Hee Meiden: @puisten, Keek ik vanmorgen in de spiegel en wat zat daar precies op mijn neus een puist, nog nooit puisten gehad. Snel maar uitgeknepen voordat ik naar mijn werk ging. Vandaag gewerkt, ben zo ontzettend moe dus zo heerlijk naar bed. Vandaag niet misselijk geweest, alleen pijn in mijn onderrug heel de tijd. Nu heerlijk aan de patatje joppie chips.
Whaha wat een theorieën zeg Ik had vorige onwijs last van puistjes, nu niks meer. Dus kan beide kanten op Volgens mijn ma word het een meisje haha. @Tamedon: Jeetje meis, wat heftig. Maar wat ontzettend fijn dat nu door de shakes je wel zwanger bent geworden! Hopelijk mogen die extra vezels helpen! Ik ga slapen, morgen weer werken (koopzondag) Fijn weekend meiden!
puisten: Jad ik vorige keer ook geen last van en heb een meid. Schoonzusje wel last, ook een meid. Dus het zegt helemaal niets. Incognito: ja hoor... ze heeft weer heerlijk verder geslapen. Ben altijd wel nieuwsgierig wat er door haar hoofdje gaat. Gelukkig is ze te troosten in haar slaap en slaapt ze lekker verder. vernon: klasse meid! Sterkte.
Hier weer lekker vroeg op, moeten naar wedstrijd met de paarden. Gisteravond naar een concert van nick en Simon geweest, was wel gezellig. Alleen toen ik daar naar de wc ging had ik een heek klein beetje bruin/beige tussen mijn afscheiding. Gelijk in de stress natuurlijk en om de 10 min. naar de wc. Misschien dat mijn lichaam nog steeds denkt dat het ongesteld moet worden ofzo, want zo begon het bij mij ook voor ik het ontdekte en het is nu wel weer ongeveer de datum dat ik anders weer ongesteld had moeten worden. Maar of dat het is weet ik natuurlijk niet. Voel wel weer een hoop rommelen vanbinnen, maar heb gelukkig niet overdreven buikpijn nog. Ik hoop dat het hierbij blijft anders ga ik morgen toch maar even de VK bellen. Maak me er toch wel druk om. Nou vandaag maar proberen een beetje rustig te blijven, ook al is dat wel moeilijk.
@incognito, nee dat is niet normaal zoveel mensen om je heen die dit doormaken, vreselijk. @wallie, dat is schrikken. Het hoeft niets te betekenen. Was het wel leuk bij Nick en Simon?
Hoi dames, ik kom ook weer even buurten. Gisteren de hele dag in de weer geweest, mijn vader viert zijn verjaardag vandaag en ik heb beloofd een deel van de "catering" op me te nemen. 's Avonds zijn we uit eten geweest voor de verjaardag van mijn sm en ben voor mijn doen tegenwoordig ook heel laat naar bed gegaan, dus ben een beetje moe. Gisteren een kersentaart en een klein marsepeinen taartje gemaakt en een breekbrood gebakken. Straks nog een hartige taart en de pastasalade maken en dan kunnen we op pad. Volgens mij begint de misselijkheid bij mij nu langzaam aan te komen, ik laat de koffie maar staan, het lijkt tot nu toe erg mee te vallen. Nog vijf dagen tot de echo, pff, begin wel een beetje zenuwachtig te worden. Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen! Hier alweer een paar uur aan het werk , en moe dat ik ben... GAAAAP! Lijkt wel of ik de hele nacht heb gefeest en nu een kater heb... Verder zijn mijn kwaaltjes echt minder geworden Niet meer zo misselijk, geen obstipatie meer.. Maak me echt zorgen! 6 december een echo, maar weet niet of ik het nog een week vol houd.. Bij mijn vorige zwangerschap namen de kwaaltjes na 7.5 week ook af en toen bleek bij de echo dat toen ook het hartje was gestopt.. Wie o wie kan me gerust stellen? Hebben mee dit (gehad) maar de zwangerschap verloopt wel goed? Allemaal een fijne zondag! Liefs..
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Cookie26 (3e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 28 juli - Cybi (2e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 21 nov - Incognito MvM 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 23 nov - vlinder13 MvM 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Amse 1e echo 24 nov - Aloha 2e echo 24 nov - Poemi 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 28 nov - Meandor MvM 28 nov - Ameera 1e echo 29 nov - Aloha 3e echo 30 nov - MirandaV intake VK 30 nov - InCognito 2e echo 30 nov - Cybi 2e echo 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 02 dec - Danilo 1e echo + intake gyn 02 dec - Kayke gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 07 dec - Nennie 1e echo 7wk 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 4e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 09 dec - Tayaro 1e echo 09 dec - Kaatje1985 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 14 dec - Nennie 2e echo + 8wk intake VK 14 dec - Loth 2e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 16 dec - Joyce86 tm echo 19 dec - Wallie81 1e echo+intake 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 21 dec - Meandor 1e echo 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 09 jan - Joyce86 controle VK 31 jan - sweetmarije speciale hartecho Heb mijn afspraak ff erbij gezet. Ik ben ontzettend zenuwachtig voor morgen, heb namelijk al weken last van menstuatie buikpijn soms zo erg dat ik denk, dit is het dan. Maar gelukkig geen bloedverlies. Verder gevoelige borsten en maagzuur.
