thanks chick jij succes in de auto! zet anders een emmer naast je neer ofzo? misschien een beetje gek maar beter dan je auto onderspugen.. ik kan het ieg echt niet tegenhouden, als het komt komt het haha. ben benieuwd naar je echo morgen!! zal al wel weer een stukkie groter zijn
jezus ik ben echt blond! waarom kan ik dat zelf niet bedenken!! een emmer! hoe simpel kan de oplossing zijn hahaha Ik ben ook erg benieuwd naar de echo morgen.. best wel weer spannend maar denk dat als die morgen wederom goed is ik wel meer kan genieten weer. elke keer een beetje meer he Ik ga zo maar die kant op MET EMMER haha eerst tanken bleghh gas stinkt!! en als ik straks ergens online ben hoop ik dat jij je huisje hebt!! zou geweldig zijn!!
haha ik ben ook heel blond maar erg oplossingsgericht succes met rijden zo, en genieten morgen moet je sowieso!!!
Summer: GEFELICITEERD!!!! Mooi hee Sweetmarije: Beterschap! Wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad Fietje: Spannend hoor! Nursie: Hoe is het vandaag? Nonneke: Wat een wonder, gefeliciteerd! Wat voor ziekte heb je, als ik vragen mag? Als je geen antwoord hierop wilt geven, ook goed hoor Vernon: Spannend! Aloha: Veel plezier vandaag, beebje is natuurlijk gewoon netjes gegroeid!!! Buikje: Hier nog niks te zien, maar het groeit bij mij sowieso de eerste weken niet snel...
Bevallings- & Afsprakenlijst Juli 2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Djonna (1e kindje) 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Me83 (1e kindje) 03 juli - Loth (1e kindje) 04 juli - Yummy (2e kindje) 04 juli - LuckyBlue (2e kindje) 07 juli - Poemi (2e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje) 08 juli - Sweetmarije (2e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Pipi (2e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - Sassie81 (1e kindje) 10 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Fietje86 (1e kindje) 12 juli - Labrador (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Rosemarie86 (1e kindje) 14 juli - Danilo (2e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 17 juli - Lilage (3e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Wallie81 (1e kindje) 18 juli - December (1e kindje) 19 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - sas27 (1e kindje) 21 juli - Nursie31 21 juli - InCognito (3e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 25 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Meandor (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Cookie26 (3e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 28 juli - Cybi (2e kindje) Afspraken: 11 nov - vernon 1e echo 11 nov - Kaatje1985 MvM 11 nov - mm7 1e echo 14 nov - Djonna POP-poli 16 nov - InCognito gesprek gyn + 1e echo 16 nov - tamendon intake 17 nov - Aloha gesprek gyn + 1e echo 18 nov - Djonna 3e echo 18 nov - mejosje gesprek gyn 21 nov - Incognito MvM 22 nov - Sweetmarije VK 22 nov - BabyxButterfly MvM 23 nov - Loth 1e echo 23 nov - mm7 2e echo 23 nov - Cybi 1e echo 23 nov - vlinder13 MvM 24 nov - Loth intake VK 24 nov - LuckyBlue intake VK 24 nov - Amse 1e echo 24 nov - Aloha 2e echo 24 nov - Poemi 2e echo 25 nov - Yummy intake VK + echo 25 nov - Red88 intake VK 28 nov - Poemi intake VK 28 nov - Meandor MvM 28 nov - Ameera 1e echo 29 nov - Aloha 3e echo 29 nov - fietje86 echo 30 nov - MirandaV intake VK 30 nov - InCognito 2e echo 30 nov - Cybi 2e echo 01 dec - spinnekop 1e echo 01 dec - Daantje30 1e echo 01 dec - Me83 intake VK 02 dec - Danilo 1e echo + intake gyn 02 dec - Kayke gyn 05 dec - Kaatje1985 intake VK 05 dec - Pipi 1e echo 05 dec - Vlinder13 intake VK + 1e echo zkh 05 dec - Labrador Intake VK + 1e echo 05 dec - Pavera intake VK 05 dec - December 1e echo fert arts 06 dec - Djonna gyn 06 dec - Fietje86 1e echo 06 dec - BabyxButterfly intake VK 06 dec - Ameera Intake VK 07 dec - LittleOne80 intake VK 07 dec - sas27 1 echo zkh 07 dec - Nennie 1e echo 7wk 08 dec - Sassie81 1e echo 08 dec - Aloha 4e echo + gesprek gyn 08 dec - Tayaro intake Vk 09 dec - Tayaro 1e echo 09 dec - Kaatje1985 1e echo 12 dec - Rosemarie86 intake VK +1e echo 12 dec - mejosje 2e echo gyn 13 dec - Fietje86 intake VK 13 dec - Carpediem2010 1e echo 14 dec - MirandaV 1e echo 14 dec - Lilage 1e echo 14 dec - Nennie 2e echo + 8wk intake VK 14 dec - Loth 2e echo 14 dec - Meandor Intake VK 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Princess79 1e echo 15 dec - Carpediem2010 intake VK 15 dec - Nursie31 1e echo 16 dec - Joyce86 tm echo 19 dec - Wallie81 1e echo+intake 20 dec - mejosje tm echo 20 dec - sweetmarije tm echo 21 dec - Meandor 1e echo 21 dec - Yummy Controle VK 23 dec - Lilage intake VK 23 dec - mejosje intake VK 27 dec - vlinder13 2e echo VK 27 dec - Loth controle VK 09 jan - Joyce86 controle VK 31 jan - sweetmarije speciale hartecho Super fijn gesprek met de verloskundige gehad net, en heb mn eerste afspraak staan! Ze heeft me tot op zekere hoogte gerustgesteld, en mag dag en nacht bellen als het toch mis dreigt te gaan. Erg fijn om te horen! STraks nog even het echo centrum bellen en dan zit het geregel dr eerst weer even op!
