hallo allemaal net bij de dieetiste geweest voor mijn gewicht, 7 oktober woog ik 46,9 nu 48,9 yeah eindelijk kom ik aan verder steeds misselijker s'morgens en echt het gevoel of er een baksteen in mijn buik zit. maar voor de rest is alles nog hetzelfde, s6 allemaal met de echo
Mijn obstipatie was vandaag ook ineens verdwenen... wat ik ervoor terugkreeg was ook niet om over naar huis te schrijven. Was wel blij dat ik eindelijk thuis was, was namelijk nog 5 minuten van huis vandaan toen mijn darmen een spelletje met me gingen spelen. Pffff... Voor de rest heb ik maar vast het kraampakket bij mijn verzekering aangevraagd... al krijg ik die pas 90 dagen voor de uitgerekende datum ongeveer, ik hoef me er geen zorgen meer om te maken Kinderopvangformulier van ons huidige kdv ingevuld en de deur uitgedaan... (ja en ik me er ook van bewust dat het allemaal nog fout kan gaan en je weet het nooit etc, nou dan zeg ik het allemaal wel weer af) en nu zit ik me af te vragen wat er nog meer geregeld moet worden?
Hee Meiden, @incognito: Vanmorgen geen bruine afscheiding/bloed meer verloren gelukkig. Voor de zekerheid nog een test gedaan slaat nergens op natuurlijk maar gelukkig stond er 3+ op. Das effe het enige tastbare wat ik heb. Verdere kwaaltjes heb ik niet, kan alleen niet meer zoveel eten als normaal en ben heel snel moe.
Hey meiden, Ik kom ook maar weer eens kijken Heb niet alles terug zitten lezen maar volgens mij is er niet al te veel schokkends gebeurt? @Vernon Vervelend dat je nog geen huisje gevonden hebt. Wat een rot situatie zo. Hopelijk heb je snel een eigen plekje en kan je samen met de beeb opnieuw beginnen. @Tamendon 48,9 is nog steeds niet veel, maar toch wel 2 kilo erbij! @Mejosje Lekker toch, als alles al geregeld is? Hoef je daar niet meer over na te denken. Afgelopen donderdag na de echo hebben we het dan eindelijk aan ouders/broers/zussen verteld. Was wel een opluchting hoor Vanmorgen bij de vk geweest, intake. Niet veel bijzonders, wel de afspraak staan voor de termijnecho. Gelijk daarna even wezen bloedprikken in het ziekenhuis, hebben we dat ook maar weer gehad Ben ondertussen wel contineu aan het eten, anders word ik misselijk. Pff... Weet gelijk weer waarom ik de vorige keer 25 kilo ben aangekomen.
haha jullie hebben gelijk! denk ik! wat erg! naja dan ben ik geen 2 maanden maar 8 weken haha maakt ook niet uit als het maar leeft!
Balen Vernon! Hopen dat er snel een huisje voor je vrìj komt! Tamendon; knap hoor! Als de baby en jij maar gezond zijn toch? @ regelen; ik wil eerst de echo afwachten en dan rustig aan rond kijken wat we allemaal moeten regelen. (al weet ik stiekem wel al precies wat ik wil enz.. ) MvM doe ik nog niet aan mee, daar ga ik me na de echo meteen bij aanmelden! Durfde eerder nog niet eigenlijk, bang dat de test toch negatief zou zijn... Tja hormonen he... Oo wat erg; zit op Youtube filmpjes te kijken van zwangerschapsaankondigingen... Ben helemaal emotioneel haha! Nog 24 uur tot de echo... Spannend!
Als we hierop af kunnen gaan... Hahaha... nou dan zit die zw wel goed #emorollercoaster (& nee ik twitter niet)
Hee meiden Ik had net ontlasting, en van achter iets bloed met afvegen. Kon van voor niks ontdekken, ontlasting was ook beetje hard, en iets pijnlijk. Zal toch daar dan van komen? Sorry voor vieze verhaal haha xxx
Carpediem ja meis dat kan helemaal als het zo hard is.. misschien een klein kloofje of inwendige aambei... komt veel voor bij zwangere vrouwen ook in het begin
Hoi Carpediem, Dat kan zeker komen door het persen, heb dit ook wel eens met harde ontlasting. Beetje "raar", maar ik veeg echt na de ontlasting alleen af waar het uit komt. Dan weet ik zeker, als er bloed aan zit, dat het uit het achterste gat komt. OMG lees het nu na, wat een rare uitleg! Haha!
