thnx lieverds! het is heel onwerkelijk nog na alle tegenslagen eens goed nieuws te krijgen. Verder moet ik naar de fysio omdat ik bekkeninstabiliteit aan het ontwikkelen ben.. daar komt dus me pijn vandaan, komt denken ze nu al doordat ik zoveel zwanger geweest ben dit jaar. bekken en banden zijn al verweekt hierdoor ipv aan het einde vd zwangerschap pas. krijg een bekkenband aangemeten dan. verder medicijnen tegen maagzuur gekregen en nieuwe steunkousen laten aanmeten omdat mijn eigen (ivmspataders had ik ze al) niet meer passen. Mag dinsdag weer komen helemaal leuk dat is een dag voor me verjaardag Amse wat naar voor jullie. Laat je goed informeren over de mogelijkheden en zoek anders het miskraam gedeelte van het forum op hier om tips en adviesen te krijgen. Sterkte meid.
@Amse Wat ontzettend naar zeg Heel veel sterkte de komende tijd. @Aloha Fijn dat je een goede echo hebt gehad. Volgend week weer een echo dus? Leuk hoor! Hier ook een goede echo gehad, hartje klopte! Wel weer 2 dagen terug gezet, dus nu in totaal al 5 dagen. Nog even een foto van ons frummeltje:
Wat een contrast maar: Aloha, van harte met je goed echo, wat een heerlijk gevoel! Amse, wat ontzettend verdrietig voor jullie! Je lichaam kan dit helaas heel lang volhouden, zwanger zijn terwijl er geen kindje meer groeit, ik heb zelf twee jaar terug een MA gehad met 12 weken, terwijl de vruchtjes waarschijnlijk al met een week of 5 a 6 niet meer gegroeid waren. Voelde me nog op en top zwanger toen. Neem de tijd om na te denken wat je wil, er zijn (helaas) veel meiden met ervaring die je eventueel kunnen helpen. Ik heb zelf ook ervaring met zowel opwekken met medicijnen als een curettage, dus mocht je er behoefte aan hebben dan mag je me ook pben. Zo, mijn werkdag zit er weer op (heb mezelf even een opfriscursus statistiek gegeven erg nuttig en ook weer leuk) nu weekend. Even nog wat schoonmaken in huis en dan lekker met een kop thee en een boek op de bank denk ik.
Amse, wat een schok! Dit verwacht je niet. Ik wens je veel sterkte de komende tijd! Poemi, wat een fijne echo. Geniet ervan. Ik heb me weer beter gemeld. Ga het morgen weer proberen. Ben nog wel misselijk. Tot overgeven toe. Maar blijf toch wel onzeker. We zien wel, dat ons gevoel, ons lichaam ons toch nog wel anders laat denken.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik zou vandaag 7 weken zwanger zijn. Danilo, ik zou heel graag jouw ervaringen willen lezen. Ik weet namelijk echt niet wat ik moet kiezen.
Amse o wat erg voor je zeg, dit verwacht je dan niet. een knuffel en veel sterkte Poemi super je goede echo Ik heb me ziek gemeld voor vanavond, hele dag nog krampen, heb er zon slecht gevoel over
Ha meiden, ik meld me ook in dit topic. Uitgerekend op 18 juli, 2 weken geleden een innestelingsbloeding gehad (1 drupje, dus ik werd wat achterdochtig) en vorige week maandag maar een testje gedaan: POSITIEF. Ben nog een beetje in shock, maar wel heel blij. Mijn 1e kindje is pas 8 maanden, dus het was iets eerder raak dan verwacht... Op 15 december heb ik de 1e echo, dus dan weten we hoe ver we precies zijn. Mag helaas pas op 4 jan naar de VK... Duurt nog zolang allemaal he? Moeders voor Moeders testte mij vandaag wederom positief, dus de kratjes staan weer in huis. Nu alleen nog even iedereen vertellen, want dinsdag ben ik jarig en als mensen dan die kratjes zien....
Amse: Heel veel sterkte. Zo kort, zo klein, maar het verdriet is zo groot (helaas kan ook ik hierover meepraten).
Even snel: Wat dubbel hier! Amse: Ontzettend veel sterkte Dit moet echt een hele klap zijn en een groot verdriet.. Ik hoop dat je via deze site meer informatie kunt krijgen. Heeel veel sterkte en een dikke knuffel! Aloha: En wat een super nieuws van jouw kant! GEFELICITEERD! Wat moet dit een geweldig gevoel voor jullie zijn, eindelijk een goede echo en ook hartslag! Geniet er van meid! Hier begint de stress voor de echo van morgen toch wel een beetje te komen.. Ben morgen 8 weken en 4 dagen dus dan zou er toch wel iets te zien moeten zijn als het goed zit..
Impjeofelfje: Welkom en gefeliciteerd. Leuk om nog een jonge moeder hier te treffen. Mijn kleine meid is bijna 10 maanden. Ook hier erg verrast zo snel weer zwanger te zijn. Bij Emma duurde het ruim een jaar voordat het zo ver was, dus we wilden niet lang wachten met beginnen voor de tweede. Nu vinden we het ook erg leuk dat er maar 1,5 jaar tussen nummer 1 en 2 zit.
Nieuwe zwangere meiden: Welkom en gefeliciteerd! Aloha: Wat een goed nieuws dat het hartje klopt Amse: Wat een rotnieuws voor jou. Heel veel sterkte.
@amse, wat een rotnieuws zeg!! Sterkte!! @Aloha, wat super zeg!!! @Nieuwe, gefeliciteerd en welkom!! Hier reageeerde m'n leidinggevende erg positief, dus das erg leuk! Had nog veel overuren, die ik eigenlijk wel na m'n verlof op wilde nemen, maar ze boodt aan dat ik wel een werkweek van 8 dagen thuis kon blijven en zo mn overuren op kon nemen en dus pas 12 december weer hoef te werken. Vond t erg lief dat ze zo meedenken dus dat kan ik niet weigeren. Zie wel wat ik nog overheb aan vakantiedagen en neem sowieso m'n zomervakantie na m'n verlof op. Hoef me nog even niet druk te maken dat ik weer moet werken. Hier net even een tukkie gedaan. Wel heerlijk dat D. hier s middags 3 uur slaapt, kruip ik er ook mooi even in. Ik ga even puinruimen hier voor manlief thuis komt.