Uitgerekend in de maand juli van het jaar 2o12

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by vernon, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat super vervelend Vernon! Wat is er met je vriend dan?

@ spinnekop: Ik wil zo anoniem mogelijk blijven, dus dat vertel ik liever niet.

2. vernon

vernon Niet meer actief

@ namen;

indien een meisje; Chloé Mae Sophia

indien een jongetje; geen idee ?? 2de naam in elk geval Valentine. vind Lucah ook leuk :)

3. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    Bedankt voor het warme welkom!!

Pfff.... het wordt nog een gepuzzel om alles bij te houden van iedereen:(:D

Ik ga wel mijn best doen!!

@poemi, dat gevoel over schoonouders herken ik wel. Heb geen ruzie met mijn schoonmoeder, maar de klik is er ook niet en die zal ook wel niet meer komen (na 15 jaar). Schoonvader woont op Kreta en die heeft weinig interesse in zijn kleinkinderen. Die vindt dat je pas met een jaar of 3/4 moet investeren in je kleinkinderen, dan wordt de band pas belangrijker:(:x.
    En ik zou gewoon naar je HA gaan en vragen om een tussentijdse echo. geef gewoon aan dat het veel stress, angst oplevert. ook met het oog op je bbz.

Ik las ook iets over dik worden.... nou daar ben ik wel bang voor.... ik ben 1.69 en 63 kilo. Bij de eerste ben ik na de 80 kilo niet meer op de weegschaal gaan staan.... en dat was met 35 weken (ik ben uiteindelijk met 42 weken bevallen). Dus ik denk dat ik uiteindelijk wel ruim 20 kilo aangekomen ben. Het is er allemaal weer af gegaan, maar je hoort steeds vaker dat het na een tweede moeilijker is.

@aloha.... ja test was goed duidelijk. Maar mijn ei was echt pas 2 weken geleden. Heb ook getempt. Ik ga straks wel voor de zekerheid nog een test van de CB halen.... just to be sure!

En MVM, ik zou wel mee willen doen, maar het is zo lastig met ophalen e.d. We willen het nog stil houden en als die bussen voor de deur staan is dat wel erg lastig! (Heb bij de eerste zwangerschap wel mee gedaan)

@spinnekop, wat vervelend die jeuk!!! Maar hopelijk doet de creme snel zijn werk.

@all die ik vergeten ben... sorry....

Ik ga zoonlief aankleden, nog even langs de kruidvat voor zwanger vitamientjes (slik nu alleen folium) en een extra test!

4. vernon

vernon Niet meer actief

@ loth; vriend wil het kind niet :(

5. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    NA het typen van mijn bericht las ik het bericht van Vernon.... Jeetje wat situatie.

Het is denk ik sowieso belangrijk dat jullie met elkaar praten. En als dat niet goed kan zonder flinke discussies te krijgen, dan is het wel belangrijk om een soort mediator te hebben. Misschien kan je de huisarts bellen e/o afspraak maken. Hij/zij weet wellicht bij wie jullie het beste terecht kan. Zou je vriend dat wel willen??

Sterkte!

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    he vernon wat een nare situatie! Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? en zijn jullie al lang samen enz?

haha tayora een cb geeft zeker weten 2-3 of 3+ aan hoor als ik die test zo zie ;) ik word trouwens kotsmisselijk van de kruidvat eigenmerk mama pillen. had eerder van gravitamon zijn kleine pilletjes zonder smaak denk dat ik die weer ga halen.. die kruidvat zijn groot en smaken naar kruiden haha

7. tayaro

tayaro Actief lid

Aug 13, 2011
    421
    0
    0
    @aloha, bedankt voor de tip... wilde ook voor de kruidvat gaan, maar dan toch maar gravitamon of die van VSM.

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Ik ben lid geworden :) leuk!!
    Wel handig dat we onzelf daar kunnen voorstellen(afgeschermd), zo kunnen we altijd terugvinden wie wie is haha en de lijst daar is ook prettig! hoeven we die niet steeds te zoeken!!

Er komen vast nog meer onderwerpen bij daar.
    Ik blijf wel de grote lijnen hier kletsen anders komt er niemand meer bij! haha

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Even snel tussendoor: Ik werd van deze pillen ook SUPER misselijk!
    Mijn tip: gewoon de kleinere pilletjes nemen, scheelt echt een hele hoop.

10. vernon

vernon Niet meer actief

Ja ik vind dat ook wel fijn, ga niet al mijn gegevens op een openbaar forum zetten..

Ik heb al een paar 'standaard' onderwerpen aangemaakt maar zou het natuurlijk helemaal leuk vinden als iedereen lekker nieuwe dingen aanmaakt en we kunnen kletsen :)

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb me ook aangemeld voor de club, leuk!

@Vernon Wat een lastige situatie zeg! Hopelijk gaan jullie er wel samen uitkomen.

@Tayaro Wat raar van je schoonvader. Maar is misschien ook wel lastig omdat ie zo ver weg woont? Mijn vader zit ook het grootste gedeelte van het jaar in het buitenland, maar als ie een paar dagen in Nederland is probeert wel altijd langs te komen, of wij bij hem. Niet dat dat zo nodig voor mezelf hoeft, maar vind het wel belangrijk dat de kleine z'n opa leert kennen.

Ik heb zo'n moeite om me we op m'n werk te concentreren. Kijk veel te veel hier ;)

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    vernon de situatie is inderdaad lastig. Ik weet wel dat voor mannen een positieve test anders aanvoelt dan voor vrouwen. mannen moeten vaak eerst eraan wennen haha wij voelen van alles mannen niet. Misschien moet je voor hem het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt kopen van schrijver Kluun. Sowieso een tip voor iedereen haha het is hilarisch! er staan daar tips in voor de man. zoals bv bij een zandstorm plat liggen niet veroeren en het waait vanzelf over.. dat slaat dan op een hormoonuitbarsting haha

13. vernon

vernon Niet meer actief

Dankjewel voor de tip Aloha, heb het boek meteen besteld! Snapt ie misschien een beeeeetje waarom ik ineens zo explosief ben haha

14. vernon

vernon Niet meer actief

oeh, mijn zouttest zegt MEISJE!

ik geloof alleen niet in zulke dingen :')

15. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

Jan 24, 2011
    881
    0
    16
    Hallo meisjes, voorzichtig meld ik mij ook hier...morgen m'n NOD maar gister goed positief getest...ben nog heel voorzichtig ivm eerdere MA vandaar...ga morgen of maandag de vk bellen denk ik...
    Vind t allemaal heeeeeeeel erg spannend...
    Uhm ik lees iets over een zouttest??! Kun je je geslacht daarmee zien?! TELL me hahaha

Ik weet niet of ik veel mee kan kletsen en alles kan lezen(jullie gaan zo snel;)) maar ik doe m'n best...

16. vernon

vernon Niet meer actief

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    haaay vlinder!!!! we gaan gewoon dit keer met zijn alle voor een plakbeeb!!!!!

hier net honing puffs gegeten.. kokhalzend.. maar er zit wat in HA! maar voor hoelang haha dat is de vraag ;)

18. vernon

vernon Niet meer actief

Ik kan niet eens verzinnen wat ik zou moeten eten :(

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    haha augurk duhh!!

Share This Page