good thinking tamendon!! enne als iemand hier eens even een kutdagje heeft of twijfeldagje! dan gaan we gewoon met zijn allen spontaan aan het ijs!! soort van groepsknuffel met ijs op afstand therapie!
waarvoor?! @bmi.. ik ben niet de dunste van mezelf kwa bouw stevig maar niet echt een dikke buik enz. zal me bmi eens uitrekenen..
mijn bmi is volgens voedinscentrum reken ding ( uitgaande van niet zwanger en startgewist) 25.3 tot 25 is gezond erboven overgewicht zegt die. ik was voor alle zwangerschappen 7 kilo lichter dus tja.. en ben nu o.4 kilo aangekomen sinds deze zwangerschap week 4 tot nu. ik maak me er niet zo druk om
@labrador ik heb ook een bmi van 34, maar ik heb bij de eerste een keizersnee gehad dusmoet zowiezo in het ziekenhuis. Maar bij de eerste dus ook persee in het ziekenhuis, in het begin vond ik dit kut maar aan het einde was ik heel blij en wilde ik niet meer thuis. Ook al had ik geen keizersnede gehad zou ik niet meer thuis willen. Maar watmiss eenoptie is enwat je kanvoorstellen een de verlskundige is om in de huiskamer te bevallen. want als ik het goed heb gaat het om het dragen van een zwaar persoon van een trap.Dus miss een optie om beneden te bevallen?? @groepsijsknuffel ik doe mee dan, ben altijd in voor ijs!!!
Snik snik.. Ik heb zin in ijs! Ben net ook maar even onze vriezer ingedoken maar kan alleen kabeljauw, brood en garnalenhapjes vinden.. Bij de gedachte aan gefrituurde garnalenhapjes ging ik vervolgens bijna over mijn nek.. Morgen ijs kopen!!
nog iets van kwark ofzo in huis? dat kan je ook even in de vriezer zetten!! ik vond ook diepvries fruit van een vorige zwangerschap toen was ik verslaafd aan me blender met fruit en yogurt en ijs hahaha
even een genante vraag tussen al het ijs door! ik zit best vol gas ook en laat soms echt scheten die zooooo gigantisch vreemd ruiken/stinken!! meer hier last van?! hahaha tis echt heel erg!!!
Hahaha aloha!! Nee niet echt last van,maar zit je ook verstopt?? Misschien dat t daarom anders ruikt?
ik zat wel verstopt sinds 3 dagen poep ik elke dag daarvoor echt dagen niet elke keer.. heb wel moeite hoor met poepen haha om maar vast aan de babytaal te wennen naja zal vast niks erg zijn maar het viel me zo op, geef de hond hier maar steeds de schuld als alohaman wat ruikt hahaha
Dames, kunnen jullie stoppen?! Heb vanochtend bij de vk aangegeven dat ik hoop niet te veel aan te komen. Ik heb een BMI van 28 namelijk. Ze moest wel lachen, want mijn man werkt in een banketbakkerij... Ik heb net de chocolademunten opgegeten. Hebben we iig niks meer te snoepen in huis... Ik wil wel graag blijven sporten, maar omdat ik zo moe ben valt het me zwaar. Ben deze week nog niet geweest.
@amse, jeetje wat heftig! sterkte! @aloha, jaaaaa! een hartje! ben zo blij voor jullie @poemi, prachtige echo! het leven is soms niet eerlijk he? ik heb vandaag een brief thuis gekregen dat ik 31 januari een speciale echo heb om te kijken of het hartje van de baby helemaal goed is. ik moet volgende week bellen voor een afspraak voor de 12 weken echo, denk dat ik morgen bel en zeg dat ik volgende week de hele week op vakantie ben (niet helemaal waar, we gaan pas donderdag) maar vind het zo irritant dat ik nog steeds geen datum heb! verder alles prima hier!
spannend marije, wel netjes dat er al actie word ondernemen voor die echo voor het controleren van het hartje. dan ben je rond de 16 weken toch? met 12 weken is de echo trouwens wel leuker dan met 11 weken.. want in de 12 weken kun je de nub zien en hieraan kun je ook zien met 90% zekerheid wat het geslacht is.. de nub verdwijnt hierna en daarna zie je rond 16 weken het geslacht gewoon zoals we kennen op de echo.
De wijn: Online alcoholvrije wijn bestellen Oh wat leuk van je moeder, misschien voelt ze het echt wel aan. Mijn moeder rook 'zwitsal' de keren voordat ik zwanger was En of mijn droom uitkomt, ik weet het niet.... misschien is de wens de vader van de gedachte.... Loth: Wat goed van je borsten zeg Beter toch! Lang leve zwanger zijn Aloha: WHAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD! Die BUIK van jou! Jeeeeeetje! Die had ik met 6 maanden zwanger pas!!!! Poemi: GEFELICITEERD! Red: Gelukkig dat ze zo positief reageerde! Vernon: Jeetje meid, je zit echt in een k*t situatie he.... sterkte! Nieuwe zwangeren : GEFELICITEERD en welkom hier