Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Pfff, heb even wat gemist maar sterkte ermee. Zwaar om zo'n mooie periode alleen in te gaan. Maar als dat jou happier maakt alleen maar goed natuurlijk! ;)

2. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Spannend meid! Hoop dat je een prachtige echo krijgt!

3. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Sorry voor al het quoten, vond ik even makkelijker ;)

Hier verder weinig nieuws. Vanmiddag nog even een testje gedaan, die was gelukkig nog steeds knallend. Ben wel blij als we een weekje verder zijn en ik iets meer weet! ;)

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    thnx meiden!!

cybi had jij gister niet een echo?
    gister niet zoveel meegekregen ivm gedchte bij me overleden vader dus sorry als je het al gepost had..

5. vernon

vernon Niet meer actief

ik zal wel weer gewoon moe zijn en het verkeerd opvatten maar het is niet bepaald een keuze om dit alleen te moeten doen, laat staan leuk.

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    vernon, cybi bedoelde het vast niet zo. denk dat z het anders begrepen had ;)

dames hier kennen je verhaal niet zo goed als in het clubje he.. knuff meid!!

hier kwam trouwens me schaambot ookal naar voren doordat dus me banden en bekken enz al weker zijn dan normaal op deze termijn ( wat ik vanmiddag uitlegde dat verhaal) me baarmoeder drukt hem al weg en ze denken dat het niet lang duurt voordat die boven me schaambot uitkomt... dus ik kan rekenen op gauw heel dik! en ben nu al zo rond haha komt ook doordat alles verzwakt is door de hormonen zeiden ze. alles zakt uit. goh haha

7. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff nu ik al die verhalen hier lees over miskramen, word ik ook bang en heb over 3 weken pas echo!!!!!!!!!

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    gewoon rustig blijven tamendon ;) als je teveel gaat stressen kun je altijd je vk bellen en dat aangeven. maar komt vast goed! die kans is groter dan de kans dat het fout gaat ;)

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik ook.. Ben echt zenuwachtig voor mijn echo morgen. Vooral omdat alle kwaaltjes weg zijn (behalve het vele slapen..)

Vernon: Ik snap je reactie hoor! Het staat er inderdaad niet zo leuk.. Ik denk alleen dat Cybi misschien niet helemaal op de hoogte is van jouw situatie.. Dikke knuffel!

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @vernon heel veel sterkte. Ik ken je verhaal ook niet helemaal, maar alleen lijkt me erg moeilijk!

@tamedon jah dat gevoel heb ik ook! Ik heb al weleen echo gehad maar ben toch ook heel onzeker!

@aloha ik zou het wel leuk vinden lekker een dikke buik, jij ook of zie je er tegen op?

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik lees de reactie zo vernon: je relatie maakt je ongelukkig... dan maakt het je dus happier als je er klaar mee bent. Zware periode, maar waar je als persoon beter uitkomt door keuzes die je maakt voor jezelf.

Ik ken je verhaal natuurlijk ook niet... maar weet wel dat als een kind gewenst is bij een alleenstaande mama dat het niets te kort komt. Ben zelf zo opgegroeid en ik kan je zeggen, ben nog steeds blij dat mijn moeder voor zichzelf heeft gekozen en daarmee ook voor mij.

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ooo ik vind het heerlijk! kan niet wachten tot die nog groter word! ben er trots op! helemaal als het een gezond beeb bevat ;) laat mij maar mooi gauw groeien hoor haha ik zou zo eens een nieuwe foto maken je schrikt je kapot!!

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    het gaat goed zolang het goed gaat... je kan het niet regelen helaas... het kleintje regelt zichzelf voor een groot deel. Zorg er alleen voor om niet te veel stressen en veel rust.
    Zolang je niet anders hebt gehoord ben je zwanger van een mooi kindje.

14. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Neeeee!! Maar zo bedoel ik het ook helemaal niet hoor! Sorry als het zo over kwam. Snap dat dit niet je ideaalplaatje was, toen je zwanger raakte.
    Nogmaals sorry, als mijn reactie verkeerd over kwam!

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    mooi gezegd mejose!

je leeft in het nu en nu ben je zwanger, zo bekijk ik het ook :D ( heb het al meerdere malen verkondigd hier volgens mij dus als jullie er moe van worden gewoon zeggen hoor haha!!! )

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @aloha
    Ik ben benieuwd!!! Ik ben niet zo dun van me zelf dus bij mij duurt t ff!! Show maar snel!!!

17. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Pffff... voel me inderdaad een beetje lullig nu want mijn reactie was echt oprecht en lief bedoeld. Ken inderdaad niet het hele verhaal
    Anyway mejosje, bedankt voor je reactie want zo bedoelde ik het inderdaad.... :(

Edit: sorry ik had dit moeten weten. Wist niet dat ik geaccepteerd was voor de club, zie nu pas dat dat wel het geval is.
    Sorry, dacht dat ik hier een melding van zou krijgen.....

Ga direct even bijlezen!!

18. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    @ Amse: Ik weet niet of ik al gereageerd had. Heel veel sterkte!

@ Meiden die onzeker zijn. Hopelijk voelen jullie je snel beter.

@ Vernon: sterkte. Hopelijk zijn je ouders snel een beetje gewend. Ik vind je iig een heel stoer wijf! Goed dat je voor jezelf kiest en de baby kiest!

Ik heb een positievest gekocht. Ik had tijdens m'n vorige zwangerschap al gezien en vond 'm zó leuk. Durfde het eerst niet te bestellen, maar nu na de goede echo toch gedaan. Heb vandaag ook aan een goede vriendin verteld dat ik zwanger ben, op d'r verjaardag. Leuk cadeau he?

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hierbij een buikfoto... echt huge!! en de gyn dacht dus dat elk moment me baarmoeder al achter het schaambot weg kon gaan komen en ik dus nog verder uit elkaar plof ;) dat word wat!!

20. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Mooie buik Aloha! Idd al wel groot voor het aantal weken, maar wel mooi!!!

Deel Deze Pagina