@Meander fijn dat het gesprek zo goed ging!! @vernon en aloha dat is niet fijn allebei zo ziek tijdens het rijden! Succes allebei en idd plastic tasje of emmer mee nemen in de auto, En vernon succes bij je ouders! En ik duim voor je dat je eerste bent!! @nonneke Gefeliciteerd!!! Na twee jaar toch nog zwanger!! @amera succes met de echo!!~ @vlinder ik heb bij de eerste ook nooit ergens last van gehad, en zat gewoon altijd goed! Dus komt goed!! Hier gaat het even niet zo lekker, erg misselijk. Zo naar mijn werk toe en dan ga ik het vertellen. Heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Vooral ook omdat ik voor de tweede keer in de zomer beval en zed altijd problemen hebben met de vakanties om de planningen vol te krijgen. Maarja.... toch maar doen.
zo ik ben er! kotsmisselijk maar ik ben er haha nu lekker ontspannen en gezellig avondje houden met me moeder en dan morgen heeeel vroeg de echo en weer terug naar huis om te poetsen en doen want woensdag ben ik jarig.. ik vier het niet echt alleen wat familly komt langs en die weten alles al. we gaan wel die dag op facebook een berichtje zetten met leuk nieuws voor de verandering. erg spannend! ben dan 2 maanden! Morgen kan alohaman niet mee naar de echo dus gaat alohamama mee. Ook voor haar leuk als het eindelijk eens een goede echo is die ze te zien krijgt! ben best wel weer zenuwappig maar komt vast goed. Vandaag ook weer meiden echo's! ben zoo benieuwd!! veel plezier allemaal!! ** vraag aan allemaal.. ik kom heel langzaam aan maar echt me hele lichaam valt maar af.. me benen en billen lijken per dag kleiner en dunner en me gezicht deukt ook helemaal in enz.. hebben meer dames dit? me buik is zoals jullie weten wel groot samen met boobs.. maar goed de rest krimpt dus... echt heel vaag!
Aloha: Wil je pret niet bederven, maar met 9 weken ben je officieel 2 maanden.... Dat je afvalt is helemaal niet erg en ook niet gek, niks om je zorgen over te maken, ben er maar gewoon lekker blij mee! Veel plezier alvast woensdag!
pff kut!!! wanneer is de volgende ronde? wekelijks daar of minder vaak? 3e is wel soort van positief.. als de 1e 2 afzeggen heb je hem alsnog... @joyce, tja zwanger worden overkomt je jij kan er weinig aandoen dat je in de zomer bevalt! zou toch te gek voor woorden zijn als je deze maanden niet mag klussen omdat je werkgever het niet uitkomt om die maanden te bevallen haha
huh? nee hoor.. zit nu in de 8e week.. woensdag heb ik die volgemaakt en begint de 9e week.. dus dan ben ik al 8 weken zwanger.. en dat is 2 maanden.. of ben ik echt heel erg imbeciel..
ik word ook dunner maar ook op de weegschaal. elke maandag na 12 uur weet ik hoeveelste ik geworden ben. kan per week op 3 woningen reagerem. valt me wel vies tegen zeg, dacht dat het er iets beter voor zou staan met urgentie..
zijn er niet ook woningen waar je alleen met urgentie op kan reageren? hier is dat wel namelijk.. nou ik duim dat er 2 mensen afzeggen en anders je volgende week 1e bent!
nee helaas niet.. en het huis waarop ik 3de ben geworden is echt in een klote buurt, was ook echt laatste keuze. dus denk sowieso dat het niet slim is om dat te doen..
Volgens mij klopt het wat In Cognito zegt: Pas als je 9 weken zwanger bent (dus je 10e week) ben je officieel twee maanden zwanger. Dit omdat een week natuurlijk maar 7 dagen heeft en 7x4 weken = 28 dagen. Dan kom je dus 2 of 3 dagen tekort. Dit maal twee (2 maanden) moet je dus voor je tweede zwangerschapsmaand 8 weken + 6 dagen doen Je moet eigenlijk 40 weken delen door 9 maanden, dat betekent dat 1 maand 4,4 week duurt. Dus 2 maanden zijn 9 weken. Dus wanneer je 9 weken zwanger bent, ben je officieel 2 maanden. Of ik zit heel suf te denken Kan ook, maar zo is het mij verteld! Vernon: Ah wat balen! En nu, wanneer maak je nu weer kans op woningen?
Lieverd, een maand heeft 4,5 weken, dus je bent met 2 maanden (2x4,5=) 9 weken zwanger Je bent niet imbeciel, je bent zwanger... maar zo tellen ze het echt. Overigens ben je ook 9 maanden en 1 week zwanger, als je 40 weken zwanger bent...