Meandor: Wat leuk dat je naar een concert bent geweest, van wie? De ochtenden zijn dan wel weer zwaar he? Haha. Meiden met echo's: Succes! Volgens mij heeft Aloha de echo nu ongeveer toch? Spannend hoor!
Yummy, ben naar Katzenjammer geweest. Een niet hele bekende, Noorse band. Vier vrouwen, heel veel instrumenten, echt een te gekke show! Heb ze al wel vaker gezien dus wist dat het de moeite waard was! Ben altijd wel een concert en festivalganger, maar nu, zal er de volgende keer toch wat beter over nadenken.. pfff..! Moemoemoe!!
@ Joyce: Pas er wel op he, dat als je deels in de ziektewet staat je verplicht bent 6 weken van tevoren met verlof te gaan. Misschien was je dat al van plan, maar anders iets om rekening mee te houden. @ Aloha en Fietje, succes vandaag!
Ken het niet, maar het klinkt leuk! Wij gaan ook altijd graag naar concerten, maar sinds de geboorte van onze zoon is dat onbewust toch wel minder geworden (alhoewel we eigenlijk weinig "veranderd" zijn en er verder eigenlijk weinig is veranderd qua doen en laten). Merk gewoon dat we 's avonds vaak al hartstikke moe zijn en geen zin hebben om nog weg te gaan óf geen zin hebben om de volgende dag zo brak te zijn haha.
Ja ik snap het helemaal, zonde eigenlijk, maar heel logisch! Ik ging toen ik mn dochter nog niet geboren was ook veel vaker! Soms moet je gewoon even een uitzondering maken! Ga nog elk jaar fanatiek naar Lowlands, alleen zie ik dat komende zomer niet zitten, met een baby van 4 weken! Vorig jaar wel mensen gezien die dat deden maar zou dr zelf nóóit voor kiezen! Van wat voor muziek houden jullie?
Hier weer even een berichtje van mij; de kwaaltjes gaan vrolijk door (misselijk, soms spugen, hangerig, snotverkouden, moehoe) en eerlijk gezegd: ik vind het best en geef er lekker aan toe! Vorige keer stopte het hartje nl waardoor ik van dag 1 op dag 2 niet meer misselijk was en daar hoop ik nu NIET op!! dus zolang ik misselijk ben zit het goed denk ik maar vind het een spannende tijd en durf nog niet 100 procent te hopen dat het goed blijft gaan.... volgende week de termijnecho bij ongeveer 7/8 weken....spannend!!
Goedemorgen! Vanmiddag 1e echo, erg zenuwachtig... Laat zsm iets weten! Verders alles prima! @concerten/festivals: wij zijn er dol op! Groezrock/lowlands! Maar moet zeggen dat we het laatste jaar maar naar 3optredens/concerten zijn geweest. Prioriteiten liggen ergens anders en thuis op de bank liggen is ook heerlijk!
Hee meiden Fietje en Aloha veel succes vandaag Meander leuk naar een concert geweest, lijkt me wel vermoeiend. Ik lig om 21.00 uitgeteld in bed. Jammer dat die vrouw van mvm zo overheersend was zeg Joyce wat typisch dat je werkgever dat zelf aanbied zeg Net 2 hamkaascroissants gehaald en opgegeten, hmm. Zijn er hier meer die maar een dag of 3 misselijk zijn geweest, en het toen afnam? xx
Pff ik zit weer op stage en ik ben er echt zo flauw van.. 9 uur per dag, 4 dagen per week in combinatie met een zwangerschap en een zoontje van 3 plus een vriend die op de tijden dat ik thuis ben er juist niet is.. Het breekt me even op
Aloha en Fietje... ik wens jullie mooie echo's toe vandaag! Vernon: succes met treinen. Ik ben gister heerlijk vroeg in slaap gevallen na een paar hoofdstukjes gelezen te hebben. Het is een beetje slordig en chaotisch geschreven boek. De helft wijt ik aan dat het denk ik van origine Amerikaans is... wel goed leesvoer voor de rest.
Yummy; wat zwaar!! probeer op de momenten dat het kan zoveel mogelijk rust en tijd voor jezelf te pakken. eventueel zoontje een avondje bij een opa/oma logeren, is dat een optie? heb je even je handen vrij.
Fietje: Groezrock, super!! Ben er ook eens geweest, vooral voor Rise Against.. Festivals zijn leuk Vernon: Gefeliciteerd met je 8 weken Ik ben precies 6, leukleuk!! Sterkte in de trein straks.. bah! Yummy: Dikke knuffel voor jou meid.. balen!! Heb een broek besteld bij H&M. Had een kortingscode voor 50% dus heb een mooie positiebroek besteld! Beetje vroeg, maar ach.. loop als ik eenmaal eten binnen heb (lukt me amper) met een elastiekje in mn broek omdat ie anders te strak zit. Dus denk dat het wel lekker is om er alvast 1 in huis te hebben! Jullie al aan het shoppen? Product Detail | H&M NL Dit is m, ben er echt blij mee!!
Ja dat doe ik ook, maar daardoor zien wij (vriend en ik) elkaar nog maar amper. Ik loop stage van ma t/m do van 07.30 tot 17 uur. Vriend gaat op deze dagen van 17.45 tot 22.30 naar voetballen. Op vrijdag ben ik vrij en heb ik een heerlijke dag met zoontje, maar is vriend in de ochtend aan het trainen en 's middags werken. 's Avonds gelukkig wel samen! Zaterdag is hij overdag de hele dag weg naar voetballen en op zondag uitlopen (weer voetbal ) en 's middags gelukkig lekker vrij. Op de dagen dat ik stage loop val ik vaak na het op bed brengen van zoontje in slaap (rond half 9) en vriend komt pas om half 11 thuis.. Zo zien we elkaar dus amper. Nu is voetballen in onze situatie geen hobby maar het is zijn werk en het vormt het een groot deel van ons inkomen. Toen ik niet zwanger was ging het prima hoor.. Maar nu merk ik gewoon dat het me soms even te zwaar wordt. Gelukkig zal het vanaf 14 januari veel makkelijker worden! Dan hoef ik geen 36 uur stage meer te lopen! Maar even klagen is wel fijn
Thnx! Wat voor werk doe jij? Muzieksmaak: Echt heel breed. Ik houd van vanalles. Weken: Het begint al aardig bij ons op te schieten he? Ik ben morgen alweer 9 weken!
Oh, ik kan m'n man wel wurgen. Had door hem even een hele bonk stress in een korte tijd. Toen het was opgelost en de stress weg was kreeg ik ineens kramp in mijn buik en klapte dubbel. Huilen dus, want ik schrok enorm. Het zal wel door de stress komen, maar ik wurg mijn man vanavond, mét liefde!
He dat is leuk, gaan we dus gelijk op Ik dacht verder te zijn, maar volgens de echo was ik 2 dagen korter. Loth: O dat is schrikken! Hoe gaat het nu? Ik kreeg eergisteren ineens enorme krampen (echt dat ik even niet wist waar ik het zoeken moest). Ben op de wc gaan zitten en toen werden de krampen duidelijk Ik was even vergeten dat ik al zeker 4 dagen niet naar de wc was geweest voor de grote boodschap haha