Fietje: ik kan je natuurlijk niet geruststellen... maar je hebt geen bloedverlies. Dat maakt dat het gewoon ook goed kan gaan. Je hebt niet altijd veel klachten nodig om wel echt zwanger te zijn. Misschien begint je lichaam ook een beetje te wennen aan het HCG dat ze aanmaakt. Toch afwachten en hoop houden!
Hier weinig te vertellen. Heb weinig klachten, wat moe en pijnlijke tepels. Dat maakt me nog steeds wel eens onzeker.
Hier ook buikkrampen en diarree s'morgens afgewisseld met de rest van de dag verstopping Verder nog steeds moe met vlagen beetje misselijk, en weinig trek. Maar moet wel zeggen de weken vliegen om.
wallie: Ik zou er ook van schrikken, maar het hoeft helemaal niks te betekenen meid.... Mejosje: Ja, dat vraag ik me ook altijd af. De oudste kan het nu sinds een tijdje wel vertellen... Danilo: Veel plezier vandaag! Fietje: Ik had héél in het begin van deze zwangerschap wel wat kwaaltjes, maar nu niks meer. Toch denk ik dat het gewoon goed zit meid! Geheugen: Was hier bij de oudste 2 ook volledig weg Nu doe ik alleen gekke dingen
Hey meiden, Zo te horen al veel mensen last van kwaaltjes. Hier erg moe, vlagen van misselijkheid, ene keer diarree en later weer verstopping, pijnlijke borsten en tepels en veel puistjes op schouders en bovenrug. Dus helemaal niks te klagen.. Wel enorm geschrokken vanmorgen, bij afvegen helderrood bloedverlies. Was op mijn werk en vk van de afdeling even gevraagd om echo te maken. Tot mijn grote verbazing zagen we een mooi gegroeid vruchtje met een prachtig kloppend hartje. Was zo enorm blij om dit te zien ! Heb me ziek gemeld voor vandaag en morgen, kon me toch nergens meer op concentreren. Nu nog steeds wat bloedverlies bij afvegen, hopelijk stopt dit snel... Vk was erg positief over resultaat van de echo, maar het blijft afwachten. Wel kon ze zien dat mijn bmm gesloten was en zag ze ver daarbuiten een zwarte vlek, ze dacht aan een hematoom. En ze verwacht daarom dat het bloed- bruinverlies nog wel eventjes zal aanhouden. Hopelijk komt het bloed van dit hematoom en blijft het met ons kleintje allemaal goed gaan.. Woensdag weer echo. Sorry ff voor mijn ego- berichtje, maar moest dit ff kwijt. Fijne dag allemaal !!
@ Summer, wat fijn dat je een hartje zag! Super! Nu lekker rustig aan he Hier ook een slecht geheugen, schrijf alles op! En inderdaad geen bloedverlies, dus het is waarschijnlijker dat het gewoon goed zit met de zwangerschap! Blijven spannende tijden, voor alle meiden hier!
Hoi allemaal, Kom ook maar weer eens even kijken.... Summer; wat een supernieuws zeg! Dat zal je wel een stukje gerustgesteld hebben! Klachten; tja, vanmorgen weer misselijk, en absoluut geen honger/trek, terwijl ik normaal gesproken écht moeite heb om van zoetigheid af te blijven, ik taal er nu niet naar verder snel moe maarja, dat hoort er allemaal bij...we mogen nog niet zeuren... Verslaving; ik was spekjes uit aan het bakken voor door de zuurkool, maar het pannetje is bijna leeg Het is oh zo slecht door het zout, maar kon er even niet vanaf blijven hmmjammiee Buik; Mijn darmenbuik komt nu 's middags/'s avonds opzetten, maar even goed opletten dat ik niet te strakke kleding aantrek naar mijn werk Hebben jullie hier ook al last van zo vroeg in de zwangerschap?
hee meiden Wallie, hoe is het nu met je? Heb dat vaak gehoord hoor bruinverlies en dat er niks aan de hand is, maar je schrikt wel Summer fijn zeg een kloppend hartje iig. Hoop dat het bloeden snel ophoudt. Puistjes, bij mijn dochter kreeg ik juist een hele gladde huid toen ik zwanger was. Nu heb ik dat weer Kwaaltjes, ik ben ook al een paar dagen steeds met vlagen kotsmisselijk. Bij mijn vorige zw schap had ik nergens last van Vandaag gewerkt, half dagje, was wel gaar zeg pff. Daarna nog even gewinkeld. Zo macaroni eten, maar heb weinig trek eigenlijk. Heb meer trek in mac Krijg ook alweer een buikje, mijn knopen gaan niet meer dicht xx