Hier is het bruinverlies gelukkig ook sinds vandaag weer weg, alleen nog wel wat krampen, en weer vreselijk beroerd vandaag. Maar ik neem het met liefde haha! Had wel nog even de VK gebeld over het bruinverlies en de krampen en steken maar ze adviseerde me toch gewoon af te wachten want het zijn klachten die in het begin vaker voor kunnen komen. Moet het wel in de gaten houden en bij twijfel weer bellen. We wachten dus gewoon weer rustig af...........
pfff hier ziek, verkouden spierpijn en heb koorts die loopt steeds op dus elke keer maar een paracetamol wat kan je je dan ziek voelen he hopelijk morgen weer wat beter ga nu maar lkkr proberen te slapen fijne avond all
Hallo dames, Ik heb vandaag mijn eerste echo gedaan. Het hartje klopt gelukkig. Alleen zei ze, je bent 5 of 6 weken i.p.v 7 weken. Daar schrok ik wel van, kijk een paar dagen verschil oke, maar bijna 2 weken verschil? Ik ben zo bang meiden. Ze kon het vruchtje niet meten omdat het nog te klein was. Ik moet over 2 weken opnieuw een echo doen.
Zo dames, wat kletsen jullie veel! Weet niet of ik dat tempo bij kan houden. Zit niet zo vaak op de pc. Het lijstje....hoe zet ik mezelf erop? Ben een giga digibeet! Gewoon ctrl C/ Ctrl V? Vandaag begon zo lekker. Niet misselijk geen buikpijn, JIEHAAAA! Big Bummer, mijn ochtendmisselijkheid kan niet klokkijken.... Heerlijk overgegeven en tja, dat kan soms ontzettend opluchten. Huisarts gebeld, hoeven we in principe niet heen en we kunnen meteen de verloskundige bellen. Dus morgen maar eens een afspraak maken. Ben benieuwd wanneer we de eerste keer mogen komen.
Zieken: Beterschap! Ameera: Daar zou ik ook van schrikken, maar hoe gek ook, ik heb dit wel eens vaker gehoord en dat is gewoon goed gegaan.... Dan hadden ze gewoon een mega late innesteling.... GEFELICITEERD overigens met het kloppende hartje!
Zo, nu snap ik ook eindelijk hoe het zit met die weken en maanden, bedankt voor de uitleg Yummy! Vernon, ik heb wel eens op de 13e plaats gestaan, en toch het huis toegewezen gekregen, dus komt vast goed! Vandaag weer een goede dag, niet echt misselijk geweest. Nog 1 week tot de echo.
@amera Ik heb het ook! Ik ben meer dan een week terug gezet, ik schrok ook heel erg, maar bij ons klopte het hartje ook dus dat is gewoon prima. Ik ben nu 2 weken verder en het gaat nog steeds goed! Wel heel goed toch dat met 5 a 6 weken het hartje al klopt! Hier vandaag vertelt op me werk,reageerde heel leuk! Alleen later belde mijn teamleider op (ik werk in de thuiszorg) met de vraag of ik woensdag uitgepland wou worden, nou prima. Maar ze zei ook als je wil kan je minder werken, dan melden we je gewoon ziek voor een deel, DAT MAG ALS JE ZWANGER BENT! Huh???? Ja want andere wilde meer werken en namen dan mijn route over. Nou ik denk er over na zei ik. Maar ik wil gewoon werken dus ga ik ni doen. Beetje raar toch? Of zouden jullie juichen en het aanbod aannemen?Ookal ben je niet ziek ofzo??
Hihihi ff terug gelezen over hoeveel weken zwanger. Ik dacht ook gewoon 8 weken = 2 maanden haha, weer wat geleerd. @aloha ach ik maak me ook ni zo druk om de werkgever. Ik vind het welfijn om de zomer maanden vrij te zijn, zijn de drukste maanden, soms wel 14 uur op een dag werken afgelope zomer! @vernon rot joh dat je t ni hebt gehaald. En 3de worden op je laatste keus is ook ni leuk, en als je niet zeker bent of je daar wil wonen zou ik het niet doen. Dan word je er nog niet gelukkig op, maar je hebt wel een huis dan.... Moeilijke keus!! Succes