Wat een buik al!!!! Pffff.... Aloha, dat wordt nog wat de aankomende maanden! Ik ga lekker bankhangen nu... misschien even lekker in slaap vallen etc. Zit nog wel te twijfelen of ik niet nog een ijsje uit de vriezer ga halen (heb heerlijk mars icecreambars en raketjes gekocht... jummy)
Cybi geen sorry, ik ben een beetje (erg) kribbig. Zit ook een beetje te snauwen geloof ik, niet zo leuk van me. Ik ben dus ondanks anti conceptie zwanger geworden en heb het sindsdien niet bepaald leuk. Heb een beetje een kort lontje haha dus no worries!
jeeeetje nu heb ik zin in ijs!! gods ik krijg elke keer door jullie in van alles zin maar dan pas als de winkels al dicht zijn!!! grrr!!! ik eet de hele dag zowat niet en nu krijg ik honger hahaha kunnen jullie me niet overdag hiermee besmetten!! en ja groot al he!! kan het echt amper nog verbergen.. ben echt benieuwd hoe groot ik ga worden haha ik val trouwens overal af verder.. me armen billen benen alles word dunner!! behalve me buik en boobs dus!
Oke dan! Denk echt dat ik (inmiddels) je begrijp als geen ander. Mijn eigen zusje zat in precies dezelfde situatie als jij, toen zij 20 was en bezig was met een HBO opleiding. Door de pil heen zwanger en een kerel waar ze niets aan had. Hij is na de eerste echo bij haar weg gegaan. Ze heeft een heerlijk kind, van inmiddels 4 jaar en doet het super! Weet zeker dat het jou ook gaat lukken! Alleenstaande moeder is moeilijk en zwaar, maar je slaat je er vast doorheen! Als je behoefte hebt om te kletsen, pb me gerust want ik heb dit van heel dichtbij meegemaakt en weet dat het niet makkelijk is! Ga voor je kleintje en probeer er gewoon ook lekker van te genieten! *knuffel*
Hoi Dames! Jeetje.... was weer veel bijlezen!! @Aloha..... was super dat de echo goed was!!! heerlijk gevoel moet dat zijn!!! @poemi, ook jij gefeliciteerd met de goede echo!!! @Amse.... jeetje wat een $%^#^% nieuws! ook hier helaas bekend mee...... heel veel sterkte de aankomende periode!! @vernon, ik hoop dat je ouders snel bijdraaien en je steun van hen kan krijgen. Dit kan je wel gebruiken denk ik. Vind het echt knap wat je doet! @all... hier gelukkig weer weekend... werkweek zit er weer op... ben kapot. Ga lekker op de bank met de beentjes omhoog! Fijne avond!
Geeft niet, echo was niet helemaal wat we hadden verwacht. Konden de termijn nog niet vaststellen omdat ik nog geen 5 weken zou zijn (of het is niet goed...). Daarnaast 3 cystes op mijn eierstok. Woensdag weer een echo, hopen dat het vruchtje dan gegroeid is en de cystes kleiner of hetzelfde is. Afwachten dus...
wanneer gaan we met zn allen ijs eten??! mijn beste vriendinnetje is nu 32 weken zwanger en nog steeds hondsberoerd. we liggen vaak samen op de bank en noemen onszelf 'zwangerschapsclubje de ellende' als de een weer een sprintje trekt richting wc om te spugen
Aloha WTF! Whahahah sorry maar ik schrok van je buik ik ben verder dan jij en mijn buik is helemaaaal plat! Wow ik wil dat ook!!!!
wat naar cybi, maar gelukkig zegt een echo in het vroege stadium eigenlijk nog niets. zal voor je duimen!! naar die cystes maar ook dat komt vaker voor dan je verwacht en hoeft niet perse iets naars te doen aan de zwangerschap. spannend is het allemaal wel, hoop dat je de tijd een beetje kunt doorkomen want wachten is vreselijk. knuff!! hahahaha ik heb viennetta gevonden!! en jaaa ik was diegene die bang voor ijs was!! en ik heb gewoon in de vriezer gezeten!! die raak ik normaal NIET aan hahahahaha als alohaman het hoort zodra die thuis is gaat die gillen hahahaha vernon we gaan heeeeeeel gauw eens samen ijs vreten! jaa vreten!!
hahaha dat WTF gevoel heb ik ook elke keer als ik naar onderen kijk of mezelf even achter die stoel door wil wurmen waar ik normaal achterlangs kan hahahahaha
Jaaaaa ik wil ook samen ijs eten!! Heb echt mega veel trek in lekker ijs met chocolade saus, caramel en nootjes, veel en slecht is mijn motto nu. Wel balen dat ik niets in huis kan halen want onze vriezen is kapot.... :x Ben dus echt aangewezen op mc flurry's, gisteren 1 met pepernoten op!
owww mac flurry pepernoten!! Lekkerrrr! Ik heb geen ijs in huis dus ik heb net een stukje bon bon block op!! Ook errug lekker!!
ik eet geen pepernoten.. a word er beroerd van b er zit kaneel in.. en kaneel schijnt not done te zijn in hoeveelheden boven de blabla bij een vorige zwangerschap at ik namelijk allemaal stroopwafels en toen werd de gyn boos.. ik wist dat dus niet van die kaneel die blijkbaar niet goed is en blijkbaar ook in stroopwafels zit.. ik ga morgen ben & jerry's cookie dough halen nu ik helemaaaaal zeker weet dat die echt echt echt gegeten kan worden!
@Aloho Echt een super mooi buikje. Ik heb nog steeds mijn kleine darmbuikje sávonds en volgens vriendlief groeien de boobs met de dag. De hele dag door vlagen misselijk maar tot nu toe nog net niet gespuugd Verder voel vanalles in mijn buikje, vooral mijn darmen en ben ook zo moe, kan de hele dag wel slapen. En tot op heden sinds laatste menstruatie geen bruin rose of rood gezien Dus met deze informatie en mijn goede gevoel, en jullie hulp kom ik die 3 weken wel door.
Aloha: Jeetje je hebt al echt een buikje. Ijs: Oh heb ik echt zin in nu, zo'n lekkere twix of mars ice hmmm. Overgewicht: Zijn hier ook meiden die zwanger zijn en een te hoge BMI hebben? Ik heb een BMI van 34 . Ik heb gelezen dat je dan in het ZH moet bevallen, maar ik zou graag thuis willen bevallen.