    25 nov - Red88 intake VK
    28 nov - Poemi intake VK
    30 nov - MirandaV intake VK
    30 nov - InCognito 2e echo
    30 nov - Cybi 2e echo
    01 dec - spinnekop 1e echo
    01 dec - Daantje30 1e echo
    01 dec - Me83 intake VK
    02 dec - Danilo 1e echo + intake gyn
    02 dec - Kayke gyn
    05 dec - Kaatje1985 intake VK
    05 dec - Pipi 1e echo
    05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh
    05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo
    05 dec - Pavera intake VK
    05 dec - December 1e echo fert arts
    06 dec - Djonna gyn
    06 dec - Fietje86 1e echo
    06 dec - BabyxButterfly intake VK
    06 dec - Ameera Intake VK
    07 dec - LittleOne80 intake VK
    07 dec - sas27 1 echo zkh
    07 dec - Nennie 1e echo 7wk
    08 dec - Sassie81 1e echo
    08 dec - Aloha 3e echo + gesprek gyn
    08 dec - Tayaro intake Vk
    09 dec - Tayaro 1e echo
    12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo
    12 dec - mejosje 2e echo gyn
    13 dec - Fietje86 intake VK
    13 dec - Carpediem2010 1e echo
    14 dec - MirandaV 1e echo
    14 dec - Lilage 1e echo
    14 dec - Nennie 2e echo + 8wk intake VK
    15 dec - tamendon 1e echo
    15 dec - Princess79 1e echo
    15 dec - Carpediem2010 intake VK
    15 dec - Nursie31 1e echo
    16 dec - Joyce86 tm echo
    21 dec - Meandor 1e echo
    22 dec - Wallie81 intake+1e echo
    23 dec - Lilage intake VK
    23 dec - mejosje intake VK
    27 dec - vlinder13 2e echo VK
    09 jan - Joyce86 controle VK

Heb de lijst maar weer actueel gemaakt. Cybi ik heb je voorlopig aangepast.

Heb bij mezelf de 10w echo van 23 december weggehaald, aangezien ik vandaag werd gebeld dat er die dag geen echoscopist is. Dus intake vk gaat wel door, maar echo moet worden verplaatst. Deze mag eerder, dus je hoort me niet klagen ;) Maar dat ga ik dus morgen even doen!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Voel me belabbert, heb hele dag last van krampen, maar lijkt van darmen, windjes laten ook.
    Toch maakt het me onzeker
    Hoop dat het morgen weg is
    Voel me zo klote erdoor

xx

9. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Nee die had ik nog niet, bij mijn echo vorige maand, met mijn miskraam zaten ze er nog niet. Hoop maar dat ze volgende week kleiner zijn, in ieder geval niet groter.

10. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    #970 Nennie, 23 nov 2011
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
    Hoi Meiden,

Aloha, wat mooi en wat zal het emotioneel geweest zijn. Heel veel sterkte nog vandaag en je blik maar op morgen, ben benieuwd wat voor moois er uit je echo komt, succes in ieder geval!

Vlinder, probeer het positief te zien! Heb je ook andere symptomen waardoor je zo twijfelt? Zolang je geen (mega)krampen hebt en helderrood bloed verliest, hoef je je echt geen zorgen te maken. Ik lag toen het misging met kruiken in bed van de kramp en liep behoorlijk leeg. Je zou kunnen proberen om eerder een echo te vragen aan je vk, want stress is ook niet goed, maar als je dan nog niets ziet omdat het te vroeg is word je alleen maar onzeker.
    Zolang er niets gebeurd zit het gewoon goed! als je er zo mee bezig blijft maak je jezelf alleen maar gek! Kop op meid!;)

Cybi, Ik heb precies hetzelfde, ik ben ook direct na mijn mk zwanger geworden en dan is het tot nu toe maar "gokken" hoever je bent. Mijn Vk zei dat je het makkelijkste de eerste dag van je mk kan aanhouden als de eerste dag van je laatste menstruatie. Klopt het dan een beetje bij jou?:(

Verder vandaag alweer kotsmisselijk:(, gelukkig kan ik alles nog binnenhouden, maar moet soms echt door mijn mond ademen, mijn collega kwam voorbij met een broodje met salami erop en ik had het niet meer bah bah Ben ook de hele dag aan het boeren en heb echt totaal geen honger of trek de hele dag. Ik moet echt de klok in de gaten houden zodat ik eet, want mijn maag geeft echt niets aan.
    Verder gaat het best goed, vind het alleen nog steeds raar dat mijn linker borst veel meer pijn doet en opgezwollen is dan de rechter;), maar het zal wel goed komen. Ook zijn mijn darmen van de rel, maar iedereen heeft zo z'n dingetjes wel.... Ik weet ook niet waar je blijer mee moet zijn, dat je niets voelt en nergens last van hebt of dat je al zo vroeg "the full package symptomen" voor je kiezen hebt. Enfin, als we allemaal na 9 maanden maar zo'n lief klein en gezond beebje in onze armen hebben :):D

11. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Nennie, heel lief maar ik weet uit ervaring dat het helaas niet altijd waar is als je geen bloed verliest en krampen hebt t dan goed zit...heb de vorige keer nergens last van gehad(dat is juist t probleem nu merk ik ook niks) en bij de eerste echo bleek dat t mis gegaan was...dus nu ik weer niks voel maak ik me gewoon erg zorgen...t voelt gewoon niet goed met als de vorige keer dus...en ik krijg al een vroege echo(7,4 weken) dus nog eerder heeft niet echt veel zin want als er dan niet veel texien is maak ik toch weer zorgen of t dan komt doordat t fout is of omdat we te vroeg zijn dus...
    Ik probeer zo min mogelijk te stressen maar helaas lukt dat niet altijd! Ti's nu gewoon afwachten tot 5dec helaas...

Cybi, hopen idd dat de volgende echo schitterend nieuws word!!!

12. Danilo

Danilo Actief lid

17 nov 2011
    161
    0
    0
    Waterdeep
    Meiden, wat een stress allemaal, ik kan het me echt goed voorstellen, heb zelf behoorlijk wat meegemaakt, maar echt, probeer vertrouwen te hebben in je lichaam!

Wat betreft symptomen, ik word steeds vroeger moe, niet normaal. Ik ben net pas weer terug aan het werk, dat vreet ook energie en de combinatie met de zwangerschap zorgt ervoor dat ik na een ochtend werken compleet voor pampus op de bank zit.

Namen en babyuitzet zijn we nog niet mee bezig, is een beetje zelfbescherming denk ik, we hebben ook nog alle tijd om dit te gaan bedenken. We willen het geslacht wel weten denk ik (bij mijn dochter wel in elk geval, nu hebben we het er nog niet over gehad :)).

Het etentje dat ik zaterdag heb is in een restaurant zonder kaart, dus met een verrassingsmenu. Nou ben ik daar al nooit zo'n fan van (ben best een moeilijke eter, schaam ik me nogal voor :)), maar ik wil dus geen rauw ei (zachtgekookt of in de chocolademousse of tiramisu) rauwmelkse kazen en rauwe vis. Het valt natuurlijk nogal op als ik dat aan tafel allemaal ga vragen dus ik denk dat ik van tevoren maar op ga bellen en vragen of ze het echt goed geheim kunnen houden...

Verder hier weinig nieuws, morgen werk ik lekker thuis, dat is iets relaxter.

Vernon, ben je alweer gesignaleerd?

13. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Zo, daar was ik dan.

We hebben een hartje gezien! Het ziet er goed uit.

Het was wel even stressen hoor. Eerst was mijn blaas te vol en moest ik proberen mijn blaas half te legen, vervolgens kon ze via de buik nog steeds te weinig zien. Kreeg dus een inwendige echo en daar was het gelukkig wel goed op te zien. Ben waarschijnlijk wel een paar dagen minder ver.

Uitgerekende datum weet ik over 3 weken, dan mogen we weer!

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meiden..... Ik DENK te weten weten wat het geslacht is! En dan zou het dit keer een meisje zijn! Kan het niet geloven, maar heel gek (ben geen wazig figuur of zo hoor, echt niet), ik heb het gedroomd. Ik droom wel vaker dingen die uitkomen. Zo wist ik bij de eerste 2 ook dat het jongetjes zouden zijn, nu droomde ik een paar dagen terug van een hardroze badcape, echt een meisjesding, dus dat was de eerste 'aanwijzing' en afgelopen nacht gedroomd dat ik beviel van een MEISJE, met zwarte haartjes en 3320 gram :D (Dat laatste zal wel niet, de jongens waren boven de 3700 gram, maar ok). Had nog even gespiekt of het wel echt een meisje was, maar dat was echt zo ;)

Nou ja, of dat uit gaat komen, gaan we wel meemaken, nog 11 weken, dan laten we een pretecho maken en weten we het :)

Voor hetzelfde geld is het gewoon weer een jongetje en heeft mijn wens voor een meisje me gewoon voor de gek gehouden ;)

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meander: Dat is inderdaad wel fijn, als het zo opgelost kan worden. Zh hier wilde daar toen nog niet aan.
    Ik doe mee aan MvM en ze komen de kratten hier niet ophalen. Je kunt ze gewoon in zo'n big shopper vervoeren, niemand die het ziet als je de deur uit gaat ;)

