Lieve meiden ik zit me hier een partij druk te maken niet normaal... gister avond ineens heel erge buikkrampen.. toen naar de wc en heel erg aan de diarree.. een uur later ging ik weer maar dit keer kwam er alleen heel veel slijm met een beetje bloed erin... ik ben zo bang nu... heeft iemand dit weleens eerder gehad??? Ik mag gelukkig vanmiddag weer naar de gyn voor controle...
Bah Inkie81, wat akelig. Gelukkig heb je straks al een afspraak bij de gyn. Ik zal voor je duimen dat alles in orde is!
Slijm na ontlasting herken ik wel. Misschien toch veel druk gehad en een adertje gesprongen. Fijn dat je vandaag al controle hebt!
meiden kan iemand me gesruststellen? Heb nog steeds krampen, denk van darmen ook, maar ook steekjes onderin. Opeens geen gevoelige tepels meer. Hebben meer dit rond 6 weken? Ben zo onzeker bah xx
Even kort vanuit de auto echo was super en we hebben een hartje gezien! Meting kwam nu op 7 weken 1 dag we zijn nog nooit zo blij geweest dit is de eerste keer ooit dat we goed nieuws hebben op baby gebied
Aloha: wat fantastisch meid, jouw dag kan niet meer stuk! Geneit ervan! Carpe diem: hier ook de ene dag meer klachtjes dan de andere
Hoi allemaal, Ook ik kom hier voorzichtig rondkijken. Vind het nog wel heel eng. Ik zal blij zijn als de eerste echo geweest is. Echo gepland op 14 december. Vermoedelijke uitgerekende datum 21 juli 2012. Liefs, Grace
Carpediem, dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook. Na ongeveer 6 a 7 weken waren alle symptomen ineens weg, maar toch is onze mooie dochter in januari geboren. En nu... heb tot nu toe helemaal geen enkel symptoom gehad, dat maakt me dan ook weer onzeker.
grace welkom, en gefeliciteerd. Spannend he. Had met mijn dochter ook geen klachten, had toen ook een topic geopend. En nu toch weer in zelfde onzekerheid haha
Iedereen gefeliciteerd! Carpediem: Vreemd he? Zelfs je eigen ervaringen kunnen je niet geruststellen die eerste weken. Ben blij dat ik nog maar een paar dagen weet dat ik zwanger ben, die eerste week was ik anders nog zenuwachtiger geweest. Zo ik hoor mijn kleintje wakker worden, we gaan lekker samen eten.
Welkom grace en gefelciteerd! En weet iemand nog een leuk boek over grote broer of zus worden. Staan er veel op internet maar dacht miss heeft iemand er al 1 thuis die leuk is??
Aloha, gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van!! Grace, welkom! Carpediem, hier ook de ene dag meer klachten dan de andere. Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Loth, succes met de smoesjes op je werk. Waarschijnlijk heeft niemand het door, jij bent er echt mee bezig maar op je werk niet. Ik denk ook steeds dat de hele wereld ziet dat ik zwanger ben
Ik heb deze ochtend huilend doorgebracht. De echo was niet goed. Er zit nu alleen nog maar een leeg vruchtzakje. De arts heeft er niet veel vertrouwen meer in. Volgende week woensdag de bevestingsecho en mocht mijn lichaam alles dan nog niet hebben afgestoten, dan wordt er afgesproken wat te doen. Verder afwachten of een curettage. Ik voel me verschrikkelijk. Niks wees op deze uitslag: geen krampen, geen bloedverlies, wel erg moe, opgeblazen buik, gevoelige borsten. En dan dit.. Mijn lichaam denkt nu blijkbaar toch zwanger te zijn zei de arts, doordat de zwangerschap en het vruchtzakje nog in mijn baarmoeder zitten. Pfff.. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen. En natuurlijk een goede zwangerschap. Liefs
Amse meisje wat erg! Hoeveel weken was je nu dan meid? Vind het zo rot voor je ik wens je heel veel sterkte toe knuff