Danilo: Ja, ze proberen het met 38,3/38,4 in te leiden, mits dat mogelijk is natuurlijk. Oudste kids kwamen met 39 weken zelf, maar gezien mijn geschiedenis vond de gyn dat te lang duren voor de kids, maar ook voor mijzelf.
    Whahaaaaa, wat dacht je; als die test niet mooi donker kleurt, mag zij ook niet meer testen? ;) Wel fijn dat het weer zo'n knaltest was natuurlijk!!!!
    Ik heb alcoholvrije wijn gehad, waar de alcohol láter pas uitgehaald is, daar proef je dus écht geen verschil met alcoholhoudende wijn...

Summer: Meiske toch..... sterkte, en eh, GEFELICITEERD natuurlijk, met het kloppende hartje!

Yummy: Gefeliciteerd!

Tayara: Dat kan absoluut nog geen kwaad hoor meid ;)

Aloha: Dat is een mooi gebaar.....

Cybi: Ai, dat zou ik ook rottig vinden hoor, maar hee, ik krijg de 30ste ook de 2e echo, we gaan samen voor een kloppend hartje!

Loth: JAAAAAAAAAAAAAAA! Gefeliciteerd meid!!!!!!

Voorkeur geslacht: Hier na 2 jongens toch echt de voorkeur voor een meisje. Buiten alle clichés als het maar gezond is natuurlijk. Als ik het voor het kiezen had; een meisje :)

Stoelgang: Gebroken lijnzaad werkt geweldig, maar ook 2 glazen lauw water vóór je ontbijt willen wel eens goed werken.

Red: Ja, daar heb ik toen contact mee gehad, maar ik woon aan de andere kant van het land en ze kwamen het niet halen. Of ik het dan wilde opsturen, of brengen, beide op eigen kosten. Sorry, maar dát heb ik er toch niet voor over....

Uitzet: Niks meer nodig hier, eigenlijk wel jammer, want het is zo leuk!

Namen: Meisjesnaam weten we, jongensnamen komen we beiden niet aan uit.... vinden niks écht mooi passen bij de namen van de oudste 2 ;)

Nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD en welkom hier!

16. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Nennie, dan klopt het bij mij zeker niet want dan zou ik nu 7w2 dagen zijn....

17. Danilo

Danilo Actief lid

17 nov 2011
    161
    0
    0
    Waterdeep
    Fijn Loth dat jullie een hartje hebben gezien!

InCognito, dat zou wel bijzonder zijn zeg, als je dat dan nu zou weten! Mijn moeder vertelde vier weken geleden dat ze droomde dat ik zwanger was van een zoontje (ik was toen al zwanger en wist het zelf nog niet, zij weet het nog steeds niet). Zou wel heel speciaal zijn als ze het "voorspeld" blijkt te hebben straks.

Weet je misschien nog welk merk die wijn was? Ja, ik wilde inderdaad zeker weten dat mijn test echt donker zou zijn, suf hè? ;)

Aloha, ik vergat jou helemaal, sorry. Klinkt als een moeilijke maar mooie dag als ik dat zo mag zeggen, hopelijk krijg je een mooie echo.

Cybi, heb je normaal een regelmatige cyclus? En je lichaam kan best een beetje tijd nodig hebben om te herstellen van een miskraam hè? Misschien dat je daardoor toch later een eisprong hebt gehad?

18. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    @ Nennie: Ik ben ook meteen na vmk zwanger geraakt. Dat is nu ruim 9 weken geleden en ik ben ruim 7 weken zwanger waarschijnlijk.

@ Incognito: Wat grappig dat je het geslacht denkt te weten.

@ Danilo: Ik ben ook verschrikkelijk moe. Vandaag nog wat extra van de stress, haha.

@ Vlinder: Ik hoop dat de weken voorbij vliegen en je gewoon een goede echo hebt straks!

@ Cybi: Wat vervelend die onzekerheid. Ik heb ook twee cystes gehad (niet tijdens zwangerschap). Cystes kunnen komen en gaan. Toen ik een controle echo had was de cyste op de ene eierstok weg en zat er op de andere een nieuwe. Wel apart dat je ze al voelt als ze maar 2 cm zijn.

@ Carpe diem: Hopelijk knap je snel weer op!

Mijm borsten zijn trouwens echt veranderd. Ik heb altijd ingetrokken tepels gehad, hoe koud het ook was, maar ineens zijn ze daar. Zo gek, haha.

19. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012!

Uitgerekende datum:

01 juli - Djonna (1e kindje)
    01 juli - Mm7 (3e kindje)